טריווגו ( Trivago ) – מדריך לחיפוש טיסות מתקדם וזול

  • צוות שקל
  • פברואר 2, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
טריווגו , מנוע חיפוש טיסות זולות ומשתלמות משוכלל ומתקדם אשר מציע מגוון רחב מהרגיל של אפשרויות סינון, בדיקה והזמנה. קראו על טריווגו חיפוש טיסות

כיום, בוחרים אנשים רבים מקרב הציבור בישראל לבלות בחגים, בחופשות ובאירועים מיוחדים בחו"ל, לאור המחירים האטרקטיביים של הטיסות, מבחר מקומות הלינה המפנקים והאווירה המיוחדת.

על מנת לחפש בקלות ובמהירות בתי מלון ודירות נופש ברמה גבוהה בחו"ל, העונים על כל הצרכים שלכם, מומלץ להשתמש במנוע החיפוש היעיל והפופולרי TRIVAGO.

אתר טריווגו הוא מנוע חיפוש מוביל ואיכותי להשוואת מחירים אונליין של אתרים ייעודיים שונים להזמנה של בתי מלון בחו"ל.

אתר טריווגו משווה עבורכם את המחירים של מעל 1.8 מיליון מקומות לינה מתוך 400 ומעלה האתרים המובילים בשוק לביצוע הזמנות, כגון בוקינג, אקספדיה, הוטלס, אגודה ועוד. לגבי כל מלון, האתר יציג בפניכם את המחירים השונים, הציון הממוצע שקיבל ואת הביקורות של הגולשים ששהו בו בעבר. האתר של טריווגו הוא קל ונוח לשימוש, כאשר אפשר לבחור את בשפה עברית, אנגלית או שפות נוספות לפי העדפתכם. בסיום התהליך האתר יפנה אתכם ישירות למקום הלינה שבחרתם על מנת לסגור את ההזמנה.

אז איך מוצאים טיסות בטריווגו?

קודם כל עליכם להיכנס לאתר בכתובת https://www.trivago.co.il/ ולהזין את היעד הרצוי, לבחור את תאריכי ההגעה והעזיבה ואת סוג החדר המבוקש (חדר יחיד, חדר זוגי, חדרים למשפחה, חדרים לקבוצה) וללחוץ על כפתור החיפוש.

זה הרגע לפתוח גמל להשקעה מנצחת! הכסף שלך במקום הראשון >>
טריווגו חיפוש

האתר יציג לכם כעת רשימה של מקומות הלינה שנמצאו, בה מופיעים שם המקום, כתובת, מספר כוכבים ועוד, כאשר בלשונית "סדר לפי" תוכלו למיין אותם על פי פרמטרים של טווח מחירים, המלצות, מרחק ממרכז העיר, ציון האורחים ועוד.

רצוי ללחוץ על כפתור "הצגת מפה" כך שתוכלו להבין בדיוק היכן ממוקם המלון ולקבל החלטה טובה יותר לגבי מידת ההתאמה עבורכם. כמו כן, באפשרותכם לבצע חיפוש ממוקד בעזרת כניסה ללשונית "עוד מסננים" ובחירה במסננים פופולריים שונים דוגמת חניה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, אינטרנט אלחוטי חינם, בריכת שחייה וכדומה.

על מנת לקבל פרטים נוספים על כל אחת מהאפשרויות עליכם ללחוץ על שם המקום ואז יפתח לכם עמוד בו תוכלו לקרוא סקירה כללית על המלון, מידע, להתרשם ממגוון תמונות ולעיין בחוות דעת.

טריווגו חוות דעת

באמצעות לחיצה על לשונית "חוות דעת" תוכלו להתרשם מחוות דעת שונות לגבי המקום שמנוע החיפוש אסף מכל האתרים ברשת ולראות איזה דירוג מספרי ממוצע הוא קיבל על ידי האורחים ששהו בו בעבר. זהו כלי חשוב מאוד שיכול לסייע לכם רבות לקבל את ההחלטה לגבי איזה בית מלון או דירת נופש להזמין וכן יחסוך לכם הרבה זמן יקר של חיפוש מקומות באינטרנט ועוגמת נפש של הגעה למלון שלא עונה על הדרישות והרצונות שלכם. ניתן לשמור את תוצאות החיפוש שלכם ולצפות בהם בהמשך בהיסטוריית חיפושים.

מבצעים הזמנה בטריווגו בקלות

לאחר שערכתם סקירה של מקומות הלינה השונים באתר וקיבלתם החלטה מה אתם רוצים להזמין, עליכם ללחוץ על האפשרות של "צפייה בהצעה" והאתר יפנה אתכם מיד לאתר הספציפי שבו תוכלו לעשות את ההזמנה ישירות.

טריווגו ביצוע הזמנה

חשוב שתקראו בעיון את תנאי ההזמנה של אותו אתר, תראו אם עליכם לשלם דמי שירות, מיסים ומהו המחיר הסופי הכולל של ההזמנה כיוון שלעתים יכולים להיות הבדלים בין המחיר והמידע שהוצג לכם בטריווגו. כמו כן, לגבי חלק מבתי המלון ניתן לבצע הזמנה ישירות דרך אתר האינטרנט של המלון או רשת המלונות אליה הוא משתייך. בהמשך לכך, טריווגו הינו אתר המשווה מחירים של מלונות ודירות נופש ולכן לכל שאלה או הבהרה עליכם ליצור קשר ישירות עם המקום עצמו.

לא בטוח שקרן ההשתלמות שלך במקום הראשון? כנס לבדוק עכשיו >>
Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 5 דקות
  • צפיות
פיצוי על ביטול טיסה: כמה מגיע לכם? ומה אומר חוק ביטול טיסה?
במידה והטיסה שלכם בוטלה או עוכבה אתם כנראה זכאים לפיצוי מחברת התעופה....
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.