מפתח דיסקונט – כמה הוא באמת יכול לחסוך לכם?

  • צוות שקל
  • פברואר 2, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
אם התמודדתם עם משבר החנייה בתל אביב, בוודאי ראיתם את סימון המפתח של דסקונט בחניונים הפופולארים. כדאי שתכירו את מועדון הלקוחות של מפתח דיסקונט

אם אתם לקוחות ותיקים של בנק דיסקונט, בוודאי כבר הצטרפתם לתכנית מפתח דיסקונט, ואתם כבר נהנים ממבצעים והטבות.

אם אינכם לקוחות של הבנק, ייתכן שלאחר קריאת השורות הבאות תרצו להצטרף לחוג הלקוחות המרוצים של בנק דיסקונט, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מההטבות והמבצעים האטרקטיביים של מפתח דיסקונט.

כרטיס אשראי פלוס פינוקים והטבות

מפתח דיסקונט הוא למעשה חבילה של הטבות ופינוקים ייחודיים שרק לקוחות דיסקונט יכולים ליהנות מהם. החבילה כוללת כרטיס אשראי של דיסקונט, המקנה לכם הנחה במגוון חנויות ובתי עסק, הנחות בתעריפי חנייה בחניונים נבחרים, והנחות בלעדיות למחזיקי מפתח דיסקונט במחירי כרטיסים למופעי תרבות ואמנות.

בנוסף, מפתח דיסקונט מציג בפניכם חיסכון חכם, המאפשר לכם לחסוך כסף בכל פעם שאתם מבצעים רכישה כלשהי, הטבות מיוחדות לבני למשפחה מחזיקי דיסקונט, חנייה חינם ועוד.

כיצד מקבלים מפתח דיסקונט

אם אתם לקוחות של דיסקונט ומחזיקים בכרטיס אשראי של דיסקונט, המפתח כבר בידכם, וכל שעליכם לעשות הוא להצטרף לשירות ולהתחיל לחגוג.

אם אינכם לקוחות דיסקונט ואתם מעוניינים ליהנות ממפתח דיסקונט, יהיה עליכם לפתוח חשבון בדיסקונט, ולהצטרף לשירות מפתח דיסקונט.

ההצטרפות לשירות קלה ונוחה, ונציגי הבנק יסייעו לכם בכל שלב בכדי להפוך את המעבר לדיסקונט למהיר,יעיל ופשוט, כך שתוכלו להתחיל ליהנות מן השירות בהקדם האפשרי.

הנחות ומבצעים

כרטיס אשראי מפתח דיסקונט מעניק למחזיקים בו הנחות והטבות במגוון בתי עסק וחברות. ההנחות וההטבות ניתנות אוטומטית במעמד הקנייה, תוכלו לבדוק בכל עת את החברות ובתי העסק נותני ההטבות בקישור הזה. קיימות הטבות והנחות קבועות, ובנוסף מבצעים והטבות המתעדכנים כל העת. בכדי לדעת מה הן ההנחות והמבצעים נכון ליום נתון, ניתן לבדוק בכל עת באתר מפתח דיסקונט או באפליקציה.

חיסכון מפתח דיסקונט

מפתח דיסקונט מאפשר לכם לחסוך חכם. באמצעות חיסכון מפתח דיסקונט תוכלו לצבור סכומי כסף קטנים בכל קנייה, אשר יצטברו לסכומים משמעותיים מבלי שתשימו לכך לב, הודות לשלושה מסלולי חיסכון ייחודיים:

  • עיגול עסקה – בכל קנייה, סכום הקנייה מתעגל למעלה להשלמת כפולות של 5 או עשרה ₪, על פי בחירתכם. סכום העיגול נכנס לחיסכון מפתח, וכך בכל קנייה אתם גם חוסכים כסף.
  • צבירת הנחות – כאמור, כרטיס אשראי מפתח דיסקונט מעניק למחזיקים בו הנחות במגוון חנויות  רשתות ובתי עסק. חיסכון מפתח מאפשר לכם להעביר את סכום ההנחה הניתנת במעמד הקנייה לחיסכון מפתח.
  • השלמת חיסכון – אתם קובעים סכום הפקדה רצוי לחיסכון מפתח דיסקונט ובסוף כל חודש, אם ההפקדות לא הגיעו לסכום שהגדרתם, יועבר ההפרש מחשבונכם לחיסכון מפתח דיסקונט שלכם. כך למשל, אם קבעתם סכום יעד של 350 ₪ בחודש, והחודש הופקדו רק 300 ₪ בחיסכון, יועברו 50 ₪ הנותרים מחשבון העובר ושב שלכם אל חיסכון מפתח דיסקונט שלכם.

מפתח משפחתי

במסגרת מפתח דיסקונט משפחתי תוכלו ליהנות ממגוון שירותים והנחות נוספים. כדי להצטרף למפתח משפחתי, אתם צריכים להצטרף לתוכנית משפחה של דיסקונט.

תכנית משפחה היא מסלול ייחודי בו אתם נהנים מכוחה של המשפחה, וזוכים בשירותים והטבות, ביניהם העברות כספים בין חשבונות ללא עמלה, אפשרות ליהנות מיתרונות מסלול הטבה פלוס עבור חשבונותיהם השונים של בני המשפחה, חיסכון להשכלה גבוהה עם שנת חיסכון ראשונה על חשבון הבנק, כרטיס 2GO נטען ועוד. 

כדי להצטרף לתכנית משפחה, על שני בני משפחה המחזיקים בחשבונות שונים לציין כי הם בני אותה המשפחה, ולבקש להצטרף לתכנית משפחה.

מפתח דיסקונט – פתרון חנייה

אין צורך להכביר במילים על מצוקת החנייה בערים בישראל. מפתח דיסקונט מעניק למחזקים בו חנייה חינם מהשעה 16:00 ואילך וכן במהלך סופי שבוע, בחניונים נבחרים של רשת חניוני סנטרל פרק בערים רמת גן, תל-אביב, הרצלייה וחיפה.

ניתן לחנות מוקדם יותר, ולשלם על חנייה עד השעה 16:00, בסופי השבוע ההטבה תקפה לכל סוף השבוע. ניתן לממש את ההטבה פעם אחת ביום בחניון נתון.

אפליקציית מפתח דיסקונט

אפליקציית מפתח דיסקונט מספקת למחזיקי מפתח דיסקונט מידע בנוגע למבצעים והטבות תקופתיים, חניונים קרובים בהטבת מפתח, תחנות תדלוק ובתי עסק סמוכים למיקומם אשר משתתפים בתכנית ההטבות של מפתח דיסקונט, ועוד.

אפליקציית מפתח דיסקונט מאפשרת למחזיקי מפתח דיסקונט למצות את המירב מן ההטבות וההנחות להן הם זכאים, וכך להגדיל את החיסכון בהוצאות החודשיות.

צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

% 0 +
תשואה בגמל להשקעה*
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
כמה הון עצמי למשכנתא צריך? הסבר פלוס מחשבון הון עצמי למשכנתא
רכישת דירה היא אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות והחשובות בחיינו. משכנתא היא מקור...
  • 3 דקות
  • צפיות
ביטול כרטיס אשראי: מה התהליך?
בין אם אבד או נגנב לכם כרטיס אשראי או שאתם באמצע תהליך...
  • 4 דקות
  • צפיות
רייזאפ (RiseUp) המדריך המלא ו-35 ימים בחינם
אם אתם גם מתקשים לעשות סדר בבלאגן הכלכלי שסביבנו, בין עליות המחירים...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.