לירות המגזין 2019
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו
אלפי קוראים כבר הצליחו לחסוך הון בזכותו
אנחנו מבטיחים לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.
ליברה חברה לביטוח
  • מערכת לירות
  • זמן קריאה: 2 דקות

שתפו את הכתבה:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter

ליברה חברה לביטוח – האם הדיגיטליות שלה משתלמת לנו?

ליברה חברה לביטוח מציעה פוליסות ביטוחי רכב חדשניות, דיגיטליות, הוגנות וצעירות. אך האם זהו שירות שמתאים לקהל הישראלי? מה חשוב לדעת לפני שפונים לליברה

חברת ליברה היא חברה לביטוח אלמנטרי, אשר הוקמה בשנת 2017 על ידי בכירה בענף הביטוח – אתי אלישקוב. החברה, אשר קיבלה רישיון מבטח במאי 2018, קמה במטרה לשפר את ענף הביטוח ולהפוך אותו לפשוט וקל יותר.

ליברה מציעה ללקוחותיה שלושה סוגי ביטוחים: ביטוח רכב, ביטוח דירה וביטוח עסק. לפניכם כל מה שצריך לדעת על חברת ליברה והשירותים שהיא מציעה ללקוחותיה.

הקדמה על חברת ליברה

חברת ליברה היא חברת הביטוח המקוונת הראשונה בישראל. משמעות הדבר היא שהחברה פועלת באופן דיגיטאלי בעיקר, ומאפשרת ללקוחותיה לבצע מגוון פעולות שונות באמצעים דיגיטליים.

בניגוד לחברות ביטוח רבות, אשר התהליך בהן עשוי להיות מסורבל, ליברה מאפשרת ללקוחותיה לבצע הכל באינטרנט באופן פשוט ונוח.

ליברה

היתרונות של חברת ליברה על פני מתחריה

לחברת ליברה מגוון יתרונות על פני מתחריה, חלקם קשורים לעובדה שמדובר בחברת ביטוח מקוונת, וחלקם קשורים לאופי ומהות החברה. להלן היתרונות העיקריים של החברה:

  • יחס אישי ללקוח – חברת ליברה מאמינה שיש להתאים את הביטוח באופן אישי לכל אדם, ולכן היא מתאימה לכל לקוח ביטוח לפי פרמטרים כמו מאפיינים אישיים, היקף הנסיעות, אופן הנהיגה ועוד.
  • ביטוח משתלם יותר – בהמשך ישיר לסעיף הקודם, העובדה שחברת ליברה מתאימה לכל לקוח ביטוח באופן פרסונלי מאפשרת הוזלה בהצעת המחיר – עניין אשר יבטיח קבלת הצעת ביטוח במחיר אטרקטיבי במיוחד. בנוסף, החברה מתנהלת בעיקר באופן דיגיטלי, עניין אשר מאפשר לה לחסוך בעלויות – ועניין זה מיתרגם לעלות הסופית של הביטוחים שהיא מוכרת.
  • הוגנות – בניגוד לחברות רבות אחרות במשק, חברת ליברה מתחייבת לא להעלות אוטומטית את פרמיית הביטוח במקרה של תאונה חד פעמית, או כזאת הקורית לעיתים רחוקות. במקום זאת, החברה בוחרת במדיניות לפיה כל תביעה נבחנת כנגד מחיר הפרמיה שהלקוח שילם לאורך השנים. כלומר, החברה בוחנת את הסכומים שהלקוח שילם לה בתקופת הביטוח, ובמידה וסכום התביעה נמוך מהסכומים שהלקוח שילם בסך הכל – מחיר הפרמיה לא יעלה.
  • שירות מהיר בכל שעה וללא זמני המתנה – חברת ליברה זמינה ללקוחותיה מסביב לשעון, שבעה ימים בשבוע, הן בטלפון והן באופן מקוון – עניין המבטיח שירות מהיר ויעיל יותר.
  • תשלום מהיר – במקרי טוטאל-לוס וגניבה, מתחייבת החברה לשלם למבוטחיה בתוך 48 שעות בלבד.
  • שותפות ברווחים – החברה פועלת על עיקרון של שיתוף ברווחים, ועושה זאת באמצעות ארנק דיגיטלי. למעשה, עבור כל לקוח שמצטרך לליברה מוקם אוטומטית ארנק דיגיטלי, בו הוא יכול לצבור "ליברות" אשר משמשות אותו כמזומן.

כיצד ניתן לרכוש ביטוח בחברה ליברה?

תהליך ההצטרפות לחברה הינו דיגיטלי וקצר. על מנת לרכוש ביטוח בחברה, יש להיכנס ללינק כאן ולהשיב על מספר שאלות קצרות.

בסיום התהליך, יקבל כל לקוח הצעת מחיר פרסונלית, המותאמת למאפיינים שלו, כמו גם לסגנון ותדירות הנהיגה שלו. בשלב זה תתאפשר רכישה דיגיטלית של הפוליסה, והלקוח יקבל את הפוליסה ואת כל הפרטים למייל האישי שלו.

האם ניתן לשוחח עם החברה גם טלפונית?

חברת ליברה היא אמנם חברה מקוונת, אך ניתן לקבל גם שירות טלפוני, או אף להשאיר לחברה פרטים באתר שלה, ונציג מטעמה יחזור אליכם. ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפונים: 6323* או 073-394-9222.

אולי יעניין אותך לקרוא:

Don`t copy text!
כל מה שחדש בכסף שלכם, אצלכם במייל
הצטרפו ל58,942 הקוראים אשר כבר מקבלים מאיתנו טיפים, עצות, עדכונים וחדשות אודות הכסף שלהם.
אנחנו מבטיחים לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.
קבלו מאיתנו תכנון פיננסי במתנה
הצטרפו לאלפי קוראים שכבר קיבלו את החוברת ומצליחים לחסוך הון בדמי ניהול, הטבות מס ועוד.
תכנון פיננסי 2019
דילוג לתוכן