אינפיניטי חיסכון לכל ילד

חיסכון לכל ילד בניהול אקטיבי

בית השקעות אינפיניטי מציע ניהול ברמה גבוה לקופות חיסכון לכל ילד, ודאו שקיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

טבלה של קופות גמל אינפיניטי

בית ההשקעות אינפיניטי מציע ניהול מגוון לחיסכון לכל ילד ברמות סיכון שונות וכולל מסלול הלכה שהפך פופולארי מאוד.

אינפיניטי חיסכון לכל ילד הוא שירות המוצע על ידי בית ההשקעות הותיק אינפיניטי. הורים אשר יבחרו לנהל את חיסכון לכל ילד של ילדיהם באינפיניטי יהנו ממגוון מסלולים ורמות סיכון שונות, זאת על מנת להתאמים באופן מקסימלי את אופי ניהול ההשקעות לאופי המשפחה וטווח ההשקעה (גילו של הילד). 

בחינה של שילוב אינפיניטי כמנהל ההשקעות לתוכנית חיסכון לכל ילד בעבור ילדיכם הוא בהחלט צעד שיש לשקול ובהינתן תנאים מסויימים אף יכול להיות החלטה מושכלת וחכמה מאוד. 

אינפיניטי חיסכון לכל ילד מסלולים

בית השקעות אינפיניטי מציעה מגוון מסלולי ניהול השקעות

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
5.75
8.99
25.03
28.88
61.86
4.26
8.71
28.47
35.27
82.68
2.16
5.68
17.26
17.14
35.08
1.24
3.27
12.32
9.16
18.19

חיסכון לכל ילד אינפיניטי

חיסכון לכל ילד אינפיניטי דמי ניהול

כל משקיע קיים באינפיניטי אשר מנהל תיק השקעות, קופת גמל או כל חיסכון אחר בוודאי משלם דמי ניהול שנתיים בהתאם לתקנון ולעיתים גם מוסיף הוצאות ישירות. 

חיסכון לכל ילד אינפיניטי פטור מעלויות דמי ניהול כלשהן , ביטוח לאומי משלם ישירות לבית השקעות וזאת עד גיל 21, במידה וילדיכם ירצה להשאיר את קופת הגמל להשקעה בבית ההשקעות, עליו יהיה לשלם דמי ניהול באופן עצמאי.

אינפיניטי חיסכון לכל ילד הפקדה

בחיסכון לכל ילד באינפיניטי אין כל כך צורך בהפקדה יזומה מדי חודש, כלומר גם במידה ובחרתם להכפיל את סכום ההפקדה בעוד 51 ש"ח מקצבת הילדים שלכם, את מלוא הסכום יעביר ביטוח לאומי ישירות לקופת הגמל להשקעה שלכם בבית ההשקעות אינפיניטי. 

יחד עם זאת, את הפעולה הראשונית של פתיחת תוכנית החיסכון לכל ילד באינפיניטי ושיוך החשבון לביטוח לאומי יש לעשות בסיוע נציגי שירות של אינפיניטי או דרכנו במערכת לירות. לשירותכם.

אינפיניטי חיסכון לכל ילד תשואות

שנת הקורונה 2021 עוד לא הסתיימה אך בהסתכלות על המסלול המנייתי בסיכון מוגבר, ניתן לראות שנתיים האחרונות (2019, 2020) קלנדרי, הציג בית ההשקעות תשואה דו ספרתית חיובית שזהו הישג מרשים. 

ייתכן ומול גופים אחרים התשואה תראה גבוה או נמוכה אך תשואה נטו זה לא הפרמטר היחיד שיש לשקול כאשר בוחרים מסלול וגוף לניהול חיסכון לכל ילד. 

לחיסכון לכל ילד של אינפיניטי ישנם יתרונות רבים וניתן לנתח לעומק את אופי הניהול ולהתאמו לחוסך המתאים

הצג עוד

שאלות על חיסכון לכל ילד של אינפיניטי

במידה וחשבתם להצטרף לחיסכון לכל ילד של אינפיניטי, ייתכן שעלו לכם שאלות על התהליך

מה זה חיסכון לכל ילד אינפיניטי?

חיסכון לכל ילד הינה תוכנית ממשלתית אשר נועדה להגדיל את החיסכון אשר נצבר לילדים במהלך השנים וזאת באמצעות הפקדה חודשית של 55 ש"ח לכל ילד בישראל ישירות לקופת חיסכון ייעודית. הורים שיבחרו בכך, יוכלו להכפיל את הסכום על חשבון קצבת ילדים המשולמת להם.

בית ההשקעות אינפיניטי מציע שירותים לניהול החיסכון הצבור בכל אחד ממסלולי ההשקעה שלו.

במידה ותבחרו באינפיניטי כבית השקעות לניהול חיסכון לכל ילד, תצטרכו להיכנס לאזור האישי באתר הביטוח הלאומי ושם לבחור בבית ההשקעות "אינפיניטי" כגוף המנהל החדש.

מעקב אחר הביצועים והצבירה בחיסכון לכל ילד, הינו די פשוט ונוח. 

בית ההשקעות אינפיניטי, דואג לעדכן את הלקוחות שלו מעת לעת באמצעות דוחות אודות היתרה הקיימת להם. בנוסף לכך, ניתן להתעדכן ישירות מול אתר הביטוח הלאומי.

במידה ואתם צריכים למשוך את הכספים שצברתם בחיסכון לכל ילד, כל שתצטרכו לעשות הוא למלא טופס דיגיטלי באתר אינפיניטי ולצרף את המסמכים הרלוונטים.

מנהלי השקעות נוספים

כיום ישנו מבחר גדול ועשיר של מנהלי השקעות אשר מקצוענים בתחומים, בחרו מנהל השקעות ובחנו את קופות הגמל להשקעה אותם הוא מנהל.

4 מסלולים

5 מסלולים

3 מסלולים

3 מסלולים

5 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

מגיע לך חיסכון מצוין לכל ילד!

בית ההשקעות אינפיניטי מציע אפשרויות ניהול ייחודיות לחיסכון לכל ילד, וודאו שאכן בחרתם במסלולים המתגמלים ביותר לאורך שנים.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.