קרן השקעות נדל"ן עם בטוחות, ערבויות ופיקוח מלא

הכירו קרן השקעות בעלת בטוחות נדל"ן , נייר ערך , פיקוח של משרד האוצר ועוד שלל יתרונות. חושבים לפזר סיכונים משוק ההון ? קרן השקעות היא בהחלט הדרך..
בית אמריקאי משופץ
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

קרן השקעות בתוך נייר ערך בתוך הלוואה בתוך ריבית קבועה וכל זה עם בטוחות נדל"ן. לפעמים כשאנו מחפשים השקעה, משהו שנשמע טוב מידיי עלול להיות מחשיד. לכן חשוב לבצע בדיקות לפני כל השקעה, אך אחת לתקופה אנו נתקלים בקרן השקעות שבאמת יוצאת דופן ומצליחה להוות יתרון על פני השקעות נוספות.

קרן השקעות – ארנו קפיטל ?

קרן השקעות ארנו קפיטל קיימת משנת 2013. עד שנת 2018 עסקה בהשקעות עבור משקיעים פרטיים עם עסקאות של הלוואות חוב נדל"ן ואקווטי.
משקיעים כשירים בלבד הורשו להצטרף להשקעות מסוג זה ועד כה כל הפרויקטים של ארנו הסתיימו בהצלחה ובתשואת היעד.

בנוב' 2018 ארנו קפיטל החליטה לקחת את עולם הלוואות החוב ולתת אפשרות למשקיעים מכל הסוגים לבצע השקעה איכותית ללא מגבלות.

אז מה סוג ההשקעה בארנו קפיטל ?

קרן השקעות ארנו קפיטל מציעה פלטפורמה להשקעות של הלוואות חוב, דמיינו את הסיטואציה הבאה : משה מעוניין לרכוש נכס בסכום של מיליון ₪ , אך לרשות משה 300,000 אלף ₪ בלבד.

כיצד משה יוכל לקבל את הפער? ובכן, משה החליט לגשת לבנקים השונים לקבל את משכנתא , אותם בנקים בחנו את יכולת ההחזר של משה ואת הנכס והגיעו למסקנה שמשה הוא השקעה נפלאה.

הבנק הציע למשה לקבל משכנתא בריבית ממוצעת של 5%  למהלך מספר שנים. הבנק כבטחון, כמובן הסביר למשה שהוא משעבד את הנכס על שמו ואילו במקרה שמשה לא יוכל להחזיר את הכספים, ייאלץ הבנק לחלט את הנכס מידי משה ולמכור.

הפקיד בבנק אף היה חביב והסביר, אני אוכל למכור את הנכס עד 30% פחות ממחירו ולא אפגע , הרי ההון העצמי שלך מהווה עבורי את כרית הבטחון. משה שהיה בטוח שההשקעה תשתלם לו חתם על העסקה ורכש את הכנס.

כיום קיימת התפתחות עירונית ענפה באזורי ביקוש במדינת ישראל, ארנו הינה קרן השקעות הלוואות חוב שמנוהלת במנגנון זהה למנגנון קבלת המשכנתא בבנק, ארנו מגדילה לעשות ודורשת 35% הון עצמי מאותם קבלנים ויזמים אל מול שעבוד חוב ראשון של הנכס עצמו.

אז איך זה קורה בפועל ?

כאשר יזם מבקש את ההלוואה מארנו קפיטל, עליו לספק מסמכים רבים על מנת שהקרן תבדוק את הנתונים, יכולת ההחזר וכדאיות העסקה ואם כל נתונים אלו מתאימים, ארנו קפיטל בהחלט יכולה להעמיד את הכספים עבור היזם לטובת הלוואה.

לאחר חתימה על הסכם , היזם מתחייב עבור ארנו לריבית קבועה ותשלומים לפי חוזה ואילו ארנו גובה את דמי הניהול שלה ושאר כספי תקבולי הריבית עוברים לתשואה עבור המשקיעים בקרן השקעות.

קצת נתוני בסיס על ארנו קפיטל

קרן השקעות הציבורית היינו נייר ערך לא סחיר בבורסה , הוא מפוקח על ידי הרשות לניירות ערך וניתן לראות אותו דרך חשבון הבנק הפרטי של המשקיע.

ארנו קפיטל מציעה השקעה החל מ100,000 אלף ₪ ותשואת היעד הינה 7.5% לשנה לאחר עלויות דמי ניהול. כן, 7.5% בשנה !!  קרן ההשקעות של ארנו קפיטל פותחת מספר גיוסים מצומצם בשנה וזאת רק לאחר שקיימים כבר פרויקטים אשר ממתינים לכספי המשקיעים , מתוך הבנה שכספים אינם יכולים לעמוד ללא מעש ולהוות עול על התשואה של המשקיעים הקיימים.

האם לשלב קרן השקעות כפיזור סיכונים ?

חד משמעית כן ורחב יותר ממרבית המתחרים, לרב השקעות מסוג זה מבוצעות עבור פרויקט אחד או שניים לכל היותר תחת קבוצת משקיעים ורף הכניסה גבוה מבחינת סכום ההשקעה.

לעמת זאת ארנו קפיטל בפועל עובדת כקרן השקעות ציבורית כלומר בגיוס ראשון החלו כ6 פרויקטים , בגיוס השני הצטרפו לקרן עוד 3 ובשלישי עוד כ4 , אותו משקיע בגיוס ראשון החל בפיזור הכספים שלו תחת 6 הלוואות שונות ואילו לאחר הגיוס השלישי הכספים כבר מפוזרים תחת 13 פרויקטים שונים.

פיזור הסיכונים הוא חשוב וקריטי כמו בכל סוג הלוואה ומאחר שארנו קפיטל הינה קרן השקעות שגדלה והגיוסים נסגרים במהירות, לכן משקיעים שלא היו זריזים מספיק מוצאים את עצמם ממתינים לגיוס הבא , נראה כי הקרן תגדל עד לפיזור סיכונים רחב מאוד תוך כדי עבודה יסודית של אנשי המקצוע בארנו קפיטל לבחירת פרויקטים ויזמים בעלי יכולת גבוהה והצלחות רבות.

אז אם הכל טוב , איפה נקודות התורפה?

אין טוב בלי רע , אין השקעה ללא סיכון. השקעה מסוג זה מלווה בחשש שבו היזם לא יוכל לשלם את ההלוואה שהתחייב אליה , כאן נכנס מנגנון הבטחון של ההון העצמי .

ארנו קפיטל מתעקשת להיות חוב ראשון בניגוד למתחרים שלה ולכן אם יזם יגיע לחדלות פירעון , ארנו תפעיל את השעבוד הקיים עבורה על הנכס ותוכל לקבל החלטה האם להיכנס בנעלי היזם ולסיים את הפרויקט תוך כדי תשואה עודפת או לחילופין לבצע מכירה של הנכס, כאשר כרית הבטחון של ארנו נמצאת תחת 35% ההון העצמי של היזם.

נקודה נוספת יכולה להעיב, במידה ומחירי הנדל"ן ירדו באזורי הביקוש מעל 35% ואז בפועל אנחנו עלולים לפגוע בקרן של המשקיעים. במציאות של היום מחירי הנדל"ן במדינת ישראל לא מראים מגמת ירידה בסדרי גודל אלו אך חשוב להכיר את הסיכון.

האם נכון להשקיע את כל הכספים בארנו קפיטל ?

כמו שאמרו בעבר חכמנו " לעולם ישלש אדם מעותיו" , אז גם העצה שלנו אליכם היא לא לשים את כל הביצים בסל אחד. יהיה נכון לשבת עם מתכנן פיננסי המכיר את המוצרים ולהרכיב יחד את סך תיק הנכסים .

ושיהיה בהצלחה ?

מה תמצאו בכתבה

  • קרן הלוואות חוב נדלן
  • 3 דקות
בשנים האחרונות קיימת עלייה מטאורית של קרנות השקעה בחוב נד...
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.