מרגיש שהסוכן שלך לא זמין יותר עבורך ? אתה לא לבד

  • צוות שקל
  • נובמבר 3, 2021
  • 2 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
חתמתם עם מתכנן פיננסי או סוכן ביטוח לאחרונה והיום מרגישים שאתם רודפים אחריו בשביל שירות? מתנהלים אך ורק מול הרפרנטית כל הזמן? אף אחד מאיתנו לא אוהב להיות לקוח שנלחם בעבור השירות שמגיע לו. אתם לא לבד, לצערנו מרבית הלקוחות לא מקבלים את השירות שמגיע להם. קראו מהם הסימנים המעידים שהסוכן שלכם כבר לא מתייחס אליכם ושמומלץ לכם לעבור סוכן.

אנו ממליצים לכם לנהל את הנכסים הפיננסים שלכם בעצמכם כמה שניתן, אך כמו בכל תחום קיימים אנשי מקצוע מומחים שיעזרו לכם לשפר את מצבכם הקיים. סוכן ביטוח או מתכנן פיננסי הוא אדם בעל רישיון ממשרד האוצר המאפשר לו לבצע פעולות שיווקיות למוצרים פיננסים כגון: קופות גמל, קרן השתלמות, תיק השקעות וכו'. בנוסף לשיווק המוצרים הנ"ל הסוכן ינהל עבורכם את כל המאבקים מול בתי ההשקעות וחברות הביטוח בנוגע לזכויות שלכם.

כשנפגשנו הכל היה טוב

הדרך המקובלת לפגוש סוכן פיננסי הינו דרך תיאום פגישה, רובכם קיבלתם שיחת טלפון בה מבקשים ממכם לפנות חצי שעה מזמנכם עבור מתכנן פיננסי שיפגוש אותכם ויציע לכם הצעה מתחרה ללא התחייבות.

לאחר פגישה של כשעה ויצירת כימיה עם הסוכן מתחילה העבודה, תקבלו הצעה במייל או בכתב של השינויים אותם מציע הסוכן לבצע ובמידה ואתם מסכימים תקבע פגישה נוספת לחתימה על מסמכים וביצוע השינויים.

עבודה שוטפת – חוסר זמינות

כל הסוכנים שפגשתי היו מרשימים וכריזמטים, בפגישה הראשונה ניתן להסיק שזהו איש המקצוע הנכון עבורכם אשר ילוו אתכם מעתה אך לצערנו ברוב המקרים העבודה מתבצעת אל מול הרפרנטית של אותו סוכן.

זה הרגע לפתוח גמל להשקעה מנצחת! הכסף שלך במקום הראשון >>

רפרנטית הינה מנהלת תיקי לקוחות של הסוכן, היא מעניקה שירות באופן שוטף, שולחת דוחות וטפסים במידת הצורך, מכיוון שלרוב לרפרנטיות אין רישיון ממשרד האוצר, היא אינה מורשת לבצע פעולות שיווקיות ולכן חייב הסוכן להיות מעורב במידה מסויימת.

מרגיש כמו מוקד שירות לקוחות

קיימת סתירה מסויימת בין האופן שבה גייסו אתכם להיות לקוחות של אותו סוכן לבין העבודה השוטפת, לקוחות רבים מציינים שלא שוחחו עם הסוכן למעלה משנה שלמה ובמידה ויש להם שאלה או בקשה, הם מתבקשים לדבר עם הרפרנטית.

חשוב לזכור! ניהול מספר רב של לקוחות היא עבודה קשה לסוכן אחד ולכן טיבעי שיעזר ברפרנטית אך תיחזוק הקשר האישי עם הלקוח צריך להיות בראש סדר העדיפויות של הסוכן שלכם.

האם כולם ככה? איך אפשר להימנע מזה?

כאשר אתם נפגשים עם סוכן חדש, זה בסדר לשאול על גודל התיק שלו, אופן העבודה מולו, מספר הרפרנטיות שלו ואף להבהיר לו שאתם דורשים רמה מסויימת של שירות ולא חוששים לעזוב אם תרגישו שהוא לא מסוגל לספק לכם אותה.

שימו לב שהכוח בידיים שלכם, אם אתם כרגע נמצאים עם סוכן שאינו זמין לכם או לא יוצר קשר באופן אקטיבי, ייתכן שאתם מפסידים הרבה כסף במוצרים ישנים, דמי ניהול לא עדכניים ועוד.

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
מדד הפחד, מדד VIX
בין אם אתם סוחרים מתקדמים בשוק ההון או משקיעים מזדמנים, חשוב שתכירו...
  • 4 דקות
  • צפיות
קרן כספית – המדריך למתחילים
אם אתם מחפשים מקום טוב להתחיל את ההשקעות שלכם, קרנות כספיות הן...
  • 3 דקות
  • צפיות
ניהול תקציב משפחתי לפי שיטת 50/30/20
האם אתם מרגישים שאתם לא יודעים לאן הכסף שלכם הולך? האם אתם...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.