גלעד אלטשולר מזמין אתכם להשקיע איתו בנדל"ן, לא תבואו?

פרופרטיז השקעות מבית אלטשולר שחם פותח את שעריו לציבור ומאפשר לכם להשקיע בצמוד למנהלי בית ההשקעות גלעד אלטשולר וקלמן שחם. הזדמנות נדירה למשקיעים להגדיל את תיק הנכסים שלכם בעוד השקעה מבית טוב.
גלעד אלטשולר מזמין אתכם להשקיע איתו בנדלן
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

השנים הלא יציבות בשוק ההון יצרו וואקום למשקיעים אשר חיפשו אלטרנטיבת השקעה בעלת קורלציה נמוכה לשוק המניות. אל הצורך הזה הגיעו ההשקעות האלטרנטיביות מבוססות נדל"ן, הן בעסקאות רכש, הלוואות, שכירות או השבחה.

מספר החברות שמציעות השקעות מסוג זה גדל משבוע לשבוע וכך גם אזורי ההשקעה מתרחבים למדינות באירופה, ארה"ב, אפריקה ואסיה.
אם כך, כיצד משקיע שאינו יזם נדל"ן מטבעו יוכל למצוא גוף מוסדי מבוסס ומפוקח אשר דרכו יוכל לקחת את צעדיו הראשונים בענף השקעות נדל"ן? ספויילר: אלטשולר שחם פרופרטיז.

אנחנו בוודאי לא צריכים לספר לכם על בית ההשקעות אלטשולר שחם, סביר להניח שכל אחד מהקוראים שלנו מנהל מוצר פיננסי או פנסיוני כלשהו באלטשולר שחם, בין אם זה חיסכון לילד, קופת גמל להשקעה, פנסיה, תיק השקעות או גמל והשתלמות.

אלטשולר שחם הינו בהחלט גוף גדול ומפוקח, אך היתרון הגלום בפרויקטים של אלטשולר שחם פרופרטיז הינו המעורבות של גלעד אלטשולר וקלמן שחם בקבלת ההחלטות ובנכסים המושקעים עצמם.
משקיעים אשר בחרו להתעניין בעסקת נדל"ן דרך פרופרטיז, לרוב מצאו את עצמם משקיעים יחד עם הבעלים באותה עסקה. אין רמת ביטחון גבוהה יותר מזו.

פרופרטיז – השקעות נדל"ן מבית טוב

בית ההשקעות אלטשולר שחם שנחשב לאחד מבתי ההשקעות המובילים במשק ומנוהל על ידי טובי המוחות בארץ, מחליט בצעד אמיץ לתת למשקיעים שלו אפשרות להיכנס לענף השקעות נדל"ן בצורה חכמה ובטוחה.

פרופרטיז הינה חברת בת בבעלות אלטשולר שחם אשר מציעה לקהל משקיעים רב אך בעיקר כשיר, את האפשרות להצטרף לבית ההשקעות ולעיתים גם לבעלי הבית באופן פרטי לעסקאות נדל"ן שונות.

בפרופרטיז ישנה ועדת השקעות ייעודית אשר בוחנת במסרק כינים כל עסקת נדל"ן אשר מגיעה לשולחנה, מנגנון ההשקעות בפרופרטיז בנוי על "עסקת זהב" כלומר אין התחייבות למספר עסקאות שנתית אלה במידה ונמצאה עסקה טובה, תתאפשר למשקיעים להצטרף.

אלטשולר שחם פרופרטיז

אין ספק שזהו צעד פנטסטי מבית אלטשולר שחם אשר מתקדם "עקב לצד אגודל" ולאחר שהצליח לבסס את עצמו כגוף משמעותי ומוצלח במרבית מסלולי ההשקעה השונים: פוליסות חיסכון, תיקי השקעות, קופות גמל ועוד. כעת פונה לעולם הנדל"ן ואם אנחנו יכולים לסמוך על מידת הרצינות וההשקעה שחווינו במוצרים אחרים של אלטשולר שחם, אנחנו מאמינים גדולים בהצלחה של פרופרטיז.

איך ההשקעות של פרופרטיז בנויות?

במידה ואתם בתחילת הדרך בחיפוש אחר השקעות אלטרנטיביות בעולם הנדל"ן חשוב שתכירו את סוגי העסקאות הפופולאריות:

עסקאות השבחה "אקזיט"

בעסקאות מסוג זה, קבוצת משקיעים רוכשת נכס במצב בינוני אך בעל פוטנציאל, לאחר עבודת תחזוקה ושיפוצים , תפעל קבוצת המשקיעים למכור את הנכס המשופץ הרווח אשר יחולק למשקיעים בניכוי עלויות הפרויקט והשיפוץ.

עסקאות שכירות "פנסיה מנדל"ן"

בעסקאות מסוג זה, קרן השקעות רוכשת יחידות דיור באזורי מגורים מבוקשים ומחלקת את כספי השכירות בחזרה למשקיעים לפי יחס ההשקעה הראשוני שלהם. מכיוון שישנה השקעה ראשונית גבוהה לעומת השכירות החודשית, קביעות הינה מילת המפתח.

עסקאות מסוג זה מחולקות לתת קטגוריה , תעשייתי ופרטי. יחידות דיור למגורים פרטיים לרוב סובלים מחוסר יציבות בשכירות לעומת עסקאות תעשיות בהן מראש השכירות נחתמת לשנים רבות מראש.

ישנן סוגי עסקאות נוספים אך לצורך המאמר שלנו, נתמקד בשני הסוגים העיקריים הללו.

עסקאות הנדל"ן של פרופרטיז מיועדות בעיקרן למשקיעים כשירים ולכן מרבית המידע הרגיש לכל עסקה שמור לפגישות ייעודיות לאחר הצהרת כשירות של כל משקיע.

יחד עם זאת, נוכל לומר שסריקת העסקאות האחרונות של פרופרטיז מראה שבמרבית המקרים אנו רואים שילוב של שני סוגי העסקאות האלו בצורה כזאת או אחרת.

"העסקה של פולסוואגן" – העסקה הראשונה והמדוברת ביותר

ייתכן שרק היום הכרתם את פרופרטיז בזכותינו אבל במידה ולא, סבירות מאוד גבוהה ששמעתם על העסקה הראשונה אשר הוצעה למשקיעים והיא עסקת שכירות של פולסוואגן, ננסה בשורות הבאות לתאר בכלליות את אופי העסקה (כפי שציינו קודם, המידע הרגיש שמור למשקיעים כשירים בלבד.)

נתחיל בסוג העסקה , מדובר בעסקת שכירות לטווח ארוך למשכיר תעשייתי עם אופציה למכור את מניות החברה ולבצע "אקזיט".

המשכיר התעשייתי המדובר הינה לא אחרת מאשר חברת פולסוואגן הגדולה בתחום הרכב, הנכס משמש כמרכז לוגיסטי בעבור החברה אשר נבנה בצורה מפורטת למידותיה וצרכיה של פולסוואגן.

שילוב של הפרטים הללו מעלה את הביטחון בעסקה שכן חברה גדולה כמו פולסוואגן אינה תמהר להזיז מרכז לוגיסטי עצום וכך לא תפגע בדמי השכירות ובנוסף לכך, תעלה את ערך החברה ייעודית כפוטנציאל מכירה "אקזיט".

מבחינת המשקיעים, על פי הפרטים שפורסמו באתר החברה של פרופרטיז , סכום המינימלי להשקעה עמד על 25,000 אירו וטווח ההשקעה מעל ל-7 שנים וצפי תשואה של -8%.

ניתן למצוא את מצגת המשקיעים המלאה באתר מגנא של הרשות לניירות ערך (כאן)

ראוי שנוסיף ונדגיש שכל עסקה, מסודרת ככל שתהיה הינה בעלת סיכון ברמות שונות , יחד עם זאת, אופי העסקאות של פרופרטיז הינו פרימיום. אנו סבורים ובטוחים שהגישה לעסקת שכירות לחברת פולסוואגן האגדית שמורה אך ורק לגופים גדולים כמו אלטשולר שחם.

מהן היתרונות של השקעה באמצעות אלטשולר שחם פרופרטיז ?

ראשית נדגיש שהשקעות אלטרנטיבות מסוג נדל"ן , אינן מתאימות לכל משקיע ויתרה מכך לא באותו היקף נכסים מתוך סך ההשקעות שלכם ולכן נפציר בכם להתייעץ עם איש מקצוע לפני כל השקעה.

אך במידה וכבר בחרתם להקצות סכום כסף להשקעה מסוג זה, נשמח לפרט את היתרונות שאנחנו מצאנו בהשקעה יחד עם פרופרטיז.

היתרון הבולט ביותר הוא הגישה לעסקאות פרימיום, ישנן עשרות חברות אשר עוסקות בשקעה בנדל"ן אך הגודל והניסיון של אלטשולר שחם הוא שפותח עבורם דלתות לנכסים ועסקאות פרימיום כגון פולסוואגן.

מעקב צמוד ובקרה אחר התקדמות העסקה, בין אם אתם מנהלים את ההשקעות שלכם באלטשולר שחם באופן ישיר או דרך מתכנן פיננסי , יהיה לכם איש קשר צמוד אשר יוכל לספק מידע עדכני לגבי כל כספכם המנוהל באלטשולר שחם , הן בנדל"ן והן בשוק ההון.

לקוחות רבים מעריכים את האפשרות לבחור את העסקאות, לקוחות כשירים מקבלים מבעוד מועד מצגת משקיעים מפורטת והזמנה לכנס ייעודי להשקעה.

מנגנון ההשקעה שציינו קודם "עסקת זהב" הינו זר בנוף ההשקעות נדל"ן, מרבית החברות בשוק מגייסות כסף סביב השנה וכך מחויבת להשקיע באופן שוטף על מנת לייצר תשואה כלשהי למשקיעים ולא להשאיר כספים בעובר ושב.

אלטשולר שחם פרופרטיז אשר פועלת סביב "עסקת זהב", אינה פתוחה לגיוס כספי משקיעים לאורך השנה ויתרה מכך, גם בפתיחת עסקה, ישנו סכום השקעה נקוב ומוחלט. לכן הנהלת פרופרטיז אינה תחת לחץ ממשקיעים לבצע עסקאות חפוזות.

שאלות ותשובות נפוצות בנושא פרופרטיז

האם יש סכום השקעה מינימלי קבוע?

סכום ההשקעה הנדרש משתנה בהתאם להיקף וסוג העסקה.

לאיזה סוג משקיע פרופרטיז מיועדת?

השקעות נדל"ן מטבען אינן נזילות, בשונה מפוליסות חיסכון או תיקי השקעות בהן ניתן למשוך את הכסף בטווח זמן סביר, השקעות בפרופרטיז בעלות טווח השקעה ארוך ולכן מיועדות למשקיעים אשר תיק הנכסים שלהם יכול להכיל השקעה שכזאת. כהמלצה ראשונית רצוי להשקיע לא יותר מ-10% מתיק הנכסים שלכם בהשקעות נדל"ן לטווח אורך.

האם משקיעים צריכים ידע מוקדם בנדל"ן?

אין חובה, ועדת ההשקעות של אלטשולר שחם פרופרטיז תבצע את כל הבדיקות ההכרחיות באופן מעמיק וקפדני. יחד עם זאת, מצגת ההשקעות והכנס מיועדים כך שכל משקיע יוכל ללמוד את העסקה בהתאם לרמת הידע והניסיון שלו בנדל"ן.

מהי מדיניות ההשקעה בפרופרטיז?

פרופרטיז אינה פועלת במנגנון של קרן השקעות ולכן ישנה הפרדה בין עסקה לעסקה, כך שכל משקיע רשאי להתעניין, לבחון ולהשקיע בצורה כזאת או אחרת בכל עסקה שיחפוץ (בהנחה שנשאר מקום).
יחד עם זאת, העסקאות בפרופרטיז מופרדות גם בחשבונות הבנק, החברות המנהלות ועוד.

מהו צפי החזר ההשקעה?

העסקאות שונות באופן החזר ההשקעה, ישנן השקעות מניבות אשר צפי התשלומים השוטפים הינו מדי רבעון. יחד עם זאת, חשוב להזכיר שהחזר ההשקעה הינו תחת צפי בלבד וכפוף לשינוים בהתאם להשקעה.

האם אלטשולר שחם מתחייבת לתשואה והאם קיים סיכון בהשקעה?

התשואה הצפויה המוצגת היא בהתאם לתכנית העסקית שהציג היזם ונבדקה ונותחה על ידי מחלקת המחקר באלטשולר שחם. חשוב לציין שמדובר בצפי ואנו לא מתחייבים לתשואה זו. הצלחת ההשקעה תלויה בגורמים רבים ועל כן טומנת בחובה סיכון שיכול להיות מושפע ממגמות בשוק ומאירועים בלתי צפויים.

אהבתי. איך ניתן להשקיע באלטשולר שחם פרופרטיז?

השלב הראשון מתחיל עוד לפני הפגישה עם אלטשולר שחם, ראשית עליכם לבחון את תיק הנכסים שלכם לעומק וביסודיות.

עלינו לבדוק את רמת הנזילות הכוללת של התיק, אחוז החשיפה לנכסים בלתי סחירים ושאר אפיקי השקעה (פילוח מניות, אג"ח ועוד).

לאחר שקצבנו סכום ייעודי להשקעה בפרופרטיז, נשמח לעזור לכם לקבל את כל הפרטים הרלוונטים להשקעה ואף הזמנה אישית לכנס ייעודי בהנחיית גלעד אלטשולר בו יפרטו את כל פרטי העסקה.

המרחק בינכם לבין השקעה עם אחד הגופים החזקים והבולטים היום בענף הפיננסי הוא קליק אחד בעכבר, אין סיבה לפספס את ההזדמנות הזאת. בהצלחה!

מה תמצאו בכתבה

  • קרן נדלן
  • 2 דקות
קרנות פרייבט אקוויטי מציעות אפיקי השקעה מתוחכמים למשקיעים...
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.