מסחר בEBAY – על מה כולם מדברים שם?

  • צוות שקל
  • פברואר 8, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
קיים באז גדול סביב המסחר בEBAY, תיאורים של הכנסה פסיבית בקלי קלות, עבודה מהבית שמכניסה כמו מנכ"לים. רגע לפני שאתם משלמים על קורסים מפוקפקים, קראו על מה כולם מדברים בEBAY.

אתר EBAY  הינו למעשה קניון וירטואלי המאפשר למוכרים מרחבי העולם להציע למכירה כמעט כל פריט שיחשבו עליו, כבר ראינו שם טנק, מטוס, בית ואפילו פקק של בקבוק שנמכר במיליון דולר.

רבים מאיתנו מעוניינים לקחת חלק מהמחזור השנתי המתגלגל בסחר בebay  ועומד כרגע על מיליארדי דולרים. קיימים בארץ מנטורים, קורסי הדרכה (חינם או בתשלום), שיטות דרופשיפינג ובעיקר סיפורי סינדרלה שebay שינה להם את החיים. אנו ננסה לשפוך קצת אור ולנסות לכוון אתכם לדרך הנבונה והנכונה להצלחה בebay

אי אפשר ללמד כלב זקן טריק חדש

חברת EBAY הוקמה ב-1995 בראשיתו של האינטרנט, מפעילי האתר בחרו שלא לבצע שינויים דרסטים במראה האתר או בשיטות המכירה מכיוון שחששו שזה יפגע בהכנסות. במהלך השנים היו מספר טרנדים סביב המסחר בEBAY, הפופולארי מבניהם היום הוא דרופשיפינג.

דרופשיפינג (DROPSHIPPING) מבטא תיווך במסחר אלקטרוני, כלומר במידה נרכוש סחורה מיצרן במזרח, נוכל לפרסם את אותה סחורה למכירה כבר בebay ומבלי לשלוח אותה אלינו לארץ. הסחורה תשלח מסין למחסני EBAY, תפתח ותארז מחדש עם לוגו החנות שלנו ולבסוף תשלח ללקוח קצה.

הטרנד הנ"ל כשאר הטרנדים שחלפו במהלך השנים בא לשרת מטרה אחת, באזז סביב יצירת הכנסה גבוהה מאוד דרך EBAY עם מינימום מאמץ מצידכם.

קניון וירטואלי הגדול והותיק ביותר

הסוד הגדול הוא שאתם הפראיירים

מסחר בebay אינו פשוט כלל, פוטנציאל הרווח עצום ונמצא במרחק קליק בעכבר מאיתנו אך רבים מאיתנו חסרי ניסיון וידע במסחר אלקטרוני. וכך נוצר ביקוש חדש, שוק שלם של מכירת "סודות" להצלחה במסחר בebay.

לאחר חיפוש קצר בגוגל סביב "הדרכה בebay" מצאנו מספר רב של מנטורים שברוחב ליבם מוכנים לחלוק איתנו את ה"סוד", השיטה, הרמז או הטריק שיהפכו אתכם מחובבנים חסרי ניסיון לסוחרים משופשפים שמייצרים הכנסה של אלפי דולרים בחודש וכל זה? בין לילה כמובן.

אז אני אשמח לגלות לכם סוד בחינם, הסוד שלהם הוא אתם! אני אסביר, המוצר שמייצר להם את ההכנסה שהם מתארים הם דווקא סירטוני ההדרכה שמוכרים לכם, מרבית מהחברות הללו הם כלל לא סחרו בebay יום אחד בחייהם, אלה אנשי שיווק אינטרנטי שמנצלים ביקוש רב שלנו ליצירת הכנסה מהבית.

הכל אפשרי עם עבודה קשה

היקף המסחר בebay גדל מיום ליום, אך יחד איתו גדלים עוד מספר רב של אתרי מסחר עולמיים. לקוחות מקבלים גישה ישירה למוצרים במחירי עלות מספקים שונים סביב העולם. והתחרות סביב נושא שיווק המוצרים גוברת והופכת לקשה יותר ויותר.

אומנם לא תוכלו להיות מיליונרים בין לילה, אך זה לא אומר שאין לכם מקום בתעשיית הסחר האלקטרוני. בעזרת לימוד על יסודות המסחר בEBAY, שיטות שיווק ומכירה, ניהול עסק, חשבונאות, שירות לקוחות וכו. את החומר הלימוד ניתן למצוא באתר של EBAY כך שלא ניתן לפקפק במניעים שלהם.

קחו לדוגמא את אתר "יד 2", מי מאיתנו לא פרסם שם רכב או דירה? הסתכלנו על מודעות דומות, שמענו לעצות חברים בנושא תיאור המודעה או איכות התמונות, אך לא היו שיטות קסם למכירת המוצר בין לילה. כך גם בEBAY, אין שיטת קסם בין לילה, נדרשת עבודה קשה, אהבה למקצוע וראש פתוח ללימודים.

מסחר ב-EBAY השורה התחתונה

אם ירדה לכם הרוח מהמפרשים זה סימן טוב!, מסחר בebay  הוא עסק, במלוא מובן המילה, אתם נדרשים לנהל הוצאות, חשבוניות, מלאי, החזרים ושירות לקוחות. לצערנו כיום אין תרופת פלא, "סוד הצלחה" שנוכל לשתף כאן ולעשות אתכם מיליונרים עד מחר בבוקר, אבל נוכל לתאם איתכם ציפיות, לומר לכם שזה לא פשוט, זה מתסכל, זה מתיש וזה קשה. אבל זה מתגמל בצורה שלא תאמן! ברגע שזה מצליח, במכירה הראשונה, בפידבק הטוב הראשון.

נמליץ לכם לפתוח חשבון חינמי בEBAY  , לנצל את כל החומר קריאה שהם מציעים, לפרסם מספר מוצרים ראשונים, לבחון את המים, לפנות לקונים פוטנציאלים, להתפשר במחיר וללמוד את העסק שלכם במלואו. זה יהיה מסע מעניין, מאתגר אך בזכות המוטיבציה הנכונה תזכו בהכנסה של כמה מאות דולרים בחודש. מבלי לשלם על כל מיני "שיטות" ו"סודות" אלה בעזרת עשר אצבעות ובביטחון מלא. שיהיה בהצלחה!

צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

% 0 +
תשואה בגמל להשקעה*
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
מכשיר אולטרסאונד ביתי – כל מה שצריך לדעת
מכשיר אולטרסאונד ביתי יכול להציע לכם זמינות נהדרת לבדיקות שכיחות שניתן לבצע...
  • 3 דקות
  • צפיות
מערכת הזדהות ממשלתית לאומית המדריך המלא
צריכים לקבל שירות ממשרד ממשלתי? הגשת דוחות, עדכון פרטים אישיים וכדומה, הכירו...
  • 8 דקות
  • צפיות
וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) פרטי ועסקי – מדריך חדש ומפורט
סביר להניח שגם אתם משתמשים יומיים בוואטסאפ דרך הטלפון. הגיע הזמן לעבור...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.