חברי קיבוץ ? גלו כמה כוח יש לכם בעולם הפיננסי!

ישנם מועדוני צרכנות רבים בארץ כגון: חבר, הסתדרות המורים ועוד.. אך הכוח הפיננסי הגדול ביותר נמצא אצל חברי הקיבוצים השונים. גלו כיצד תוכלו להיעזר בכוח הזה להשיג הטבות משמעותיות באפיקי ההשקעות השונים.
חברי קיבוץ קופות גמל
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

אחדות זאת כוח, כמות זאת כוח ומי מאתנו שידע לנצל את הכוח הזה יכול לקבל הטבות משמעותית אצל בתי ההשקעות וחברות הביטוח.

רבים מאתנו מנהלים כספים נזילים, קופות גמל, קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים אצל חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים.

קיימים מגזרים רבים בהם קיבוצים , מושבים , עיירות , וועדי עובדים וכו' אשר נמנים תחתיהם קבוצה גדולה של משקיעים ומצליחים לקבל הסכם קולקטיב ייחודי עם בתי השקעות וחברות ביטוח מובילים במשק.

בשנים האחרונות קיבוצים ומושבים רבים עברו הפרטה, ובכך לכל חבר הקיבוץ ניתן סכום של כסף וכמו שאנחנו יודעים עלינו ללמוד לנהל את כספנו על מנת שלא נאבד את הערך הראלי שלו.

בנוסף לקיבוצים יש כספים נזילים אשר לרב מנוהלים בתיקי השקעות ובכך מצליחים למנף את בית ההשקעות בו מנוהלים הכספים של הקיבוץ אל מול הכספים הפרטיים של החברים בו.

לדוגמא קיבוץ המנהל תיק השקעות של כמה מילוני שקלים חדשים, יכול להשיג עבור החברים בקיבוץ דמי ניהול נמוכים עבור קופות הגמל וקרנות ההשתלמות הפרטיות.

אז איך מקדמים קולקטיב מסוג זה ומה היתרונות ?

נתחיל ביתרונות :

יתרון ראשון – עלויות, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בניהול כספים שונים הינה העלות שלהם. כאשר אנו מגיעים ככוח עם סכומי צבירה גדולים, בתי ההשקעות וחברות הביטוח נוטים להתגמש בדמי הניהול שלהם ובכך אנו זוכים להקטין את ההוצאות ולהגדיל את ההכנסות.

יתרון שני – שירות, עם הכוח באות הדרישות, במידה וקיבוץ יבחר לרכז את נכסיו אצל מנהל השקעות אחד הוא יכול לדרוש איש קשר אישי אשר יעמוד לרשות הקיבוץ בכל עת (בשעות העבודה כמובן) ובכך יחסכו המשקיעים את שעות ההמתנה המייגעות.

יתרון שלישי – מפגשי ידע, על מנת לקבל החלטות אין שום סיבה לא לשלב מספר בתי השקעות ולשמוע מה לכל אחד מהם יש להציע, ניתן לדרוש ברמת הקבוצה (קיבוץ , מושב , מקום עבודה ) כנס של מספר שעות בו כל מנהל השקעות אשר נבחר מראש (לרב בין 3-4 מנהלי השקעות לכל היותר) להציג את עצמו ואת סל המוצרים שלו ובכך לקבל אינפורמציה ולהסיק מסקנות לטובת תיק הנכסים.

זכרו, אין כל סיבה לא לבדוק את הדברים לעומק, ככל שהבדיקה תהיה יסודית יותר כך תיק הנכסים שלכם יהיה יציב יותר.

יתרון רביעי – בקרה, מאחר שמדובר בקולקטיב אשר יהיה מחוזר על ידי בתי ההשקעות וחברות הביטוח , אין כל פסול אחת לתקופה (פעם בשנה ) לבדוק מתחרים והצעות נגדיות ולבצע כנסים נוספים. רבים ממנהלי ההשקעות יגיעו להילחם על חתיכה מהעוגה והיתרון של הקבוצה יהיה הטבות, מידע ושירות כאילו כל אחד מחזיק את כל העוגה ולו רק מאחר שהוא חבר בקיבוץ בידע לנצל את המשאבים שלו לטובת ייעול ההשקעות הכלליות והפרטיות של חברי הקיבוץ.

אז איך מתחיל הליך זה ?

לרב מי שיודע לקבל את המידע ואת ההצעות הוא גזבר הקיבוץ, ראש המועצה או ראש הוועד.

בתחילה נהוג לבצע פגישה ראשונה עם הגזבר ומקבלי ההחלטות עם מנהלי ההשקעות השונים, לאחר מכן מתחילים להעריך את הנכסים ברמת הקיבוץ ואת הפוטנציאל הגלום של חברי הקיבוץ , מושב או ועד.

בשלב הבא ועדת ההשקעות מתאספת לטובת הכספים הכללים ובמקביל מתחילים לבנות כנס עם בתי השקעות וחברות הביטוח המוכנות להציע הטבות לחברי הקולקטיב.

לאחר הכנס אשר יציע את סל הקניות שלו מכל מנהל השקעות, לקוחות הכנס ימסרו פרטי התקשרות ויבצעו פגישות אישיות עם בעלי רישיון פנסיוני ממשרד האוצר ושם יתחיל הליך בניית תיק נכסים אישי תוך בדיקה של צרכים אישיים שלכם, טווח השקעה ותנאי השוק אל מול ההטבות הניתנות ברמת הקולקטיב.

חשוב לזכור כי הליך זה יכול לקחת מספר חודשים אך קיבוצים, מושבים או איגודים שכבר חוו את התהליך יודעים להעיד כי הכוח באחדות נתן להם הטבות, מידע ושירות שלעולם לא היו מקבלים בזכות עצמם.

מה תמצאו בכתבה

  • קופת גמל
  • 3 דקות
קופת גמל היא מכשיר חיסכון פנסיוני אך לעת פרישה, מעבירים א...
46.19% תשואה.מתקדמים לקופת גמל מנצחת!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.