ביטוח מחלות קשותמגיע לכם עד 50% הנחה

fnx2
ayalon2
aig2
מנורה
ליברה
כלל

ביטוח מחלות קשותעוגן כלכלי במקרה חירום

בכל שלב בחיים אנו חשופים למחלות ולבעיות רפואיות רציניות שאי אפשר לחזות מראש, לרוב טיפול בבעיה מסוג זה גורר הוצאות כבדות לחולה ולמשפחתו, בין אם מעלות הטיפול ובין מעלות אובדן ההכנסה. מצב זה מוביל פעמים רבות לכך שהחולה צריך לדאוג לא רק לבריאותו אלא גם למצבה הכלכלי שלו ושל משפחתו, לשם כך בדיוק קיים ביטוח מחלות קשות.

ביטוח מחלות קשות מעניק הגנה מפני הוצאות רפואיות כבדות ובלתי צפויות, הביטוח עוזר למבוטח לשמור על מצבו הפיננסי בפני כל אירוע שעלול להתרחש במהלך החיים, בכך המבוטח יכול להתרכז בשמירה על בריאותו במקום לדאוג למצב הכלכלי של המשפחה, כך יתאפשר למבוטח להשיג את הטיפול הרפואי הטוב ביותר מבלי לקחת בחשבון שיקולים כלכליים.

משרד האוצר סיווג את הביטוח ככזה שמספק סכום כספי קבוע מראש, בהתאם למה שנקבע בפוליסה שיינתן במקרה של מחלה או כל בעיה רפואית אחרת שנחשבת לבעיה חמורה ומופיעה בפוליסת הביטוח.

בהתאם להגדרה של משרד האוצר, הסכום המופיע בפוליסה אמור לעבור למבוטח באופן מיידי וללא דיחוי בעת גילוי המצב הרפואי הקשה של המבוטח.

מההגדרה של משרד האוצר עולה שהביטוח מכסה רק את המחלות המופיעות בפוליסה עצמה, לכן יש מחלות אשר יכולות להיות קשות שלא מופיעות בפוליסה סטנדרטית. לכן, חשוב לבדוק את הרשימה לפני רכישת הפוליסה ובמידת הצורך לדרוש הכנסת מחלות נוספות לפוליסה.

מה זה ביטוח מחלות קשות?למה הוא נועד?

ביטוח מחלות קשות משלים את ביטוח הבריאות ואת ביטוח אובדן כושר עבודה. אם אתם מחזיקים בשני הביטוחים הללו ייתכן שמדובר בתוספת מיותרת, כל ביטוח הוא למעשה חישוב של עלות מול תועלת. ביטוח מחלות קשות מהווה למעשה מין השלמה.

אמנם ביטוח הבריאות ידאג לעלויות של הטיפולים הרפואיים ברוב המקרים והביטוח אובדן כושר עבודה ייתן פיצוי במקרה של אובדן כושר השתכרות, אבל יש הוצאות אחרות, שלא תמיד מכוסות על ידי הביטוח, למשל עלות ההשתתפות העצמית בהליכים רפואיים. במקרה כזה סכום ראשוני משמעותי יכול לסייע מאוד.

כמובן, חשוב לקחת בחשבון את ההיסטוריה הרפואית שלכם ושל המשפחה שלכם, המצב הכלכלי גם כן מהווה שיקול, אם אתם יכולים לעמוד בהוצאה משמעותית פתאומית, ייתכן שהביטוח מיותר, לעומת זאת אם המצב הכלכלי לא מעולה ייתכן שיהיה חכם לרכוש את הביטוח.

פוליסת מחלות קשותהשוואה בין כולן

רוב הביטוחים דומים אחד לשני, מתן מענה לאחר שמבוטח חלה במחלה קשה, המענה הזה מגיע בדמות סכום כספי גדול שמטרתו לסייע למבוטח לעבור את התקופה הקשה בהצלחה. יחד עם זאת, יש מספר הבדלים, לרוב קטנים בין חברות הביטוח בכל הנוגע למחיר הפרמיה החודשית, גובה הפיצוי הקבוע בפוליסה ורשימת המחלות הנכללת בה.

כמו כן, רוב חברות הביטוח מציעות שני סוגים של ביטוח, ביטוח ספציפי למחלת הסרטן וביטוח אחר ומורחב לרשימה ארוכה של מחלות, כדאי לבצע מחקר ראשוני של הביטוחים באמצעות האינטרנט, בסיוע אחד מאתרי השוואות המחירים ולאחר מכן להתייעץ באיש מקצוע לאור העובדה שמדובר במידע רפואי ושקשה להגיד למי מתאים איזה ביטוח באופן כללי.

מומחי הביטוח שלנו ישמחו להדריך אתכם בעולם ביטוח מחלות קשות ואף יסייעו לכם למצוא את פוליסת הביטוח שהכי מתאימה לכם, למרות ההבדלים הקטנים בין פוליסות הביטוח, ייעוץ מותאם אישית יכול לסייע לכם רבות בהשגת הכיסוי המתאים ביותר במחיר המשתלם ביותר.

פוליסות ביטוח מחלות קשות החופש לבחור פוליסה נכונה

מגדל מזור מורחב

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות
מומלץ!
מרפא

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות
קרן לחיים

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות
מדיכלל מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות

מי צריך לקנות ביטוח מחלות קשות?מומלץ גם לצעירים?

למרבה הצער אי אפשר לחזות במדויק מי יחלה באיזה מחלה, לכן מדובר בביטוח שיכול להתאים לכל אדם, נסו לדמיין מצב שבו תגלו בעיה רפואית חמורה, האם אתם יכולים לעמוד בזה מבחינה כלכלית? ואם תאבדו את היכולת שלכם ללכת לעבודה ולקבל משכורת?

ישראלים רבים חיים מתוך מחשבה שלהם זה לא יקרה, אבל בסוף הסטטיסטיקה היא אמיתית וכל מי שמופיע בה הוא בן אדם שאולי גם חשב ככה, לכן חשוב לדאוג שאתם מבוטחים ושתהיה לכם משענת כלכלית במקרה חירום רפואי.

חברות ביטוח המציעות ביטוח מחלות קשותאיזו פוליסה עדיפה?

רוב חברות הביטוח בישראל מציעות ביטוח מחלות קשות, בהן ניתן למנות את הראל, כלל, הפניקס, ביטוח ישיר, מנורה, איילון, AIG, מגדל ועוד. כדי לבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם כדאי להשוות את הפוליסות שחברות הביטוח מציעות, להשוות מחירים ולהתייעץ עם איש מקצוע שמבין בתחום הביטוח.

חשוב לדעת לפני שקונים ביטוח מחלות קשותעושים שיעורי בית לפני

ביטוח מחלות קשות הינו כיסוי ביטוחי שנועד לשלם סכום פיצוי קבוע מראש במקרה של גילוי מחלה קשה כפי שמפורט בתנאי הפוליסה.

פוליסת ביטוח מחלות קשות מונה מספר מחלות אשר כלולות בתקנון הפוליסה, אלו מחולקות לקטגוריות.

במידה ומבוטח יקבל פיצוי בעבור קטגוריה א' , הוא יקבל 100% מסכום הפיצוי, ואילו במידה וידרוש פיצוי כתוצאה ממחלה נוספת מקטגוריה ב' , יקבל 50%.

כמובן שתנאים אלו יכולים להשתנות מעת לעת בפוליסות שונות.

ניתן לרכוש ביטוח מחלות קשות מגיל שנה ועד גיל 60. יחד עם זאת, תוקפו של הביטוח הוא עד גיל 75.

תשלום הפוליסה אינו תלוי בהחלמתכם, ההתחייבות הכתובה בפוליסת הביטוח שלכם מתייחסת לכך שחברת הביטוח נדרשת לשלם לכם את הסכום הנקוב בפוליסה בסמוך ככל שניתן לרגע גילוי המחלה.

כל סכום שקיבלתם מחברת הביטוח אינו יכול צריך להחזיר גם במידה ואתם מחלימים מן המחלה.

ביטוח מחלות קשות מתייחס לפיצוי חד פעמי בגין גילוי מחלה, סכום הפיצוי ניתן ללא תלות ביכולת שלכם לעבוד או לתפעל באופן שוטף.

מאידך, מבוטח אשר גילה מחלה קשה יכול עדיין לתבוע את חברת הביטוח במידה ואיבד את כושר העבודה כתוצאה מאותה מחלה.

חשוב להבין, ישנם מצבים בהם אדם אשר גילה מחלה קשה יכול עדיין לעבוד ולכן תביעתו לאובדן כושר עבודה לא תאושר, אך עדיין יקבל את סכום הפיצוי בקבוע בפוליסת ביטוח מחלות קשות שלו.

הביטוח מקנה פיצוי בסכום קבוע וידוע מראש אשר נקבע במועד רכישת הפוליסה. אותו סכום ישולם באופן מיידי בעת גילוי המחלה.

תינתן אפשרות לתבוע את הפוליסה שנית למחלה אחרת אך גובה הפיצוי ירד ל-50%.

חשוב לעיין בתקנון הפוליסה ולבדוק את תנאים לתביעות עתידיות.

פוליסות ביטוח מסוג שיפוי הם למעשה החזר הוצאה בגין טיפול רפואי בתמורה לחשבונית מס אשר מייצגת את הטיפול.

פוליסת ביטוח מסוג פיצוי, אינה מצריכה הוכחה, עצם העובדה שהתגלה אצלכם מחלה קשה מספיקה כדי שתקבלו את מלוא סכום הפיצוי.

ביטוח רפואי פרטי או ציבור נועד לסייע לכם בתשלום בעבור הוצאות רפואיות, אך הוא מוגבל לטיפולים רפואים הקשורים באופן ישיר למצבכם הרפואי.

ביטוח מחלות קשות מעניק פיצוי כספי אשר נועד לממן הוצאות אשר אינן קשורות באופן ישיר למחלה כגון: אובדן ימי עבודה, הוצאות משק בית וכדומה.

מחלה קשה כהגדרתה מתייחסת למחלה אשר מהווה סכנה לחייו של המבוטח ופוגעת בתפקודו השוטף, רשימת המחלות הקשות שונה בין הפוליסות בחברות הביטוח השונות.

יחד עם זאת, רשימת המחלות אשר מוגדרות כ"מחלות קשות" נקבעת על ידי המפקח על הביטוח.

במידה וחס וחלילה, תגלו מחלה קשה, בנוסף לפן הרפואי והבריאותי תהיה למחלה השפעה ישירה על שאר בני המשפחה ומשק הבית.

תלוי בחומרת המחלה ובמי מבין בני המשפחה היא פגעה, אך לרוב מבוטחים מדווחים על עליה בהוצאות משק הבית, היעדרות מהעבודה של ההורים, טיפולים נוספים לילדים ועוד מגוון הוצאות נלוות אשר קשורות באופן עקיף למחלה אך אינן מכוסות על ידי ביטוח הבריאות הפרטי או הציבורי.

אל הוואקום הכלכלי הזה נועד בדיוק ביטוח מחלות קשות.

המחיר של ביטוח מחלות קשות הינו משתנה ומתפתח עם גילו של המבוטח, טבלת המחירים הזאת נקראת גם "התפתחות פרמיה".

כל מבוטח צריך לבקש לראות את התפתחות הפרמיה על מנת להבין את העלויות העתידיות של הפוליסה אותה הוא רוכש.

כל מבוטח צריך לענות על שאלון רפואי אשר יקבע את גובה הפרמיה החודשית בהתאם למצבו הרפואי של המבוטח, מינו וגילו.

במידה ותתגלה בעיה רפואית כלשהי, חברת הביטוח יכול להעלות את גובה הפרמיה או להחריג תנאים רפואים בפוליסה.

לא בטוח, חברת הביטוח יכולה להחליט שלא לאשר את המבוטח או לחלופין להגדיל את גובה הפרמיה החודשית.

זאת תלוי בתקנון החיתום של אותה חברת ביטוח.

כן ולא, אומנם יש מגלה לגובה הפיצוי של ביטוח מחלות קשות בכל חברת ביטוח (לרב עד 500 אלף ₪) , אך אין הגבלה לרכוש מספר פוליסות ביטוח בכמה חברות ביטוח שונות.

קיימת תקופת אכשרה, ברוב חברות הביטוח תקופת האכשרה בת 3 חודשים .

ביטוח מחלות קשותשירות, תביעות ועוד

זה לא מכובד להעתיק