מרגיש שהסוכן שלך לא זמין יותר עבורך?
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter

מרגיש שהסוכן שלך לא זמין יותר עבורך ? אתה לא לבד

חתמתם עם מתכנן פיננסי או סוכן ביטוח לאחרונה והיום מרגישים שאתם רודפים אחריו בשביל שירות? מתנהלים אך ורק מול הרפרנטית כל הזמן? אף אחד מאיתנו לא אוהב להיות לקוח שנלחם בעבור השירות שמגיע לו. אתם לא לבד, לצערנו מרבית הלקוחות לא מקבלים את השירות שמגיע להם. קראו מהם הסימנים המעידים שהסוכן שלכם כבר לא מתייחס אליכם ושמומלץ לכם לעבור סוכן.

אנו ממליצים לכם לנהל את הנכסים הפיננסים שלכם בעצמכם כמה שניתן, אך כמו בכל תחום קיימים אנשי מקצוע מומחים שיעזרו לכם לשפר את מצבכם הקיים. סוכן ביטוח או מתכנן פיננסי הוא אדם בעל רישיון ממשרד האוצר המאפשר לו לבצע פעולות שיווקיות למוצרים פיננסים כגון: קופות גמל, קרן השתלמות, תיק השקעות וכו'. בנוסף לשיווק המוצרים הנ"ל הסוכן ינהל עבורכם את כל המאבקים מול בתי ההשקעות וחברות הביטוח בנוגע לזכויות שלכם.

כשנפגשנו הכל היה טוב

הדרך המקובלת לפגוש סוכן פיננסי הינו דרך תיאום פגישה, רובכם קיבלתם שיחת טלפון בה מבקשים ממכם לפנות חצי שעה מזמנכם עבור מתכנן פיננסי שיפגוש אותכם ויציע לכם הצעה מתחרה ללא התחייבות.

לאחר פגישה של כשעה ויצירת כימיה עם הסוכן מתחילה העבודה, תקבלו הצעה במייל או בכתב של השינויים אותם מציע הסוכן לבצע ובמידה ואתם מסכימים תקבע פגישה נוספת לחתימה על מסמכים וביצוע השינויים.

מגיע לך להרוויח הרבה יותר!
הצטרפו ל- 24,817 קוראים אשר הגדילו בעזרתנו את פוטנציאל התשואה שלהם והוזילו את דמי הניהול בקלות!

עבודה שוטפת – חוסר זמינות

כל הסוכנים שפגשתי היו מרשימים וכריזמטים, בפגישה הראשונה ניתן להסיק שזהו איש המקצוע הנכון עבורכם אשר ילוו אתכם מעתה אך לצערנו ברוב המקרים העבודה מתבצעת אל מול הרפרנטית של אותו סוכן.

רפרנטית הינה מנהלת תיקי לקוחות של הסוכן, היא מעניקה שירות באופן שוטף, שולחת דוחות וטפסים במידת הצורך, מכיוון שלרוב לרפרנטיות אין רישיון ממשרד האוצר, היא אינה מורשת לבצע פעולות שיווקיות ולכן חייב הסוכן להיות מעורב במידה מסויימת.

מרגיש כמו מוקד שירות לקוחות

קיימת סתירה מסויימת בין האופן שבה גייסו אתכם להיות לקוחות של אותו סוכן לבין העבודה השוטפת, לקוחות רבים מציינים שלא שוחחו עם הסוכן למעלה משנה שלמה ובמידה ויש להם שאלה או בקשה, הם מתבקשים לדבר עם הרפרנטית.

חשוב לזכור! ניהול מספר רב של לקוחות היא עבודה קשה לסוכן אחד ולכן טיבעי שיעזר ברפרנטית אך תיחזוק הקשר האישי עם הלקוח צריך להיות בראש סדר העדיפויות של הסוכן שלכם.

האם כולם ככה? איך אפשר להימנע מזה?

כאשר אתם נפגשים עם סוכן חדש, זה בסדר לשאול על גודל התיק שלו, אופן העבודה מולו, מספר הרפרנטיות שלו ואף להבהיר לו שאתם דורשים רמה מסויימת של שירות ולא חוששים לעזוב אם תרגישו שהוא לא מסוגל לספק לכם אותה.

שימו לב שהכוח בידיים שלכם, אם אתם כרגע נמצאים עם סוכן שאינו זמין לכם או לא יוצר קשר באופן אקטיבי, ייתכן שאתם מפסידים הרבה כסף במוצרים ישנים, דמי ניהול לא עדכניים ועוד.

מגיע לך להרוויח הרבה יותר!
הצטרפו ל- 24,817 קוראים אשר הגדילו בעזרתנו את פוטנציאל התשואה שלהם והוזילו את דמי הניהול בקלות!
Don`t copy text!
הרשמה לניוזלטר
מצטרפים לניוזלטר שלנו ונהנים מהטבות והצעות בלעדיות
אנחנו מבטיחים לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו
אלפי קוראים כבר הצליחו לחסוך הון בזכותו
אנחנו מבטיחים לא להעביר את המייל שלכם לאף אחד בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.
חוברת עמוד תודה חדש
רוצה לקבל מאיתנו חוברת תכנון פיננסי 2021 עד פתח הדלת בחינם?
(במקום 899 ש"ח)
תודה, לא הפעם
חוברת תכנון פיננסי 2021 ראשי
מהדורה מוגבלת
המתנה הפיננסית הכי טובה שתקבלו
תכנון פיננסי 2021
הטעות היחידה שלכם תהיה, לא להזמין את החוברת שלנו