סלייס קרן השתלמות

חיסכון נזיל בניהול ביד רמה

קרן השתלמות של סלייס מציע פתרונות ניהול אלטרנטיביות אשר עשויות למנף כל תיק נכסים קיים.

טבלת תשואות סלייס קופת גמל

קרנות ההשתלמות של סלייס בית ההשקעות מנוהלות במסלולי השקעה ייחודיים והביצועיים אכן מצדיקים זאת. 

בית ההשקעות סלייס יחסית חדש בתחום ניהול קרנות השתלמות ומתבסס על פלטפורמה של "קל גמל". 

קרנות ההשתלמות של סלייס מתחלקות למסלולי השקעה בעלי התמחויות שונות כגון קרנות גידור, השקעות בהלוואות חוב וכדומה. 

קרן השתלמות סלייס הינה המוצר החם ביותר בתחום הגמל והשתלמות שכן המשקיעים השונים נהנים מניהול השקעות ייחודי ואכן ביצועי הקרנות אכן מצדיקים זאת.

אך האם קרן ההשתלמות סלייס נכונה לכל משקיע? ייתכן, אך ראשית יש לבצע בדיקת התאמה חכמה בין מסלולי ההשקעה של סלייס לתיק הנכסים הקיים שלכם.

סלייס קרנות השתלמות מסלולים

סלייס בית השקעות מציע מגוון מסלולי השקעה חדשניים ואלטרנטיבים

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
4.39
3.84
17.66
24.11
2.63
5.00
25.55
47.68
1.04
1.93
10.07
6.76
9.18
0
0
0
0.07

קרן השתלמות בסלייס

בית ההשקעות סלייס כבר בסערה את עולם החיסכון הפנסיוני והנזיל עם מסלולי ניהול אלטרנטיבי במסגרת קרנות השתלמות. 

עד מהרה, הפכה קרן ההשתלמות של סלייס לשם דבר בתחום פיזור סיכונים ואיזון השקעות בתחום הפנסיוני. לכן מומלץ להקדיש זמן להכיר את הקופה ולבחון התאמה למוצרים הקיימים שלכם.

קרן השתלמות סלייס דמי ניהול

דמי ניהול בקרן השתלמות סלייס נקבעת על פי מדרג דמי ניהול ייחודי ונפרד משאר בתי ההשקעות וחברות הביטוח וזאת משום שמסלולי ההשקעה בסלייס דורשים השקעות בחברות וקרנות זרות. 

על פניו, דמי הניהול בסלייס לעיתים יהיו יקרים במקצת מהגופים המתחרים, אך קצב גיוס הנכסים מעיד שהמשקיעים לא רואים בדמי ניהול מכשול או פרמטר כלשהו שימנע מהם להנות מביצועי קרנות ההשתלמות של סלייס. 

סלייס קרן השתלמות הפקדה

קרנות השתלמות הינה אפיק חיסכון טהור מעולה בעל יתרונות והטבות מס אשר ניתן להפקיד אליה באופן חד פעמי או כהפקדות שוטפות. חוסכים עצמאים לרוב יבצעו את ההפקדה בסוף השנה.

בית ההשקעות סלייס מאפשר לקהל המשקיעים לבצע הפקדה באמצעות העברה בנקאית, מסירת צ'ק או הוראת קבע.

במקרה של העברה בנקאית חשוב לוודא את פרטי חשבון הבנק של סלייס התואם את מסלול ההשקעה בו מנוהלת קרן ההשתלמות שלכם. לאחר ביצוע ההעברה, יש לדרוש מהבנק אסמכתא בנקאית ולשלוח אותה לבית ההשקעות סלייס בצירוף צילום תעודת זהות.

במקרה של הפקדה באמצעות צ'ק, יש למסור את הצ'ק ישירות למשרדי החברה או לאיש מקצוע מטעמם, בצירוף צילום תעודת זהות. 3 ימי עסקים לאחר מסירת הצ'ק יתקבל אישור הפקדה.

הפקדות מעסיק מתרחשות באופן מרוכז על ידי מחלקת הנהלת חשבונות, המעסיק מבצע העברה בנקאית של הסכום הכולל עבור כל העובדים ושולח לסלייס דוח פיצול עם הנחיה כיצד לחלק את הסכום לקופות העובדים.

סלייס קרן השתלמות תשואות

תשואות קרנות ההשתלמות המנוהלות על ידי בית ההשקעות סלייס הינן יוצאות דופן מכל גוף השקעות אחר, מסלולי קרנות גידור ושוק ההון מצליחים לא פעם להציג ביצועים עדיפים על מנהלי ההשקעות המסורתיים ומאידך, מסלול השקעות הלוואות חוב, מצליח להישאר רלוונטי עם תשואה עודפת בתקופות תנודתיות בשוק ההון.

קרנות ההשתלמות של סלייס אינן מוצגות באופן מלא בגמל-נט מכיוון שרכשו את חברת ניהול הגמל "קל גמל", על כן ישנם פערים בדיווח התשואות, זה אומנם עתיד להסתדר אך בינתיים יש לוודא את הנתונים מול בית ההשקעות.

כתוצאה מכך, מרבית המשקיעים בוחרים בקרנות ההשתלמות של בית ההשקעות סלייס יחד עם איש מקצוע בתחום ניהול פיננסי אשר יוכל לשלב את מסלולי ההשקעה הייחודיים של סלייס יחד עם שאר המוצרים הפיננסים ופנסיונים שלהם.

הצג עוד

שאלות על קרן השתלמות של סלייס

הניהול האלטרנטיבי של קרן ההשתלמות סלייס יכולה להעלות שאלות

מהי קרן השתלמות של סלייס?

בית ההשקעות סלייס רכש את תשתית הגמל של "קל-גמל" ומציע ניהול השקעות אלטרנטיבי. כך גם לגבי קרנות השתלמות, סלייס מציעים מספר מסלולי השקעה בהתמחויות שונות, החל מהשקעה בחוב לא סחיר ועד קרנות גידור. 

קרן ההשתלמות של סלייס מנוהלת בדומה לכל חיסכון פנסיוני בהיבט של הטבות מס וצבע הכסף, יחד עם זאת החיסכון מנוהל במסלולי השקעה אלטרנטיבים. 

כן. בית ההשקעות סלייס מציע אפשרות להלוואה על חשבון קרן ההשתלמות בתנאים אטרקטיבים. יחד עם זאת, תנאי ההלוואה עשויים להשתנות מעת לעת.

סלייס קרן השתלמות טלפון :03-5199333

ניתן לפנות גם במייל: service@slice.co.il

תוכלו לעקוב אחר קרן ההשתלמות שלכם בסלייס דרך האיזור אישי באתר של סלייס.

בית ההשקעות סלייס כפוף למדרג דמי ניהול שקוף ותחרותי. יחד עם זאת, חשוב לבחון את גובה דמי הניהול המוצעים מעת לעת על מנת לוודא שאכן קיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

אין דרך חד משמעית לקבוע האם קרן ההשתלמות של סלייס טובה יותר מאחרות. יחד עם זאת, ניתן בהחלט לומר שמסלולי ההשקעה של סלייס הצליחו בהחלט לככב בטבלת התשואות מעת לעת. 

מנהלי השקעות נוספים

כיום יש מבחר רחב של מנהלי השקעות מובילים לניהול קרנות השתלמות.

11 מסלולים

12 מסלולים

8 מסלולים

9 מסלולים

13 מסלולים

16 מסלולים

14 מסלולים

12 מסלולים

10 מסלולים

14 מסלולים

81 מסלולים

2 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קרן השתלמות
  • 3 דקות
קרן השתלמות הינה מכשיר חיסכון מצוין, אך כל נושא גובה ההפק...
מגיע לך קרן השתלמות מצוינת!

קרן השתלמות של סלייס יכולה להוות זרוע אלטרנטיבית מעולה לתיק הנכסים שלכם אשר תציע יציבות ואיזון לאורך שנים. ודאו שאכן קיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.