מיי גמל נט – אלטרנטיבה לאתר גמלנט הממשלתי

מנהלים קופת גמל או קרן השתלמות? רוצים לדעת כיצד להשוואות אותה למתחרים ולוודא שאתם במקום הראשון? חושבים לפתוח קופת גמל להשקעה ולא יודעים היכן? גלו כיצד תוכלו בקלות למצוא את בית ההשקעות המוביל בכל קטגוריה
אתר מיי גמל נט השוואת קופות
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

משרד האוצר פועל רבות בשנים האחרונות על מנת להציע לנו, ציבור החוסכים, אפשרויות פנסיונים רבות ומגוונות כגון : קופות גמל, קרן השתלמות, קופת גמל להשקעה, חיסכון לכל ילד ועוד. זהו אומנם מהלך מבורך מצד משרד האוצר אך יחד עם זאת, מרבה נכסים, מרבה דאגות.

שימוש במגוון רחב של מוצרים פנסיונים, הפך את עבודת המעקב והבדיקות החודשיות אחר הביצועים של כספנו למורכבת ומסובכת, במיוחד אם אתם מאמינים כמונו בפיזור סיכונים בין מספר גופים ורמות חשיפה למניות.

על מנת לסייע במלאכת המעקב, השיק משרד האוצר לפני מספר שנים את האתר גמל.נט הממשלתי, בו ניתן לבצע השוואות בין המוצרים השונים ועל לפי טווחי זמן שונים. זוהי בהחלט הייתה פריצת דרך בזמנו אך אתר גמל.נט לא עודכן בשנים האחרונות ושמר על ממשק מעט מיושן ולא נוח למעשה ביצענו השוואה בין אתר גמלנט לאתר לירות.

מיי גמל נט – השוואת קופות גמל

אתר מיי גמל נט שם לעצמו למטרה להציע לנו, החוסכים, אתר השוואות קל ונוח בו נוכל לבצע את כל הבדיקות הנדרשות על מנת לקבל החלטה היכן לנהל את כספנו.

באתר מיי גמל נט תמצאו השוואות שונות של קופות גמל, קרנות השתלמות, גמל להשקעה וחיסכון לכל ילד על פי מגוון פרמטרים שונים. בנוסף בעמוד הבית המערכת תציג לכם במבט מהיר את דירוג הקופות המובילות בקטגוריות הפופולאריות.

במידה ויש קופה מסויימת שמעניינת אתכם, לחיצה על שם המסלול יפתח לכם עמוד מלא ומפורט בשלל נתונים חשובים אודות הקופה וביצועיה בטווחי זמן שונים, כך שתוכלו להיות סבורים ובטוחים שאתם עושים את הצעד הנכון ביותר עבורכם.

הסבר קצר על ממשק מיי גמל נט

מצאתי קרן עם תשואה טובה, מה עכשיו?

מפעילי אתר מיי גמל נט חשבו על הכל, לא רק שהם יציגו עבורכם את הקופות הטובות ביותר עבורכם, יפרטו לכם את הכל המידע שתצטרכו לדעת עבור אותה קופה. במידה ותרצו לנייד את כספכם לאותו מסלול, תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם באתר ונציגי האתר יחזרו אליכם וידריכו אתכם בעת ביצוע המעבר.

אתר מיי גמל נט – השורה התחתונה

אתר mygemel.net מהווה אחת מהאלטרנטיבות לאתר גמל.נט הממשלתי, הוא מציג פילוחים שונים ומגוונים של תשואות קופות הגמל וקרנות ההשתלמות, מסייע לנו בניוד כספנו במידה ונבחר לעשות זאת וכל זאת נעשה בעזרת ממש אינטרנטי קל, נוח ופשוט. נסו בעצמכם!­

מה תמצאו בכתבה

  • קופת גמל להשקעה
  • 2 דקות
רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשב...
46.74% תשואה.מתקדמים לקופת גמל להשקעה מנצחת!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.