נתקעתם בדרך? – ארגון ידידים חברים כל ישראל מגיעים להצלה.

  • צוות שקל
  • פברואר 9, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
אם עדיין אין לכם את המספר של ידידים שמור בטלפון, אז זה הזמן לעשות את זה! מדובר בארגון של צדיקים אשר מסייעים ועוזרים לכל אזרח הנקלע לסכנה או מצוקה. והם עושים זאת בתמורה לחיוך בלבד.

מי מאתנו לא חווה רגע של מצוקה בחייו? בין אם נתקעתם עם הרכב בצד הדרך בלילה או שילדכם נמצא בסכנה (חס וחלילה). לפעמים נראה שאין למי להתקשר מלבד לנותני שירות יקרים שזמינותם מוגבלת. אל תמהרו לאבד תקווה, ישנו ארגון המונה מתנדבים צדיקים וישרים אשר ישמחו לסייע ולהעניק עזרה ראשונה לא רפואית לכל אדם אשר בצרה ולהוכיח לנו כל פעם מחדש את כוחה של אחדות ועזרה הדדית. על העזרה אומנם לא תתבקשו לשלם בכסף אך בהחלט תתבקשו לחייך ולשמוח.

ארגון ידידים – חברים כל ישראל

ארגון ידידים בדרך הוקם אי שם ב2007 על ידי הרב מאיר וינר. מטרת הארגון היא להעניק שירות בדרכים לכל אדם אשר נקלע למצוקה. ראשית ההתמקדות שלהם הייתה בתקלות רכבים בצד הדרך אך עם השנים והתרחבות המתנדבים אשר מביאים איתם ניסיון ומקצועיות, אין כמעט גבול לתחומים בהם ארגון ידידים יכול לסייע.

במהלך השנים נרשמו פעולות בתחומים שונים כגון: מכונאות רכב, חילוץ והצלה, חיפוש נעדרים, אינסטלציה, מנעולנים ועוד. יחד עם זאת, בתקופה האחרונה נוצרו יותר ויותר שיתופי פעולה בין ארגון ידידים בדרך לבין נותני השירות במדינה (משטרה, מכבי אש, צבא ועוד..) המגדילים עוד יותר את מגוון המקרים בהם ארגון ידידים יכול ושמח לתת סיוע ועזרה.

האנרגיה הטובה הנמצאת ברגעים של נתינה ועזרה היא שמגייסת את המתנדבים והתורמים. כל המתנדבים הפעילים בארגון ידידים, הם אנשים בעלי משרות מלאות ומשפחות אשר עדיין מוצאים את הזמן והכוחות לעזור לאחר, בכל שעה ובכל יום.

באחד הראיונות עם הרב מאיר וינר, נשאל הרב מהם הקריטריונים הנדרשים על מנת להתנדב לסייע בארגון ידידים? הרב השיב בתשובה: "אם יש לך רצון, אתה מתנדב מהמניין". זהו משפט שאומנם נשמע פשוט למראית עין אך תחשבו על עצמכם בערב חג כאשר אתם בפתח הדלת, עומדים להיכנס לארוחת ערב חג ואתם מקבלים פנייה לסיוע, אם יהיה לכם את הכוח ללכת לסייע? אל תמהרו לענות, תחשבו על זה דקה.

כיצד אפשר לפנות אליהם? האם השירות עולה כסף?

כארגון אשר מבוסס על עקרון של התנדבות ועזרה הדדית, גם בהקמה ותפעול הארגון עצמו נעזרו המקימים אחד בשני לסיוע. בימיו הראשונים של הארגון, תרם אחד החברים את מספר הטלפון שלו מכיוון שהיה קליט וקנה לעצמו אחד אחר, חבר אחר בארגון בעל בית דפוס עזר במיתוג הארגון וכך הלאה.

מוקד הפניות של ידידים בדרך אשר מקבל כ-40 אלף פניות מדי שנה (ואנו בטוחים שהמספר הזה רק עתיד לעלות) פועל מסביב לשעון וכל ימות השבוע (בשבות ישנו גוי של שבת העונה לטלפונים). לאחרונה אף קיבל הארגון מכתב הוקרה ותודה מנשיא המדינה על תרומתו ועזרה לזולת, זוהי נקודת ציון גדולה למקימי הארגון אשר התחילו במלחמת לבנון בעזרה רנדומלית לאזרחים אשר נתקעו עם הרכב והיום מסייעים לכ-40 אלף איש מדי שנה ומשמחים אזרחים רבים!.

ארגון "ידידים חברים כל ישראל" הינו פועל כעמותה ללא רווח ומתקיימת מתרומות, הם אינם גובים עבור השירות והעזרה אך אפשר להניח שמרבית ממקבלי השירות ש"נצלו" בעזרתם שמחו לתרום לארגון ואף חלקם הפכו למתנדבים פעילים בארגון.

ארגון ידידיה מציג צ'אט רובוטי חדש בעמוד הפייסבוק שלהם

אך אם אתם מעדיפים להתקשר, הם עדיין זמינים ב – 053-3131310 (24 שעות למעט יום טוב ושבת)

השירות פשוט מדהים

רצינו לבחור סיפור מרגש אחד אשר יתאר את רמת השירותיות והעזרה שהארגון הזה יודע להעניק אך לא הצלחנו, בין אם המקרה בו אישה אשר מגלה שילדיה ננעלו מחוץ לחלון ותקועים בין התריס לסורגי הבטיחות או כאשר אדם יוצא מניתוח ומגלה שננעל מחוץ לרכבו. מה שבטוח הוא שכל אדם אשר נחשף לארגון ידידיה יעיד שמעבר לסיוע הרגעי שקיבל מהם, הצליחו מתנדבי ידידיה גם להרים את רוחו, להחזיר את אמונתו בעזרה לזולת ללא תמורה ורבים מהם אף הצטרפו לשורות הארגון וכיום מעניקים סיוע לאחרים.

ארגון ידידים חברים כל ישראל – השורה התחתונה

הדור החדש וודאי לא זוכר את הימים בהם לא כולם נעלו את הבית, כאשר ילדי השכונה היו עוברים בין בתים של חבריהם כאילו והיו הבתים שלהם. הבתים הפתוחים היו סימן לשיתוף ועזרה הדדית בין דיירי הבניין והרחוב, השכנים היו מרבים להיעזר אחד בשני מאשר להזמין איש מקצוע. את אותו עקרון הדדיות ועזרה לזולת מצליח ארגון ידידים להחזיר לנו בעזרת הסיוע הנהדר שהם מעניקים לכל אזרח אשר בצרה.

אנו כמובן נמליץ להיעזר בשירותי ידידים אך מבקשים בכל לשון של בקשה, עשו זאת בחוכמה, זכרו שמדובר במתנדבים שמגיעים בזמנם הפנוי ועל חשבונם. ובמידה ואפילו קורא אחד שלנו יהפוך למתנדב פעיל בארגון, אנחנו נרגיש שגם אנחנו הצלחנו לתרום בקצת לטובת הארגון ?

צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

% 0 +
תשואה בגמל להשקעה*
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
מכשיר אולטרסאונד ביתי – כל מה שצריך לדעת
מכשיר אולטרסאונד ביתי יכול להציע לכם זמינות נהדרת לבדיקות שכיחות שניתן לבצע...
  • 3 דקות
  • צפיות
מערכת הזדהות ממשלתית לאומית המדריך המלא
צריכים לקבל שירות ממשרד ממשלתי? הגשת דוחות, עדכון פרטים אישיים וכדומה, הכירו...
  • 8 דקות
  • צפיות
וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) פרטי ועסקי – מדריך חדש ומפורט
סביר להניח שגם אתם משתמשים יומיים בוואטסאפ דרך הטלפון. הגיע הזמן לעבור...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.