מור בית ההשקעות מצטרף להכשרה בסט אינווסט

מור בית ההשקעות מנהל ביד רמה תיקי השקעות כבר שנים, בתחילת השנה נחתם הסכם שיתוף פעולה עם הכשרה וכעת מור מציעים פוליסת חיסכון מנוהלת על ידם
מור בית השקעות הצטרף לפוליסת חיסכון של הכשרה
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

מור בית ההשקעות קיימים מאז שנת 2006, בית ההשקעות נפתח כבית השקעות בוטיק ללקוחות פרמיום ובשנים האחרונות החל בניהול תיקי השקעות במסגרת תיקים מנוהלים.

עם השנים ידע בית ההשקעות לזוז עם הגבינה והציע שילוב של תיקי השקעות בניהול אישי עם הטבת תיקון 190 בשילוב עם בתי השקעות שונים.

בשנת 2019 ביצע קפיצת מדרגה משמעותית למגרש של הגדולים ורכש פלטפורמה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות.

את הניהול בפועל של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות החל בית ההשקעות מור בתחילת 2019 , ונכון לנוב' 2019 הוא נמצא במקום הראשון במסלול הכללי של קרנות ההשתלמות עם מעל 20% תשואה ! שהרי מסלול קרנות ההשתלמות הכללי נחשב כמדד איכות לניתוח יכולת הניהול של מנהלי ההשקעות השונים.

כמובן שהתשואה הגבוהה אכן נחשקת אך חשוב לזכור כי מור בית ההשקעות החלו את הפעילות של המוצרים הפנסיוניים רק לפני כשנה , הסכום שעמד לרשותו לניהול בפועל היה קטן מאוד ובקרן ההשתלמות הכללית עמדו בסיום שנת 2019 רק כ20 מיליון ₪ , מה שאומר שהיה קל ומהיר להגיב לתנאי השוק וכמובן 2019 שהייתה שנה מדהימה ביופייה בשוק ההון רק הוסיפה את היתרון היחסי עבור מור בית ההשקעות.

מור בית ההשקעות בהחלט מנהל השקעות שיש לשים עליו עין ולראות האם הוא מצטרף אל מנהלי ההשקעות הטובים והמובילים במשק ויחד עם זאת כוכבים תורנים היו לא מעט בשנים האחרונות ודרוש הרבה ניסיון ויכולת גבוהה של ניהול, דקדקנות , אחריות וידע על מנת להחזיק בצמרת לאורך שנים.

את היתרונות האלו אנו רואים אצל מנהלי השקעות ותיקים כמו אלטשולר שחם , ילין לפידות ובשנים האחרונות אקסלנס ואנליסט הצטרפו לדיון.

פוליסות החיסכון והיתרונות הקטנים שיש בה

פוליסות החיסכון החלו כמוצר ברירת מחדל עבור משקיעים שלא היה בידם השקעה מינימאלית של כ300,000 אלף ₪ לטובת תיקי השקעות, שעד לפני מספר שנים בודדות היו חוד החנית באלטרנטיבה להשקעה והם נתנו מענה לאותם משקיעים שחיפשו אפיק השקעה דומה שאכן יוכל להוות יתרון בשוק ההון.

לימים היה ניתן לראות כי פוליסות החיסכון שמזכירות את מנגנון קופות הגמל בניהול שלהם אכן מצליחות להציג תשואות גבוהות יותר מתיקי ההשקעות המוכרים כמעט מול כל מנהלי ההשקעות השונים ומכות את מנהלי ההשקעות עצמם אשר בידם גם פוליסות חיסכון וגם תיקי השקעות שונים.

היתרונות הנמצאים בפוליסות החיסכון:

  1. דמי ניהול מחיסכון בלבד , ללא עלויות קנייה ומכירה ודמי משמרת.
  2. אפקט דחיית המס ותשלום מס רווחי הון רק בעת פדיון הכספים.
  3. משיכה מלאה או חלקית ללא עלויות
  4. השקעה בנכסים לא סחירים ופיזור סיכונים רחב יותר
  5. שינוי בין מסלול למסלול אינו מהווה אירוע מס

יתרונות רבים נוספים קיימים לפוליסה, ביניהם נמצאת גם הטבת המס של תקנה 125 ד עבור הפנסיונרים שנולדו עד שנת 1948 .

המהלך המנצח של הכשרה בסט אינווסט

אז למה הכשרה בסט אינווסט הולך ונעשה המוצר האטרקטיבי ביותר בשנים האחרונות על המדף לטובת ניהול השקעות?

פוליסת החיסכון של הכשרה בסט אינווסט יודעת להציע את כל היתרונות שיש בפוליסות חיסכון אך עם יתרון עצום נוסף ,בתוך המטריה של הכשרה נמצאים מנהלי השקעות נוספים פרט להכשרה כגון, מיטב דש , אקסלנס , מובילי הדעה ומנהלי ההשקעות הטובים ביותר בעשור האחרון ילין לפידות ואלטשולר שחם וכעת מצטרפים למטריה הצבעונית הזאת גם מור בית ההשקעות.

היתרון העצום החבוי בתוך שילוב של מספר מנהלי השקעות הוא היכולת לפזר סיכונים באופן רחב בתוך פוליסה אחת , מעבר בין כל מנהלי ההשקעות השונים אינו מהווה אירוע מס ולכן הגמישות עבור המשקיעים של בסט אינווסט רחבה וגדולה יותר מכל פוליסה אחרת.

ואם כל זה לא מפסיק , בהכשרה יש גם מסלול ייעודי לטווח קצר, במידה ובמהלך זמן ההשקעה אתם שוקלים למשוך כספים לטובת השקעה נוספת או מתבלטים האם לבצע שינוי הכשרה מציעה לכם מסלול להנחות את הכספים שלכם עד לקבלת החלטה , מסלול שהוא בפועל "עובר ושב" ולכן בזמן הזה תוכלו לקחת החלטה בשקט מופתי וללא כל לחץ משינוי התנאים בשוק ההון בזמן זה.

היתרון הגדול של הפוליסה לשלב את מור בית ההשקעות

הכשרה הגדילה לעשות וזיהתה בשנים האחרונות את מנהלי ההשקעות המובילים במשק, איתם חברה יחד לשיתוף פעולה ויצרה עבור המשקיעים את אפיק ההשקעה המעניין ביותר שהיה לעשור האחרון להציע.

נראה שהכשרה בסט אינווסט שכבר התמקמה במקום נוח, לא מפסיקה לדאוג למשקיעים שלה וכעת איתרה את בית ההשקעות מור לשיתוף פעולה בתחום שכבר יש לו ניסיון שהוא תיקי ההשקעות ובסה"כ הכשרה הביאה את מור לניהול השקעות מתקדם יותר בפוליסות חיסכון שמציעות יתרונות רבים על יכולת ניהול איכותית מהיסוד שלה.

הריזיקה קטנה והפתרון ממש בהישג יד

כוכב תורן לא תמיד נשאר , האם זה לא סיכון לתת למור לנהל את כספי פוליסת החיסכון שלי כמשקיע? ייתכן שמור לא תמשיך להציג תשואות גבוהות, אך חשוב לזכור כי מדובר על בית השקעות שההתמחות העיקרית שלו הוא ניהול תיקי השקעות ולא קרנות השתלמות, ההצלחה בקרנות ההשתלמות יכולה לרמוז על הצלחה בניהול פוליסת החיסכון וכמובן שחשוב להיות עם היד על הדופק כל הזמן.

יחד עם זאת, במידה וניהול ההשקעות של מור לא יעמוד לשביעות רצון המשקיע הפתרון ממש קרוב, שינוי מסלול מהיר יסיט את ההשקעה מהמסלול של מור לטובת המסלול של אלטשולר שחם , ילין לפידות, אקסלנס , הכשרה או מיטב דש שנמצאים ממש באותה המטריה של הכשרה , ללא אירוע מס וללא עלות נוספת.

אז למה לא , ועל מה חשוב מאוד לעקוב?

ייתכן כי תמהיל ההשקעות שלכם אינו מתאים לניהול של מור, או אם אתם שוקלים להסיט כספים אשר נמצאים כרגע אצל מנהלי השקעות אחרים שנבחרו מסיבות לפי הצרכים האישיים שלכם, פיזור סיכונים לא בהכרח שינוי יעשה עמכם חסד.

בדקו כי השילוב של מור אכן מתאים לתיק הנכסים הקיים ולצרכים שלכם ואינו בא על חשבון מנהלי השקעות שהם ממש אבני יסוד בתיק הכללי ואינם צריכים להשתנות לטובת מנהל השקעות אטרקטיבי ומעניין אך עדיין יש לו דרך לעבור.

אל תחששו מאחר שגודל הפוליסה כן קובע, החשש הגדול הינו במידה ומור בית ההשקעות יגיע לממדים גדולים של כספים וניהול הוא עלול להתקשות לבצע התאמה שכן עד היום ניהל בהיקפים נמוכים ולכן לא תרצו להיות שם בזמן שהוא לומד ללכת מחדש, אך כל עוד הפוליסה קטנה , נראה שיש זמן ליהנות מההצלחה הצפויה לפוליסת החיסכון של מור

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 2 דקות
פוליסת חיסכון מאפשרת לנו למשוך את כספנו בצורה של קצבה חוד...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.