אלטשולר שחם וילין לפידות מנהלים יחד עבורך את הכסף, הייתכן?

מנהלים את הכספים באלטשולר שחם או בילין לפידות? כעת ניתן לאחד בין מנהלי ההשקעות הללו ולהנות מכל העולמות. מוצרי השקעה חדשים ומתוחכמים זמינים עבור המשקיעים.
פוליסת חיסכון אלטשולר שחם וילין לפידות
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

כמה מאתנו מנהלים את הכספים שלהם באלטשולר שחם או בילין לפידות ? מרביתנו אף קיוו לא פעם שהשניים יאחדו כוחות וכנראה שיגרפו את כל הקופה.
משקיעים היו מוכנים לשלם כסף טוב על מנת לראות ביצועים של שני מנהלי ההשקעות שהוכיחו את עצמם בעשור האחרון לניהול משותף.
כמובן שיש חלומות שזה כל מה שהם, חלומות.

מלבד קופות הגמל – חושבים כספים נזילים

אז איך בכל זאת יש משקיעים שמצליחים לשלב את הכספים הנזילים שלהם עם אלטשולר שחם וילין לפידות ובכל פעם שהם רוצים להטות את הכף לטובת אחד ממנהלי ההשקעות הם לא עוברים אירוע מס? וכל זה לוקח להם רק 72 שעות ?

המוצרים הראשונים שעולים לנו בראש הם קופות הגמל וקרנות ההשתלמות שכולנו מכירים את כלל הברזל שניוד בין גוף לגוף אינו מהווה אירוע מס ואינו מבטל את הזכויות הקיימות על קופת הגמל או קרן ההשתלמות שניידנו.
בשלב הזה רוב המשקיעים כבר תופסים את הראש ומנסים להבין כיצד זה אפשרי ?

כיום קיימות מספר דרכים לנהל כספים נזילים , בעוד מרבית המשקיעים מכירים את המונח תיק השקעות ומבצעים את פעילות הניהול דרך הבנק באופן עצמאי או בעזרת יועץ ההשקעות , המשקיעים המתוחכמים יותר פונים למנהלי השקעות , בעשור האחרון נולדה לעולם פוליסת החיסכון שהיא בעצם תיק השקעות לכל דבר ועניין , אבל עובדת במתווה של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. אם נבחן נגלה שפוליסת החיסכון מהווה את הדרך המתוחכמת ביותר לניהול כספים נזילים.

פוליסת החיסכון – האפיק הנכון ביותר היום.

אז מהי פוליסת החיסכון? פוליסת חיסכון מתנהלת רק בחברות ביטוח, להבדיל מהשם שלה היא לא מחזיקה שום ביטוח או מתפקדת כתוכנית חיסכון. מדובר על תיק השקעות אשר כל הכספים הינם הוניים ללא מרכיב ריסק.
יתרונות הפוליסה בולטים מהר מאוד :

  1. עלויות זולות יותר מתיקי השקעות – דמי הניהול של פוליסת החיסכון נעים בין 0.6%-1% בעוד תיקי ההשקעות דמי הניהול האפקטיביים נעים בין 0.7%-2%
  2. לא קיימות עלויות קנייה ומכירה או דמי משמרת
  3. גמישות בהפקדה – פוליסת החיסכון אינן מחייבות סכום התחלתי בעוד שאר מנהלי ההשקעות מתחילים עם סכומי צבירה של 300,000 אלף ₪ וצפונה.
  4. נזילות – פוליסת החיסכון הינן נזילות וניתן לבצע משיכה באופן מלא או חלקי בכל רגע נתון ופעילות זו אינה כרוכה בעלויות .
  5. מתן הלוואות – פוליסת החיסכון יודעות להעניק למשקיעים שלה הלוואות בתנאים אטרקטיביים מהבנק עד 70% מגובה הקרן המושקעת.
  6. השקעה בנכסים לא סחירים – פוליסות החיסכון יודעת לבצע השקעה מחוץ לשוק ההון ומשקיעות בתשתיות, הלוואת אשראי, נדל"ן מסחרי וכו'. בעצם המשקיעים מקבלים פיזור סיכונים רחב יותר ובהשקעות לא סחירות בזמן שהם נזילים לחלוטין.
  7. סעיף 125 ד' לחוק המהווה יתרון עם פטור מס רווחי הון עד התקרה עבור גמלאים.
  8. דחיית מיסוי – בפוליסת החיסכון שינוי בין מסלול למסלול בתוך אותה חברת ביטוח אינו מהווה אירוע מס ולכן מהווה את אפקט ריבית דה ריבית לטובת דחיית המס , והרי ידוע שאפקט ריבית דה ריבית הינו הכוח החזק ביותר שקיים בעולם המתמטיקה .

אז איך אלטשולר שחם וילין לפידות קשורים לפוליסות החיסכון שהרי הם אינם חברות ביטוח בעצמן?

בשנים האחרונות יצרה הכשרה חברה לביטוח שיתוף פעולה עם מספר מנהלי השקעות ביניהם אלטשולר שחם וילין לפידות ובפועל עשתה חסד עם המשקיעים.
הכשרה בסט אינווסט מציעה ללקוחות שלה אפשרות לניהול פוליסת חיסכון בזמן שעל ניהול ההשקעות מנצחים מוחות מנהלי ההשקעות שהציגו את התשואות הגבוהות ביותר בשנים האחרונות.

אמנם אין מסלול משולב בו אלטשולר שחם וילין לפידות לוקחים החלטות משותפות אבל לכל אחד מהם יש שלושה מסלולי השקעה שונים בתוך הכשרה חברה לביטוח והפוליסה עצמה מציעה למשקיעים לשלב מנהלי השקעות יחד!! כן, הבנתם נכון , משקיע אשר בוחר לנהל את הכספים שלו בפוליסת החיסכון בסט אינווסט יכול לשלב באותם כספים ובאותה פוליסה את אלטשולר שחם וילין לפידות כמנהל השקעות אחד .
אפילו המעקב על הכספים מאפשר לנו לראות את שני הכוכבים הגדולים מנהלים את כספנו .

אז האם יש מה לבדוק בפוליסת החיסכון שלהם? בהחלט

כמו שצפוי פוליסות החיסכון של אלטשולר שחם וילין לפידות מובילות את הטבלה , בשנת 2016 ילין לפידות הציגה הגבוהה ביותר, בשנת 2017 אלטשולר שחם וכמובן שבשנת 2018 מנהלי ההשקעות עומדים ראש בראש בין במקומות הראשונים והשנה עוד לא הסתיימה, אבל משפט חכם לימד אותנו שאין חדש תחת השמש , כך שלא צריכה להיות הפתעה גדולה אם שוב מנהלי ההשקעות האלו יציגו את התשואות הגבוהות ביותר.
שנים משקיעים חלמו על אופציה כזאת , כעת היא קיימת בתוך אריזה משופרת של פוליסת חיסכון.

אז מה עושים? אם עומדים לרשותכם כספים נזילים אין סיבה להשאיר אותם בעובר ושב בבנק ולהפסיד את הערך הריאלי של הכספים או אם אתם מנהלים תיק השקעות חלילה זה בדיוק הרגע לחשוב מחוץ לקופסא ולשנות את סוג ההשקעה .
חשוב להתייעץ עם מתכנן פיננסי בנושא על מנת להתאים את פוליסת החיסכון לצד שאר תיק הנכסים שלכם.

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 2 דקות
פוליסת חיסכון מאפשרת לנו למשוך את כספנו בצורה של קצבה חוד...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.