הגיע הזמן לתת עדיפות לכל הקופות הקטנות שלכם ולשים אותם בטופ גולד !

טופ גולד של מנורה הינו מוצר שבהחלט ביצע שינוי מהותי בכל הנוגע לחיסכון הפנסיוני שלנו. היתרונות הרבים הפכו אותו לפופולארי במיוחד. גלו מה מיוחד בו...
פוליסת חיסכון מנורה טופ גולד
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

אז כמה פעמים בחיים עברתם בין מקומות עבודה שונים, ובכל פעם הגיע סוכן אחר שהציע לכם מוצר אחר והסביר לכם למה אתם פשוט "חייבים" אותו. אז עוד היינו צעירים ולא הבנו את המשמעות של הסוכן וחתמנו איפה שסימנו לנו ונפתח לנו מוצר פנסיוני חדש.

לאחר כמה שנים עברנו עבודה ושוב שידור חוזר ושוב מוצר חדש ושוב עוד קופה קטנה , בלי לשים לב מצאנו את עצמנו עם 20 קופות קטנות שיחד מגיעות לסכום יפה אבל בגלל החלוקה שלהן, בתי ההשקעות רואים בנו לקוחות קטנים ודמי הניהול גבוהים בהתאם.

אנחנו לא שמים לב לכספים האלו והם לא מקבלים את היחס שמגיע להם , העלויות של דמי הניהול שוחקות את הרווח שכבר קיים בקופות, ואז מגיעים לפנסיה ואין לנו מושג מה לעשות עם חלקי הפאזל הזה!

אז חלק מאתנו ימשכו את הכספים, וכיום כשכספי הפנסיה הינם קצבתיים נשלם את קנס 'משיכה שלא כדין' ואת מה שנשאר נעביר לחשבון הבנק, כדי להבין את המשמעות הקנס, נסתכל על קופה של 1000 ₪ בניכוי את הקנס של 35% נקבל לחשבון הבנק שלנו רק 650 ₪.

המשמעות היא ש350 ₪ מכספנו יועבר לקופת המדינה, כעת דמיינו עוד 20 קופות שונות בסכומים שנעים בין 500-7000 ₪ ונגיע למספר לא מבוטל של קנס מיותר. רבים מאתנו מגיעים לכספי פנסיה בקופות קטנות בסך של מעל 100,000 אלף ₪ ופתאום 35,000 אלף ₪ מתוך הכסף שחסכו מהווה תרומה למדינת ישראל. וזה סכום שכבר לא עובר לנו בגרון בכל כך קלות.

חלק מאיתנו לא יעשה כלום עם הכסף , והקופות ישארו כך עד יום פקודה ואילו המוטבים של אותו עמית בקופות יבלו חודשים במציאת כל הקופות ולאחר הרבה עבודה קשה אולי יצליחו לאתר את רוב הכסף וימשכו אותו ( ללא קנס בשלב מוטבים ) .

אז האם יש פתרון לנושא הסבוך הזה?

התשובה היא כן ! והוא קיים כבר מספר שנים , חברת מנורה מבטחים פיתחה מוצר המתחלק ל-2.

  • טופ גולד
  • טופ גולד פלוס

אז איך המוצר הזה עובד:

מדובר על ביטוח מנהלים שמתנהג כמו פוליסת חיסכון אך יודע לקבל את כל סוגי המוצרים הפנסיונים באשר הם ( קופות גמל\ קרנות השתלמות \ ביטוחי מנהלים חדשים \ ותיקים \ קרנות פנסיה \ כספי פרט ) ולאחד את כולם תחת מוצר פנסיוני אחד .

סדר בבלאגן

הבנתם נכון , אותם 20 דוחות שונים עם סכומים נמוכים שנמאס לכם כבר לקבל עבורם את הדוח השנתי הארוך וביניכם לבין עצמכם כבר הסכמתם לוותר על הכסף יכולים להפוך להיות דוח אחד מסודר עם מספר חשבון \ עמית אחד וסכום צבירה אחד! הסוף לניירת ולחוסר סדר וארגון , היו אדון לעצמכם ודעו היכן הכספים שלכם מנוהלים.

קיבוע מקדם

יתרון מדהים שקיים בטופ גולד, שהוא יודע לקבע עבורכם מקדם, מה הכוונה? אם נכיר מוצרים כמו קרנות פנסיה וקופות גמל שמהווים מוצרים פנסיונים שידעו לשלם קצבה בגיל פרישה, אנו לא נדע באמת מה גובה הפנסיה שלנו תהיה עד רגע הפרישה. (אגב גם לאחר קבלת הפנסיה ממוצרים אלו היא עלולה להשתנות).

ומדוע? על מנת לקבל פנסיה מחלקים את סכום הצבירה העומד לרשותכם במקדם ( כיום המקדם עומד באזור 200 ) כלומר ככל שהמקדם גבוה יותר, הפנסיה שלכם קטנה יותר. המקדם נקבע לפי פרמטרים שונים כאשר העיקרי הינו תוחלת החיים, אפשר לראות כי תוחלת החיים הולכת וגדלה, מה שמשליך על המקדם לגדול וגורם לפנסיה שלכם להיות קטנה יותר.

אז איך אפשר למנוע את הבלתי נמנע , והאם אפשר? כן ! בטופ גולד מנורה יודעת לקבע עבורכם מקדם ולהתחייב אליו ללא תלות בגדילת המקדם במשק ( נקבע ע"י משרד האוצר) – כלומר מרגע שהכספים הפנסיונים שלכם עברו לטופ גולד – אתם תדעו בדיוק מה המקדם ומה הקצבה הצפויה עבורכם! אין הפתעות וקל יותר לתכנן את החיים אחרי הפרישה, תזרים המזומנים שלכם ידוע מראש ולא נגזר מסימולציה שלא יודעת מה יהיה המקדם קצבה למחרת.

כספים הוניים

כן , טופ גולד יודע לקבל גם כספים נזילים מחשבון הבנק שלכם ולהוון לכם אותם לקצבה עם התחייבות לכל החיים. הרעיון לקחת את הכספים שיש ברשותכם ולקבל החלטה מושכלת , כמובן עם איש מקצוע, שאם תחיו מעל גיל מסוים הכספים יגמרו ואתם עלולים למצוא את עצמכם תלויים בקצבת זקנה של ביטוח לאומי, יש אפשרות לדלג את המכשול הזה בעזרת מנורה.

קצבה לשארים

לא רק אתם מסודרים , טופ גולד יודע לדאוג גם לשארים שלכם עד סוף ימי חייהם!! יש כמובן מסלולים רגילים כמו כל מוצר פנסיוני עם הבטחת קצבה של 180/240/300. ברגע שמגיעים לשלב הפנסיה, נפתחים המסלולים השונים והיתרונות והחסרונות יסברו ע"י איש מקצוע ואם זה לא מספיק למנורה יש מוקד תכנון פרישה שנועד לעזור ללקוחות שלהם לקבל החלטה בעת קבלת הפנסיה.

מספר מסלולים רחב

לטופ גולד יש מעל 10 מסלולים שונים שכל שינוי בין המסלולים אינו מהווה אירוע מס והמשקיע נהנה מיתרון ריבית דה ריבית .

טופ גולד – השורה התחתונה

טופ גולד הינו המוצר הראשון של חברת הביטוח מנורה שקיבל את האישור לבצע את איחוד הקופות , מוצר מתוחכם מסוגו שיודע לשלם קצבה נדחית או מידית. יודע לקבל כספיים הוניים ולייצר אנונה (הכנסה חודשית )

טופ גולד הוא המוצר המתחרה עם יתרונות שאין למנהלי ההשקעות האחרים, מומלץ לבצע עם איש מקצוע שמכיר את הצרכים האישיים שלכם, את תיק הנכסים שלכם ואת המוצר עצמו ואז השמיים הם הגבול והשליטה שלכם בכספים חוזרת לידיים שלכם.

טיפ אחרון, טופ גולד של מנורה יכול לשמש כפוליסת חיסכון ולהעניק פטור ממס רווחי הון לאלו הזכאים לו לפי סעיף 125 ד'

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 2 דקות
פוליסת חיסכון מאפשרת לנו למשוך את כספנו בצורה של קצבה חוד...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.