הדרך שלכם לשקט כלכלי, הטבת מיסוי ועלויות נמוכות

משרד האוצר מאפשר הטבות מס משמעותיות לכל אזרח אשר מתקרב לגיל 60, במסגרת תיקון 190 יכול כל אדם להנות מפטור מלא ממס רווחי הון. ישנם תנאי סף, בדקו את זכאותכם.
אישה ששמחה מהחיסכון במס שלה כי השקיעה בתיקון 190
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

תיקון 190 הגיח לעולמנו בשנת 2012, הוא נולד על מנת שנגדיל את הפנסיות שלנו ע"י הפקדה לקופת גמל ומשיכת קצבה במהלך שנות הפנסיה שלנו.

מי שנמצא מתאים לתיקון לפי תנאים מצטברים, גילה הטבת מס שלא נראתה כמותה שנים רבות במדינת ישראל. תשלום מס רווחי הון במסגרת תיקון 190 הוא 15% בלבד על הרווח הנומינלי, כלומר בשנים האחרונות לקוחות תיקון 190 נהנים מפער של 10% מתשלום מס רווחי הון על הכספים המנוהלים שלהם!

אז איך זה מתבצע?

ראשית נאמר שכל אזרח במדינת ישראל יכול להפקיד את הכסף לתיקון 190, אך על מנת להוציא את הכסף עלינו להיות מעל גיל 60 ועם פנסיה משולמת בפועל מעל הקצבה המזערית, כן זה אכן אומר שמי שכבר מתקרב לגיל 60 ועדיין לא חגג אותו עדיין יכול ליהנות מתיקון 190.

תיקון 190 נמצא בין כל קופות הגמל המנוהלות במוסדיים השונים, מדובר על מאות מסלולים וקופות שונות בגדלים שונים, חשיפות למניות שונה, מנהלי השקעות שונים, נכסים בלתי סחירים שונים ודמי ניהול שונים. על מנת לבחור את הקופה הנכונה, מנהל ההשקעות הנכון ולקבל את דמי הניהול הנמוכים ביותר חשוב ונכון להתייעץ עם איש מקצוע, להכיר את כל ההשלכות של תיקון 190 ולוודא באופן מובהק כי אכן התיקון עונה על הצרכים והציפיות שלנו.

אז מה היתרונות הגדולים בתיקון 190?

מבחר, מבחר , מבחר – שוק ההון מכיל מניות רבות ואג"ח שונים ובלתי סופיים. עד לפני כמה שנים עמד לרשותנו תיק השקעות מוכר , מנוהל באופן אישי או מיועץ מכיל המון קרנות נאמנות שדמי הניהול בהן לא מביישים אף אחד ממנהלי ההשקעות ולפעמים אינם מצדיקים את פעילות קרן הנאמנות אך תיקון 190 פותח עבור המשקיעים שלו עולם שלהם ומבחר עצום. זה מרגיש כמו ילד קטן שנכנס לחנות ממתקים.

עלויות נמוכות – הבנקים גובים מאתנו עמלות מכירה וקנייה, דמי משמרת, דמי ייעוץ ובנוסף מנהלי תיקים מנכים את דמי הניהול שלהם ולאחר שכל מי שידו עוסקת בדבר קיבל את חלקו, המשקיע נשאר עם התשואה השנתית, רובנו עונים תמיד שכל עוד יש רווח שהם מרוצים ממנו אין להם בעיה שיהיו להם שותפים, אך אם הייתם יכולים לשלם עלויות נמוכות יותר וכתוצאה ישירה להישאר עם יותר כסף כנראה שלא הייתם מתנגדים. ברב המקרים תיקון 190 מצליח להוריד עלויות מעל 30% מהתיק הקיים.

העברה בין דורית – תיקון 190 הוא ההשקעה היחידה שמקנה למוטבים שלנו זכות ליהנות מתיקון 190 ומהטבות השונות גם אם אינם עומדים בתנאים המצטברים.

נכסים בלתי סחירים – קופות הגמל השונות ברובן מכילות השקעה בנכסים שאינם סחירים אשר מהווים כרית בטחון עבור ההשקעות בשוק ההון הנמצאות בקופות הגמל ובכך יוצרים פיזור סיכונים רחב יותר משמעותית.

דחיית מס ואפקט תשואה דה תשואה – ידוע שריבית דה ריבית היא הכוח החזק בעולם, בתיקון 190 כל מעבר בין מסלול למסלול, קנייה ומכירה את מניות או אגח "ים ואפילו מעבר בין מנהל תיקים אחד למשנהו אינה מהווה אירוע מס! את המס תשלמו רק בעת פדיון ובינתיים הכסף עובד עבורכם, מדובר בפועל במינוף שלא כרוך בסיכון!

הטבות מס – הדובדבן שבקפצת הוא הטבת המיסוי, לקוחות תיקון 190 משלמים 15% מס רווח הון על רווח נומינלי בלבד. כלומר שיש פער ענק בין תיק ההשקעות שלנו אל מול תיקון 190 בשורה התחתונה , ולכן חשוב להבין ולבצע פעולות על מנת לממש את ההטבה. אם זה לא מספיק , במידה ותחליטו לקבל את הכספים כקצבה, היא תהיה פטורה ממס רווחי הון לחלוטין! לפעמים יש מתנות בחינם.

אז האם תיקון 190 מתאים לכל אחד גם אם הוא עומד בתנאים מצטברים? לא תמיד, ועל מנת לוודא כי אכן תיקון 190 הוא הכלי הפיננסי הנכון לניהול הכספים חשוב לבצע בדיקה מעמיקה עם איש מקצוע ולהתאים את הקופה, המסלול ומנהל ההשקעות הנכון.

אם יש ברשותכם תיק השקעות ואתם מתקרבים לגיל 60 או עברתם אותו, זה בהחלט נקודת מפנה שצריך לבדוק, הסבירות הגבוהה שהתיקון ימצא חן בעיניכם ובפרק זמן קצר כל ההשקעות השונות בתיקי השקעות מקבילים לתיקון 190 יעברו לניהול בכלי הנהדר הזה הטומן בחובו כל כך הרבה יתרונות שקשה למוצרים שונים לעמוד אל מולו.

מה תמצאו בכתבה

  • קופת גמל
  • 3 דקות
שוקלים להפקיד לתיקון 190? מצוין, אך רגע לפני, בדקו את ההש...
46.19% תשואה.מתקדמים לתיקון 190 מנצחת!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.