ארנו קפיטל – קרן השקעות שניצחה את הבנקים בקלות יתרה

ארנו קפיטל מציעה אפשרויות השקעה בעולם הנדל"ן ביחס סיכוי / סיכון הטוב ביותר כיום. ריכזנו עבורכם את כל הפרטים החשובים אודות קרן ההשקעות החדשה, ארנו קפיטל .
ארנו-קפיטל-Arno-Capital
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

בשנים האחרונות עולם ההשקעות האלטרנטיביות תופס נתח גדול מסך הכספים של ציבור החוסכים, מתכננים פיננסים רבים מבינים את החשיבות של ההשקעות האלו, פיזור הסיכונים והיעילות עבור המשקיעים השונים וממהרים לשווק את החברות השונות, אך האם זה בטוח עבורכם?.

עולם ההשקעות האלטרנטיביות עדיין לא מפוקח מספיק וחברות קטנות רבות ממהרות להציע את שירותי הניהול שלהם.

אך אנו כמשקיעים איננו יכולים לבצע את כל בדיקות הנאותות ונאלצים לסמוך על יושר החברות או לחילופין לוותר על ההשקעה ועל פיזור הסיכונים. ניתן להבין את המשקיעים שבוחרים לא להשקיע אצל חברות ללא פיקוח.

ארנו קפיטל – קצת הסבר על מאחורי הקלעים

בנובמבר 2018 הגיחה קרן חדשה לעולם העוסקת בהשקעות אלטרנטיביות אך לא חוששת משום רגולציה ולכן עמדה בכל הדרישות של הרשות לניירות ערך והפכה להיות הראשונה מסוגה במדינת ישראל.

ארנו קפיטל הינה קרן חוב בלבד ואינה חשופה לסיכון יזמי. במילים פשוטות ארנו קפיטל מצאה חור בעולם המשכנתאות של הבנקים.

הרי הבנקים לרב מספקים משכנתאות לטובת פרויקטים גדולים ואילו פרויקטים בהיקפים קטנים אשר טובים לא פחות, מוצאים את עצמם בריביות גבוהות אל מול הבנקים השונים שמתנהלים באופן שרלטני.

ודווקא קרן השקעה כמו ארנו קפיטל הגיעה לישועה, הקרן מלווה את הכספים להם זקוקים היזמים לאחר בדיקה קפדנית של הפרויקטים השונים, יכולת ההחזר של היזמים והסיכויים להצלחה של הפרויקטים, פרויקטים שאינם יעמדו ברף של הקרן לא יקבלו הזדמנות לקבל הלוואות.

החוב מגובה בביטחונות נדל"ן, כ 70% חוב בכיר (משכנתא ראשונה) וכ 30% חוב שני מגובה במשכנתא שניה .ותדע לחלק ריבית פעמיים בשנה לטובת המשקיעים השונים.

להבדיל מקרנות אחרות, הקרן יודעת לקבל אליה גם משקיעים אינם כשירים וסכום מינימלי להשקעה הינו 100,000 אלף ₪ בלבד.

בניגוד לכל ההשקעות האלטרנטיביות השונות, את ההשקעה שלכם בקרן תוכלו לראות דרך חשבון הבנק שלכם ואין כמו שקט נפשי כאשר אנו מבצעים השקעה מסוג זה.

חשוב לזכור כי מדובר על הפעם ראשונה שהבורסה הנפיקה נייר ערך שמאפשר לציבור ליהנות באופן ישיר מהשקעות לא סחירות בתיק ההשקעות שלו, הנייר הונפק עם יחס סיכוי סיכון מצוין, ונותן אפשרות ליהנות מתשואה חיובית גם בתקופות פחות טובות בשוק ההון, ומגדר את החשיפה לשוק ומקטין את סטיית התקן של תיק ההשקעות הסחיר.

תיק הנכסים שלנו מורכב מהשקעות שוק ההון, נדל"ן שעומד לרשותנו ואנו כל הזמן מחפשים דרכים חכמות ונכונות לפיזור הסיכונים וגידור ההשקעות שלנו באופן שיסב עבורנו שקט נפשי וכלכלי.

שנים ראינו את הבנקים כתאגידים רווחיים מאוד ומצליחים מאוד וארנו קפיטל מאפשרת לנו להצטרף למנגנון ההצלחה של הבנקים.

אם היינו שואלים כל משקיע האם היו מוכן להתנהל כמו בנק ולספק לאנשים הלוואות בשעבוד נכס ובכך לגמד את רמת הסיכון שלנו כמעט לאפס, התשובה החיובית הייתה נענית באופן מובהק וכיום יש לנו כמשקיעים את ההזדמנות לבצע את ההשקעה הזאת כשאר כל הבירוקרטיה, בדיקת הנאותות והכדאיות כבר בוצעה עבורנו ואנו יכולים לצפות לתשואה הנעה בין 7%-9% בשנה.

ארנו קפיטל – איך מצטרפים בפועל?

אז איך מבצעים את ההשקעה, ראשית עלינו ליצור קשר עם המתכנן פיננסי שלנו ולוודא כי אכן הוא מורשה לשווק את המוצר לאחר שעבר את הבדיקות של ארנו קפיטל ברמת המקצועיות והורשה לשווק את הקרן.

ההשקעה עצמה כרוכה בחתימות על הסכם קצר וקריא ומובן לכל הצדדים, העברה בנקאית ושיוך לטובת חשבון הבנק של המשקיע על מנת לבצע מעקב.

אל תהיו שאננים, כל הקרנות נמצאות עם הגבלה של גיוסים ולכן לא הייתם רוצים להיות אלו שנותרו מאחור.

האם זה בטוח להשקיע בארנו קפיטל? 👌

אין אומנם השקעה בטוחה לחלוטין, יחד עם זאת, אלו כל הפעולות שארנו קפיטל ביצעה על מנת להבטיח את הצלחת ההשקעה.

האם ארנו קפיטל בעלת רישיון ממשרד האוצר? 📗

כמובן. ארנו קפיטל הינה אחת מהקרנות הבודדות אשר פועלת תחת רישיון
פירוט הרישיונות ומספר נייר הערך של קרן ארנו קפיטל.

מה מינימום ההשקעה בארנו קפיטל? 🏦

מינימום ההשקעה משתנה בהתאם לגיוס, ניתן למצוא באתר שלנו את החישוב.

איך להשקיע בארנו קפיטל? 👇

תהליך ההצטרפות אינו מורכב אך מומלץ להיעזר באיש מקצוע, ליווי צמוד בהשקעה בארנו קפיטל .

מה תמצאו בכתבה

  • קרן הלוואות חוב נדלן
  • 3 דקות
בשנים האחרונות קיימת עלייה מטאורית של קרנות השקעה בחוב נד...
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.