טרווליסט – כיצד משיגים חופשה בזול דרך אתר ישראלי?

  • צוות שקל
  • פברואר 2, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
טרווליסט מוכיח את עצמו להיות אתר הזמנת חופשות המוביל בישראל , מה מייחד אותו וכיצד ניתן להשיג דרכו את החופשה המשתלמת ביותר?

כיום קיימים לא מעט אתרים ופלטפורמות, המאפשרים לנו למצוא חופשה זולה באופן קל ונוח, מתוך מגוון רחב של מלונות, חבילות נופש, סוכני נסיעות וחברות תעופה. בעולם קיימים כמה "כוכבים" בתחום, ביניהם האתרים "בוקינג" ו"סקיי סקנר", המבצעים את המלאכה בהצלחה זה כבר מספר לא מבוטל של שנים. לאלה הצטרף בשנים האחרונות אתר ישראלי נהדר – טרווליסט. אז מי עומד מאחורי האתר וכיצד מוצאים חופשה איכותית ומשתלמת באמצעותו? לפניכם המדריך השלם.

קצת על אתר טרווליסט Travelist

אתר טרווליסט הוא אתר הנמצא בבעלות קבוצת גוליבר – אחת מקבוצות התיירות המוכרות והגדולות ביותר בארץ. מדובר באתר נוח וקל לשימוש, המשמש בין היתר כמעין "מנוע חיפוש" לחופשות וטיסות, ומאגד בתוכו מגוון דילים ומידע שימושי למטיילים, הן בחו"ל והן בארץ. באתר ניתן למצוא מגוון הצעות לטיולים מאורגנים, חבילות נופש, טיסות של הרגע האחרון, חבילות ספורט אתגרי, השכרת רכב ועוד, על בסיס נתוני חברות הנסיעות וחברות התעופה. טרווליסט משמש למעשה כ"אתר מקשר", המאפשר לצפות במגוון דילים מסוכנויות נסיעות וחברות תעופה. האתר אינו משמש כסוכנות נסיעות בפני עצמו, כך שעל מנת להשלים את ההזמנה, יש ליצור קשר עם חברת התיירות או התעופה המציעה את הטיול או הדיל. חשוב להבין כי בשל כך, לעיתים, המחירים המוצגים באתר והמחירים הסופיים בסוכנות הנסיעות או בחברת התעופה עשויים להיות מעט שונים.

כיצד תפיקו את המקסימום מהשימוש שלכם באתר טרווליסט ?

על אף שטרווליסט הוא אתר בעל מנוע חיפוש נוח ופשוט, ישנם כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם להגיע לתוצאות מהירות וטובות יותר:

  • שימו לב לסימונים מיוחדים – כאשר פותחים את התאריכון שבבר החיפוש על מנת לבחור תאריכים לטיסה או לחופשה, על חלק מהתאריכים יהיה סימון של כוכב. משמעות הסימון הזה הוא שמדובר בימי שבתון וחגים. קחו בחשבון שבימים אלה, מחירי הטיסות והחופשות עשויים להיות יקרים יותר.

מתחת לבר של החיפוש, קיימות כמה אופציות אליהן כדאי לשים לב:  

  • הצג טיסות ישירות בלבד – כשאופציה זו מסומנת, יוצגו לכם טיסות ישירות בלבד ליעד שבחרתם. קחו בחשבון שלעיתים קרובות, טיסות ישירות יהיו יקרות יותר מטיסות קונקשן.
  • +/- 3 ימים – אופציה זו מאפשרת לכם לחפש טיסה בטווח מעט רחב יותר מהתאריכים שבחרתם, עניין אשר יאפשר לכם לבחון מחירים בתאריכים קרובים לתאריך בו אתם רוצים לטוס. לעיתים, פערי המחירים יהיו משמעותיים, ועל כן, כשאתם מעט גמישים יותר בתאריכים – רצוי מאוד לסמן את האופציה הזו.
  • "לכל היעדים" – אופציה זו קיימת בבר החיפוש של טרווליסט ומאפשרת לכם, למעשה, להשוות בין מחירים של חופשות באיזורים שונים. בחירה באופציה הזו בדרך כלל תמצא עבורכם את החופשה המשתלמת ביותר, לעיתים ביעדים שכלל לא חשבתם עליהם. אם אתם לא "נעולים" על יעד ספציפי, מומלץ מאוד לנסות.

תוצאות החיפוש

לאחר תהליך החיפוש הקצר, יוצגו בפניכם עשרות ולעיתים מאות תוצאות. כדאי לשים לב לכך שבצד ימין של המסך, קיימות אופציות לסינון התוצאות – עניין אשר יסייע לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורכם. ניתן לסנן את התוצאות לפי מגוון של קטגוריות. אם אתם מחפשים טיסה, למשל, תוכלו לסנן את התוצאות לפי חברות תעופה, סוג הטיסה, משך הטיסה ואף זמני ההמראה. בעת חיפוש חבילת נופש, תוכלו לסנן את התוצאות לפי דירוג המלון, זמינות, שם המלון, השירותים שהוא מציע ובסיס האירוח. בכל מקרה, במידה ובחרתם באופציות כלליות יחסית עבורכם, הצד הימני של המסך גם יאפשר לכם למקד את התוצאות לפי מספר לילות וטווח מחירים.

טרווליסט הזמנת טיסות בזול – השורה התחתונה

אין ספק שחברת טרווליסט מציעה מודל חיפוש טיסות זולות די חדשני ולא מתביישת להיות מתווך בלבד בעסקה שלנו ועדיין להשיג עבורנו עסקה משתלמת.

יחד עם זאת, ענף התיירות והטיסות אין יציב ומחירי הטיסות והמלונות משתנים מעת לעת ובתכיפות גבוהה לכן חשוב להיעזר בכל טיפ בזמן הזמנת טיסה באתר טרווליסט .

אז בהצלחה בבחירת הנופש הבא שלכם ותהנו!

צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

% 0 +
תשואה בגמל להשקעה*
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
  • 2 דקות
  • צפיות
איך לחסוך בטיסה לחו"ל?
טיסות הפכו להיות חלק משגרת החיים שלנו, מי מאתנו אשר מסתמכים על...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.