Google Flights – מנוע חיפוש הטיסות הטוב בעולם!

  • צוות שקל
  • פברואר 2, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
כל אחד מאיתנו חווה את ההתרגשות של ההחלטה לטוס לחופשה בחול נעלמת בזמן החיפוש הארוך והמייגע אחר המחירים הנוחים ביותר. גוגל משיקה מנוע חיפוש טיסה שלמראית עין נראה כמוצר הטוב ביותר בעולם. התנסו בעצמכם.

ענף התיירות הינו מהגדולים בעולם ובכך גם עולם שיווק התיירות המורכב מאינספור אתרים ואפליקציות של השוואות מחירי טיסות. מספר אתרי ההשוואות כל כך גדול היום שתצטרכו מדריך כיצד לחפש את הטיסה הזולה ביותר בין כל האתרים הללו. (אגב, גם כמות המדריכים גדלה מיום ליום).

כ-80% מכלל ההזמנות ברשת נעשות באתרים הגדולים כגון: Priceline, Kayak, Booking וכו'. מרבית האתרים הללו הינם קבוצות של חברות המפעילות מס' מותגים בשמות שונים ובכך מגדילות את החשיפה שלהם באינטרנט.

החיסרון בחשיפה הדיגיטלית הוא, כאשר הקבוצות הגדולות שולטות ב80% מההזמנות. הן משתמשות בתקציבי ענק לפרסום ממומן ברחבי הרשת ודוחקות הצידה את השחקנים החדשים אשר מתקשים להגיע ללקוחות הפוטנציאלים.

גוגל – נותנת נוקאאוט לכל המתחרים

כל יזם בר דעת היה נזהר שלא להיכנס לעולם התיירות הצפוף והתחרותי, מעטות החברות אשר יכולות להציע ערך מוסף ללקוחות והראשונה שבניהם היא Google.

ענקית הטכנולוגיה השיקה ב-2014 מנוע חיפוש טיסות מתקדם ומאז ממשיכה לעדכן ולהוסיף פיצ'רים מתקדמים וחדשניים. הפופולאריות של מנוע החיפוש אומנם עולה במהלך השנים אך לגוגל יש עוד דרך על מנת להגיע למקום הראשון האופייני לה.

חיפושי טיסות – ממשק ופיצ'רים עיקריים

Google Flights היינו אתר חיפוש הטיסות הטוב ביותר בעולם נקודה. זאת הצהרה מאוד מחייבת ואנו מיד נפרוט עבורכם את הכלים והפיצרים שגוגל מציעה לכם במנוע החיפוש שלה.

מעקב אחר שינויי מחירים

במידה ואתם כמוני, אז גם אתם מחפשים טיסות בעבודה ולא תמיד נמצאים במצב בו אתם יכולים לסגור את הטיסה באופן מידי ולכן גוגל מאפשרת לנו לסמן את הטיסה המועדפת עלינו ולנהל מעקב אחריה. גוגל תתריע לנו על כל שינויי עתידי במחיר או בהרכב הטיסות על מנת שלא נפספס את הדיל שמצאנו.

תוסף מעקב הטיסות עובד מצויין בטלפונים המפעילים מערכות הפעלה מבוססות אנדרואיד, בעזרת Google Now, הטלפון יציג לכם בזמן אמת עדכונים לשינויים בטיסה.

לחקור את המפה

כשהיינו ילדים נהגנו לסובב כדור גלובס בעיניים עצומות ולדמיין שנוכל לטוס לכל נקודה שנבחר על המפה. את החלום הזה גוגל מנסה להגשים לנו בדרך המודרנית של היום, במפה של גוגל תוכלו למצוא את כל היעדים האפשריים בעולם ובעזרת סינון קצר, המערכת תציג עבורכם את היעדים האטרקטיביים ביותר. (WhereFor – מציעה שירות דומה)

בסרגל העליון תמצאו את הסינונים הכי מפורטים שמצאנו באתרי התיירות, שעות, חברות תעופה, תקציב ועוד', אנו בטוחים שכל אחד יוכל למצוא את הטיסה הרלוונטית ביותר עבורו. ובמידה ואתם מתקשים לבחור, תמיד אפשר להשתמש בכפתור "Feeling Lucky" ולתת למערכת לבחור עבורכם את היעד המתאים ביותר עבורכם.

מנוע חיפוש טיסות

ממשק חיפוש הטיסות של גוגל הוא מהנוחים והקלים שמצאנו, ראשית הזינו את פרטי שדות התעופה המבוקשים ומשם הקסם מתחיל. גוגל מציגה מגוון פיצ'רים מצוינים אשר נועדו לחסוך לכם כסף רב בקניית הטיסה.

  • שנו שדה תעופה – במדינות רבות בעולם יש יותר משדה תעופה אחד, אך רובנו מכירים את שדה התעופה הגדול ביותר שכן הוא הפופולארי ביותר. במרבית הפעמים טיסות לשדה תעופה קטן יותר תהיה זולה במידה רבה. גוגל תציע לכם שדה תעופה חלופי לנחות בו ולהוזיל את מחיר הכרטיס, אך שווה לבדוק במפות את המרחק מהמלון שלכם אחרת החיסכון בטיסה יעלה לכם בנסיעה ארוכה למלון שלכם.
  • לוח שנה חכם – אחד הכלים שאני תמיד אוהב להשתמש בו כאשר אני מחפש טיסות הוא לוח שנה שמציג את עלויות הכרטיסים בפריסה חודשית, כך אני מוודא שהתאריכים שבחרתי הם התאריכים הנכונים ביותר מבחינת מחיר. גוגל לוקחת את הכלי הזה צעד אחד קדימה ומציגה את המחירים על פני 3 מסכים : גרף שינוי מחיר, לוח שנה חכם ולוח תאריכים גמישים. בעזרת הכלים הללו תוכלו לתזמן את הטיול שלכם בצורה הנכונה ביותר. (Hopper מציגה שירות דומה)
  • הלוך לחוד וחזור לחוד – אתרי התיירות השונים אוהבים "להשוויץ" בטיסות במחירים נמוכים מאוד, אבל אם נבדוק לעומק, נגלה שרוב הטיסות "הלוך-חזור" מורכבות מטיסות לא אטרקטיביות שלא ניתן לשנות. במרבית המקרים אחת הטיסות תהיה מוצלחת (קצרה וישירה) ואילו השנייה ארוכה ועם עצירות מרובות.

גוגל תציג לכם את רשימת טיסות ה"הלוך" המתאימות לסינון שביצעתם ולאחר שתבחרו טיסה, תוכלו לבחור את טיסת ה"חזור" הרלוונטית והמתאימה לטיסת ה"הלוך" שבחרתם. שימו לב! ייתכן והטיסות שבחרתם יהיו Separate Flights כלומר טיסות נפרדות לחלוטין שתדרוש מכם לרכוש אותם בנפרד ואף לעשות צ'ק אין מחדש בטיסה חזור.

גוגל מנוע חיפוש טיסות – מילה אחרונה

גוגל מציעה מנוע חיפוש טיסות מצוין, פשוט, קל ונוח. אצלנו הוא בהחלט הפך להיות ראשון בסדר חיפוש הטיסות. אין ספק שעם משאבים בלתי מוגבלים גוגל תצליח לכבוש את תחום הטיסות כפי שעשתה בתחומים אחרים. (גוגל משיקה מנוע חיפוש מלונות).

צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

% 0 +
תשואה בגמל להשקעה*
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 5 דקות
  • צפיות
פיצוי על ביטול טיסה: כמה מגיע לכם? ומה אומר חוק ביטול טיסה?
במידה והטיסה שלכם בוטלה או עוכבה אתם כנראה זכאים לפיצוי מחברת התעופה....
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.