אקסלנס והפניקס – המיזוג שדווקא הצליח!

אקסלנס גמל אשר נרכשה על ידי חברת הביטוח הפניקס עברה את אחד המיזוג המוצלחים בעולם הפיננסים והביטוח ועברה להוביל את דירוג התשואות במרבית המסלולים. כל הפרטים
בית ההשקעות אקסלנס מתמזג עם חברת הביטוח הפניקס
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

שנת 2018 הוכיחה באופן מובהק את היתרון שיש לבית ההשקעות אקסלנס על ידי השלמת המיזוג שלו עם חברת הביטוח הפניקס. מיזוגים בעולם הפיננסים והביטוח עלולים להיות בעייתיים, מסורבלים ויכולים לגרום לא מעט נזק עבור בתי ההשקעות וחברות  הביטוח.

אקסלנס והפניקס – איך התחיל הרומן?

מי שהכיר את אקסלנס וההיסטוריה שלה הכיר את השמות גיל דוישט ורוני בירם שמכרו בעבר את המניות שלהם לחברת הביטוח הפניקס. בשנים האחרונות אקסלנס היה בית השקעות מוכר אך לא בלט יתר על המידה בתשואות שלו ולכן היה כחלק קטן מסך תיק הנכסים של משקיעים רבים.

הפניקס שאכן מנהלת קופות גמל וקרנות השתלמות בהיקפים קטנים גייסה לשורותיה את רועי יקיר, מנהל השקעות מוביל אשר הצליח להוביל את הפניקס למקומות הראשונים בטבלה במוצרי הגמל וההשתלמות בשנים 2015, 2016, 2017 וב-2018 (תחת השם של אקסלנס).

תחת ניצוחו של רועי יקיר על מחלקת ההשקעות באקסלנס והפניקס, אין מקום לשאננות וחייבים להתחיל לראות את אקסלנס גמל והשתלמות כמנהל השקעות שהוא חובה בתיק הנכסים הכללי שלנו.

קופות הגמל של אקסלנס נמצאות כשרות ועוברות את הבדיקה הקפדנית של מגזין לירות בכל פרמטר.

הן קטנות וכך נעות ומגיבות מהר מאוד בשווקים, מדד השארפ גבוה מה שמקטין את סטיות התקן של הקופות, התשואות מצליחות לעמוד במקומות הראשונים בשנים האחרונות , ואם זה לא מספיק אז אקסלנס ידועים ברמת שירות גבוהה ודמי ניהול נוחים.

שמרה על פרופיל נמוך או הזדמנות לא מנוצלת למשקיעים?

המשקיעים אשר הגדילו לעשות ועובדים עם מתכנן פיננסי צמוד, סבירות גבוהה שאקסלנס נמצאת כבר עכשיו בתוך תיק הנכסים שלהם. (יש לוודא שהמסלולים מתאימים לרמת החשיפה הכוללת של התיק.)

לגבי שאר המשקיעים, אקסלנס חרטה על דגלה את תודעת השירות שלה, מתוך מחשבה ששירות ברמה גבוהה בתוך עולם סבוך בירוקרטיה ועיכובים, ימשוך אליה לקוחות רבים.

זוהי כמובן גישה פנטסטית שאנחנו מחזקים אך יחד עם זאת, רק לאחר כניסתו של רועי יקיר והצגת הביצועים שלו לאורך שנים, ניתן להמליץ בלב שלם לשקול לחזק את תיק הנכסים שלכם עם אחד המוצרים של אקסלנס.

מה הקסם שבניהול השקעות?

הקופות שקיבל רועי יקיר לניהול היו קטנות באופן יחסי ולכן היה קל יותר לתקן את המעוות, לרכוש נכסים טובים ולבנות תמהיל יציב. כיום כאשר משקיעים מזהים את הפוטנציאל הגלום בניהול הכספים תחת אקסלנס הרי שהם מכניסים כסף חדש פנימה והיתרון של כסף חדש יוצר אפשרות להשקעה בהזדמנויות בשווקים הן בשוק ההון הטהור והן בנכסים בלתי סחירים.

חשוב לראות כי קופות גמל וקרנות ההשתלמות של אקסלנס יודעות להציג תמהיל בו קיים אחוז גבוה של נכסים לא סחירים אשר עוזרים ליציבות הקופה בעיקר בעת משבר או שוק תנודתי, באופן מובהק ניתן לראות את התנהלות הקופות גמל וקרנות ההשתלמות של אקסלנס בשנת 2018 .

אקסלנס גמל מציגה מספר רחב של מסלולים ותת מסלולים ולכן על מנת למצוא את המסלול שנכון עבורנו ועבור תיק הנכסים שלנו חשוב להבין באילו מסלולים אקסלנס חזקה ועל פי זה לבחור את החלק היחסי שחשוב שהיא תיקח בסך תיק הנכסים.

השורה התחתונה

אקסלנס גמל עברה לקדמת הבמה לאחר השלמת המיזוג עם חברת הביטוח הפניקס כאשר היא מצוידת במנהל השקעות עם רקורד מוצלח של שנים (ניתן להשוואת את הקופות באתר הממשלתי, גמל-נט) , רמת שירות מצויינת ובית גדול וחזק כמו הפניקס.

אין ספק שכדאי מאוד לשקול להוסיף את אקסלנס לתיק הנכסים שלכם אך לא בכל מחיר. אנחנו במגזין לירות חסידים גדולים של פיזור סיכונים וניהול פיננסי מתקדם ולכן מציגים עבורכם את הגופים הבולטים ביותר בתחומם.

אם כן, אקסלנס פנטסטית כרגע בתחום הגמל וההשתלמות (וכמובן תיקון 190) אך יחד עם זאת, יש לבחון את שאר התיק שלכם על מנת להתאים את המסלול הנכון ודמי הניהול.

אנחנו כאן עבורכם לכל שאלה שלא תהיה, שיהיה לנו ולרועי יקיר המון בהצלחה! ?

מה תמצאו בכתבה

  • קרן השתלמות
  • 3 דקות
קרן השתלמות הינה מכשיר חיסכון מצוין, אך כל נושא גובה ההפק...
27.42% תשואה.מתקדמים לקרן השתלמות מנצחת!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.