Top Finance – פוליסת החיסכון שיודעת לקבל מט"ח

קהל המשקיעים במט"ח גדל מדי שנה ואינו זוכה לאפיקי השקעה ראויים המציעים עלויות מזעריות, תשואות עודפות לאורך שנים, רמת שירות גבוהה והכי חשוב, עלויות המרה למטבע השקעה הוגנות. חברת הביטוח מנורה לוקחת צעד ענק לטובת קהל המשקיעים ומציעה פוליסת חיסכון בניהול מט"ח ללא עלות המרה בכלל.
פוליסת חיסכון מנורה מאפשרת להפקיד במטבע חוץ
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

כן, רבים מאתנו כבר שמעו על הבאזז הגדול שנוצר סביב פוליסת החיסכון של חברות הביטוח השונות. בשנים האחרונות הועברו מיליארדי שקלים מתיקים מנוהלים וקרנות נאמנות לטובת פוליסות חסכון מתוך הבנה כי מדובר במכשיר השקעה מתוחכם, רווחי ונכון לניהול הכספים הנזילים והחסכונות.

אז מהי פוליסת חסכון למי שלא מכיר?

פוליסת חסכון היא תיק השקעות לכל דבר ועניין אך מנוהלת במטווה שמזכיר לנו יותר את קופות הגמל וקרנות ההשתלמות.

בפוליסת חסכון לא קיימים עלויות קניה ומכירה או דמי משמרת אלא רק דמי ניהול בהתאם לצבירה המנוהלת עבור הלקוח, כלומר אם אנו מסתכלים על האלטרנטיביות של השקעה כמו תיקי השקעות קיים עבורנו חסכון גדול בעלות.

יתרונות נוספים של פוליסת החיסכון

בראש ובראשונה דחיית מס, אם בכל קניה ומכירה ושינוי של תיק ההשקעות בבנק אנו משלמים מס במקור ונפרדים מהכספים לטובת קופת המדינה (למעט זכאים לפטור לפי סעיף 125 ד'), הרי שבפוליסת החיסכון אנו נהנים מניהול של דחיית מס והכספים שבפועל שייכים למדינת ישראל עובדים בשבילנו עד לרגע פדיון , מה שמהווה יתרון מיסוי גדול ויתרון תשואה על תשואה לאורך זמן.

אז מי מנהל את פוליסת החיסכון?

כל חברות הביטוח המוכרות ובנוסף יש גם בתי השקעות שהצטרפו למשחק כמו ילין לפידות , אלטשולר שחם , פסגות ומיטב דש שמנהלים את פוליסת החיסכון שלהם דרך הכשרה חברה לביטוח.

היתרון הגדול של הכשרה בסט אינווסט הוא מעבר או שילוב מנהלי השקעות שונים בתוך הפוליסות ללא אירוע מס.

אז אחרי שראינו את היתרונות של פוליסת החיסכון על פני האלטרנטיבות השונות באופן מובהק, נבדוק סוגיה נוספת, פוליסות החיסכון יודעות לקבל רק שקלים ולכן לפעמים כאשר עומד לרשותנו סכום כסף במטבע זר אנו נתקלים בבעיה, שכן תיקי השקעות נפתחים מסכומים גבוהים ואילו המרת המטבע אל מול תעריפי הבנקים עומדים ממש בגבול גזל! אז מה ניתן לעשות?

מט"ח בפוליסת חיסכון ללא בעיה בכלל

מצאנו את הפתרון, פוליסת החיסכון של מנורה טופ פייננס (Top Finance) יודעת לקבל את המט"ח שלכם ללא עלות המרה ! כן שמעת נכון, בעת הפקדה לפוליסת החיסכון של מנורה טופ פייננס (Top Finance), המרת המטבע תתבצע בצמוד לשער היציג של המטבע בו אתם נמצאים ללא תוספות.

נסביר למה הכוונה בתוספות, כל אחד מאתנו שטס לחו"ל בוודאי ביקר אצל דוכן ה Change הקרוב לביתו וביקש להמיר כסף למטבע המקומי של היעד אליו הוא טס.

בעת ההמרה אומנם הובטח לכם שלא ייגבו מכם "עמלת המרה" אך האם באמת לא גובים ממכם עמלה? אם כך למעשה השער שאתם מקבלים בדוכן כבר מכיל בתוכו עמלות ולכן הוא שונה בפער של כמה אחוזים מהשער היציג.

מכאן שפוליסת החיסכון של מנורה, טופ פייננס (Top Finance), היא חלוצה בתחום המרה וניהול של כספי הון במטבע זר.

אז איך פוליסת החיסכון של מנורה מנוהלת וממה היא מורכבת ?

מנורה מציעה מספר רחב של מסלולי השקעה בתוך הפוליסה וכמובן כל מעבר בין מסלול למסלול אינו מהווה אירוע מס , כמו כן דמי הניהול של מנורה אטרקטיביים ונוחים.

ביצועי העבר שמנורה יודעת להציג לנו הינם ביצועים מרשימים וגבוהים ביחס לממד הייחוס של השווקים בכל רמת חשיפה למניות. יתרון נוסף שעומד לרשות פוליסת החיסכון של מנורה הינו רכיב הנכסים לא סחירים העומד על כ27% מסך נכסי הפוליסה במסלול הכללי.

מנורה טופ פייננס (Top Finance) – השורה התחתונה

היתרון של פוליסת החיסכון טופ פייננס של מנורה נמצא דווקא בחברת הביטוח עצמה.

נסביר, אומנם פוליסת החיסכון טופ פייננס מעניקה הטבה פנטסטית בעת הפקדת כספי מט"ח, אך זוהי רק תחילת הדרך ואנו נבקש ממנהל ההשקעות לייצר עבורנו תשואה חיובית גבוהה ככל הניתן לאורך שנים.

פרמטר חיוני לניהול השקעות מוצלח הינו יציבות כספי הקופה. בשוק דינמי ורחב, מנהל ההשקעות חייב לשמר מזומנים על מנת להיות נגיש להזדמנויות השקעה ומאידך, להיות נזיל לכל עמית אשר זקוק לכספו בחזרה מבלי לפגוע בהשקעות הקיימות.

חברת מנורה הינה מובילה בתחום הפתרונות לגיל השלישי ומציעה מספר מוצרים, בין היתר טופ גולד (Top Gold), מוצר פיננסי אשר מאפשר לקהל לקוחות להפקיד כספים נזילים לקופה, לקבע מקדם ולהבטיח קצבאות שארים.

אם כך, כספים רבים המנוהלים בפוליסות החיסכון של חברת מנורה, הינם כספי פנסיה אשר אינם עתידים לצאת מהקופה ולכן מאפשרים למנהל ההשקעות לעשות את עבודתו נאמנה בראש שקט וצלול.

לאחר ההצלחה של מנורה במוצרי הגיל השלישי, אנחנו בטוחים שגם בפוליסת החיסכון טופ פייננס (Top Finance) מנורה תצליח להעניק לקהל המשקיעים תמורה מצויינת.

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 4 דקות
חברת "הכשרה חברה לביטוח" מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים, בה...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.