אלטשולר שחם חיסכון לכל ילד

חיסכון אחראי ויציב לעתיד

ניהול אקטיבי לתוכנית חיסכון ממשלתית במטרה למנף את סך החיסכון לעתיד

טבלת קופות גמל של אלטשולר שחם

תוכנית חיסכון לכל ילד הצליחה מאוד באלטשולר שחם, מרבית החוסכים בחרו במסלולי ההשקעה של גלעד אלטשולר לנהל את כספי החיסכון שלהם.

כיום ניתן לקבוע באופן חד משמעי שתוכנית חיסכון לכל ילד מזוהה כמעט לחלוטין עם אלטשולר שחם, ייתכן שזה בגלל הפרסום אך סביר להניח שהסיבה היא איכות ניהול ההשקעות, במיוחד ברגע השקת התוכנית כאשר גלעד אלטשולר ושאר מנהלי ההשקעות שלו הציגו ביצועים יוצאי דופן בכל מוצרי ההשקעה.

הנתונים חשופים לכולם וניתן לראות בעמוד הקופה את "יתרת הנכסים" , חישוב מהיר מציג את הקופות של אלטשולר שחם כגדולות ביותר בענף וזה כמובן מעניק יתרון יחסי לבית ההשקעות אלטשולר שחם.

הבחירה באלטשולר שחם לניהול החיסכון לכל ילד שלכם היא כמעט אוטומטית אך בכל זאת יש מקום לבחון את ההתאמה בצורה סופית והרמטית.

אלטשולר שחם חיסכון לכל ילד מסלולים

אלטשולר שחם מנהלת תוכניות חיסכון לכל ילד במגוון מסלולים בעלי רמות סיכון שונה

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
3.83
4.53
18.13
10.1
39.14
1.83
2.16
10.64
7.82
25.75
1.73
1.92
11.19
7
24.05
0.66
0.86
7.23
6.12
21.47

חיסכון לכל ילד באלטשולר שחם

חיסכון לכל ילד אלטשולר שחם דמי ניהול

דמי הניהול בתוכנית חיסכון לכל ילד משולמים אוטומטית על ידי ביטוח לאומי ולכן אין עלות להורים בכלל, יחד עם זאת, ישנה הנחה משמעותית לאלו אשר יבחרו להשאיר את כספם מעבר לגיל 21 והם יהנו מדמי ניהול מופחתים של 0.23%.

נראה שדמי הניהול דווקא שימשו כפרמטר מכריע בשיקולים של ההורים החוסכים היכן לנהל את כספי החיסכון לכל ילד שלהם. אלטשולר שחם מזוהה עם דמי ניהול "פרימיום" השייך לבתי השקעות אקסלוסיבים אשר מציגים ביצועים טובים לאורך שנים.

האפשרות להעניק לילדיהם איכות ניהול השקעות בחינם, כזאת שהערך הכלכלי שלה בתוכנית אחרת גבוהה מהרגיל דווקא משך את החוסכים השונים.

אלטשולר שחם חיסכון לכל ילד הפקדה

תהליך ההפקדה לאלטשולר שחם נעשת כמעט במלואה באופן דיגיטלי, אלטשולר שחם הנגישו מחדש את האתר שלהם ויש אפשרויות רבות.

לאחר פתיחה מוצלחת של תוכנית החיסכון לכל ילד, תתבקשו לשייך את ה"חשבון" לביטוח לאומי ומאותו רגע ההפקדה אמורה להתבצע באופן אוטומטי וכל מה שנותר לכם הוא לעקוב אחר התשואות.

יחד עם זאת, במידה ואתם זקוקים לעזרה בפתיחת הקופה הראשונה ושיוך שלה לביטוח לאומי, ניתן לקבל שירות מאלטשולר שחם או ממערכת לירות.

אלטשולר שחם חיסכון לכל ילד תשואות

תשואות חיוביות גבוהות הוא לא דבר זר לבית ההשקעות אלטשולר שחם, אפשר אפילו להגיד שזה הפך להיות נושא שבשגרה.

בחיסכון לכל ילד, טווחי ההשקעה גובלים ב-20 שנה ולכן רצוי לבחון בית השקעות על פני מספר שנים האם וכיצד הוא מתפקד.

במקרה הזה אלטשולר שחם הציגו בשנת 2019 קלנדרית תשואה דו ספרתית מעל ל-20%!.
אמנם בשלב זה סכום הכסף שהיה צבור בקופות נמוך אך זהו ללא ספק עדות ליכולת ניהול השקעות מוצלחת.

הצג עוד

שאלות על חיסכון לכל ילד של אלטשולר שחם

חיסכון לכל ילד באלטשולר שחם הפכה להיות שם נרדף לתוכנית כולה. הורים רבים בחרו באלטשולר שחם אבל זה לא אומר שלא היו שאלות בדרך.

מה זה חיסכון לכל ילד אלטשולר שחם?

תוכנית חיסכון לכל ילד מאפשרת להורים להכפיל את הסכום המופקד על ידי ביטוח לאומי ולמעשה להפקיד 100 ש"ח מדי חודש לתוכנית ייעודית על שם הילד או הילדה. 

אלטשולר שחם מציעה את האפשרות לנהל את כספי החיסכון במסלולים ברמות סיכון שונות על מנת לייצר תשואה עודפת, כזאת שתגדיל את סך החיסכון הצבור.

על מנת לשייך את ניהול הכספים בתוכנית חיסכון לכל ילד לבית ההשקעות אלטשולר שחם, כל מה שנדרש הוא להיכנס לאזור האישי באתר הביטוח הלאומי ושם לעדכן את הבחירה. 

תוכנית חיסכון לכל ילד מנוהלת על ידי ביטוח לאומי, אך בנוסף, אלטשולר שחם מציעה דיוור של דוחות אחת לתקופה הכוללת את הסכומים הצבורים, התשואה וכדומה. 

לכן, דאגו לעדכן את פרטי ההתקשרות שלכם, הן באתר של ביטוח לאומי והן באתר של אלטשולר שחם.

החיסכון שצברתם בתוכנית חיסכון לכל ילד ייעודיים לשימוש ילדיכם. במידה והגעתם לשלב בו תרצו למשוך את הסכום שצברתם, כל מה שתדרשו לעשות הוא למלא טופס דיגיטלי באתר של אלטשולר שחם וזהו 🙂 

מנהלי השקעות נוספים

כיום ישנו מבחר גדול ועשיר של מנהלי השקעות אשר מקצוענים בתחומים, בחרו מנהל השקעות ובחנו את קופות הגמל להשקעה אותם הוא מנהל.

5 מסלולים

3 מסלולים

3 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

4 מסלולים

מגיע לך חיסכון מצוין לכל ילד!

מסלולי ההשקעה של אלטשולר שחם בחיסכון לכל ילד יכולים להוות חיזוק נהדר לניהול החיסכון לעתיד ילדיכם. וודאו שאכן בחרתם את המסלול הנכון ביותר עבורכם.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.