זהו השילוב הנכון של שוק ההון ושוק הנדל"ן בתוספת הטבת מס

הויכוח העתיק ביותר בקרב המשקיעים מתייחס לשוק ההון ושוק הנדל"ן. איזה מהם הוא העדיף לטווח הארוך ולטווח הקצר. פוליסת החיסכון החדשה מציאה פתרון אלגנטי לויכוח.
שילוב נדלן ושוק ההון
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

פוליסות חיסכון הפכו בשנים האחרונות למוצר מבוקש , עדכני ומרענן.

לאחר שנים שידענו מוצרים שמרנים של שוק ההון כמו תיקים מנוהלים ומיועצים, קרנות גידור, אופציות וניהול עצמאי, מתחת לאף של כולנו חברות הביטוח בנו מוצר ניהול השקעות ונכסים בלתי סחירים משתלבים יחד. ייתכן שזה המענה לשאלת מיליון הדולר שוק ההון או נדל"ן?

אז איך פוליסת החיסכון עובדת?

פוליסת החיסכון מקורה בכספים נזילים , חסכונות בבנק או ני"ע אשר מאסנו בניהול הרגיל. לכל פוליסות החיסכון יש מספר רחב של מסלולים וניתן לשלב בין מסלול למסלול וליצור את התמהיל הנכון עבור סך תיק הנכסים שלכם.

בפוליסה מרכיבים כמו אג"ח למיניהם, מניות בארץ ובחו"ל ונכסים בלתי סחירים המחולקים ל5 קטגוריות מרכזיות :

1) נדל"ן מניב בארץ ובחו"ל

2) הלוואות אשראי

3) השקעה בתשתיות שונות

4) השקעות בקרנות גידור

5) השקעה ישירה בפרויקטים וחברות לא סחירות.

כל הנכסים הבלתי סחירים נמצאים בקורלציה מזערית אל שוק ההון ולרב מהווים כרית בטחון בתקופות בהן שוק ההון גועש ותנודתי. פוליסת החיסכון המכילה את אחוז הנכסים הבלתי סחירים הינה הראל והיא אכן חלוצת הדרך בנושא.

יתרונות פוליסת החיסכון

בנוסף ליתרון המובהק בפיזור הסיכונים בפוליסת החיסכון קיימים יתרונות נוספים כמו עלויות נמוכות, אין דמי משמרת או עלות קנייה ומכירה, ניתן לבצע שינוי מסלול וחשיפה למניות ללא אירוע מס ובכך ליהנות מיתרון עצום של אפקט דחיית מס היושב במקורו על חוק ריבית דה ריבית.

אם כל היתרונות האלו אינם מספיקים אז קיים גם יתרון התחרותיות. כיום לא ניתן לחשוף תשואה של תיקי השקעות מיועצים או מנוהלים ולכן על מנת לקבל החלטה באיזה מנהל השקעות לבחור בזמן אמת עלינו להסתמך על תחושת בטן, המלצה של מכר או מתכנן פיננסי.

בנוסף עלינו לבדוק את יעילות בית ההשקעות במוצרים אחרים ולקוות שהוא מראה את אותה הצלחה גם בתיקי ההשקעות שלו, לרב לקוחות יהיו מופתעים לגלות כי מי שטוב בניהול קרנות השתלמות לא בהכרח טוב בניהול תיקי השקעות.

פוליסות החיסכון לעומת זאת חשופות בצריח והתשואות שלהן מוצגות ברמה שנתית, חודשית ויומית בכל כלי התקשורת ולכן לפני שאנחנו בוחרים באיזה פוליסת חיסכון לנהל את כספנו אנו יכולים לבצע בדיקה מעמיקה, לבדוק נתוני עבר, מדד שארפ, גודל הפוליסה, אחוז נכסים בלתי סחירים ואת מנהל ההשקעות בפרט.

עבודת מחקר לפני קבלת החלטה יכולה להועיל ולקדם את הבחירה שלנו בצורה משמעותית, חשוב לזכור כי כאשר אנו מחפשים ניהול בשוק הון מדובר על טווח ארוך ולכן חשוב לבדוק את כל הנתונים לפני שקופצים למים. למזלנו קיימות פוליסות חיסכון רבות וניתן לבצע החלטה מושכלת בהתאם לשאר תיק הנכסים שלנו, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שמכיר את כל הנתונים ובכך הסבירות להצלחה תגדל אף יותר.

אז מי מנהלי ההשקעות שפוליסות החיסכון שלהם מובילות את המשק?

זאת לא תהיה הפתעה גדולה כאשר תגלו את ילין לפידות ואלטשולר שחם מובילים את הטבלה, למגרש הזה מצטרפות גם הראל והפניקס שמציגות ביצועי עבר מרשימים ביותר.

לכל אחת מהפוליסות יש יתרונות שונים, אלטשולר שחם וילין לפידות מנהלים את פוליסת החיסכון שלהם דרך הכשרה חברה לביטוח ובכך לקוחות הבוחרים לנהל את כספים תחת בסט אינווסט של הכשרה ויכולים לחלק את כספם בין אלטשולר שחם וילין לפידות ואף לקבל החלטה להוסיף את מיטב דש או פסגות כמנהל שלישי לטובת פיזור סיכונים, כל מעבר בין חמשת מנהלי ההשקעות בהכשרה אינו מהווה אירוע מס! זהו יתרון גדול, חשיבה קדימה וניהול סיכונים מתוחכם.

בגזרת הנכסים הבלתי סחירים הראל והפניקס מציגות יכולת גבוהה ויתרון, במקביל מצליחות להציג נתונים גבוהים לאורך השנים עם סטיות תקן נמוכות מאוד.

ואם כל זה לא מספיק, אז לכל הגמלאים שנולדו לפני 1948 יש יתרון מס נוסף, בו הם זכאים לפטור מלא ממס רווחי הון של 16,700 ₪ כל שנה ומתחדש. סעיף 125 ד קיימת כבר שנים רבות אך אזרחים רבים אינם מודעים לקיומה ועל הדרכים לנצל אותה.

מתכנן פיננסי מקצועי חייב ליידע על היתרון ולהזכיר לבצע כל שנה מכירה רעיונית על מנת לקבל את ההחזר ממס הכנסה, לא לשכוח! אם לא ביצעת מכירה רעיונית, לא תוכל לדרוש את ההחזר על אותה שנת מס ואותה שנה בעצם נחשבת כחוב אבוד. אז כדי לא לפספס , כבר בשלב זה קבעו פגישה עם איש מקצוע שיבחן את התיק ואת ניצול הטבות המס שעומדות לרשותכם.

אז איך פוליסת החיסכון שהייתה מתחת לאף שלנו כל הזמן הזה לא נסגרה, כי לפעמים משרד האוצר מאשר מתנות, לנו כמשקיעים יש את זכות הבחירה האם לממש אותן או לטמון את ראשנו בחול.

יתרונות גדולים, ביצועים מרשימים ויכולת פיזור רחבה ביותר. פוליסת חיסכון היא בהחלט מוצר שיכול להסב למשקיעים השונים שקט נפשי וכלכלי.

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 4 דקות
חברת "הכשרה חברה לביטוח" מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים, בה...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.