פרופרטיז אלטשולר שחם

השקעות נדל"ן מבית טוב

בית ההשקעות אלטשולר שחם פותח את הדלת למשקיעים כשירים להצטרף אליו בהשקעות נדל"ן נבחרות.

אלטשולר שחם פרופרטיז

חטיבת השקעות נדל"ן של אלטשולר שחם מציעה למשקיעים כשירים להצטרף לעסקאות נדל"ן יוצאות דופן, וזה עובד.

פרוייקטים של פרופרטיז

אלטשולר שחם פרופרטיז כבר הספיקה לסיים בהצלחה מספר פרוייקטים

כל מה שצריך לדעת על אלטשולר שחם פרופרטיז

אלטשולר שחם, בבית ההשקעות הגדול בארץ, מנהל בעבור הציבור מוצרים פיננסים ופנסיונים בהיקפים ענקיים. כחלק ממסלולי ההשקעה, אלטשולר שחם בחרה להשקיע גם בנכסים בלתי סחירים כגון השקעות נדל"ן מניב.

כעבור שנים של עשייה מוצלחת בתחום, בחרו בבית ההשקעות לפתוח חברת בת חדשה בשם "אלטשולר שחם פרופרטיז" על מנת לאפשר לקהל משקיעים להצטרף באופן ממוקד אך ורק לעסקאות הנדל"ן, דרך השתתפות בפועל של רכישת הנכסים עצמם.

בשונה מניהול קופת גמל במסלול כללי למשל בה הציבור נותן את אמונו המוחלט בוועדת ההשקעות של אלטשולר שחם שתבחר עבורו את הניירות ערך הנכונים להשקעה, בפרופרטיז, מנגישה אלטשולר שחם את כל העסקאות לרשות המשקיעים ולבחירתם.

כלומר, כל לקוח כשיר יכול לקבל מידע כמעט מלא לחלוטין על פרטי העסקה הרבה לפני שיבחר האם להצטרף, כך למעשה אלטשולר שחם מדגישה לכל לקוח את רמת השותפות בניהם, בשונה מקרן נדל"ן שמנהלת את הכסף באופן אוטונומי.

היתרונות של פרופרטיז אלטשולר שחם

בית ההשקעות אלטשולר שחם מציעה למשקיעים להצטרף אליו לעסקאות נדל"ן מניב ברחבי אירופה דרך חברת הבת פרופרטיז.

נקודת הפתיחה של פרופרטיז מבחינת יתרונות למשקיע מתחילה גבוה יותר שכן אלטשולר שחם שותפה מלאה לתהליך ולעסקאות נדל"ן בפועל. בנוסף לפעילות הגדולה של בית ההשקעות כולו שמשרת את הציבור בניהול כספו באפיקים אחרים.

נושא איתור העסקאות גם כאן נמצא ביתרון בפרופרטיז, מטבע הדברים, אלטשולר שחם מנהלים סכומי עתק וחשופים לכל גוף גדול או קטן בארץ ובעולם ולכן העסקאות המגיעות לשולחן הדיונים של ועדת ההשקעות אינן בהכרח היו נחשפות לקהל המשקיעים באופן פרטי.

יתרה מכך, ועדת ההשקעות של פרופרטיז בוחנת עם מסרק כינים כל עסקה ולרוב משלבת גוף מקומי לבדיקה נוספת ומעקב קרוב לשטח לפני כניסה לכל עסקה.

יתרון חשוב הוא אפשרות הבחירה, כל לקוח מרגיש כמשקיע מן המניין ומקבל את כל הפרטים הרלוונטיים לכל עסקה על מנת לקבל החלטה עצמאית לאיזו עסקה להיכנס בהתאם לשיקוליו.

הביטחון שנותן גוף מוכר

אלטשולר שחם זה מותג, זהו גוף מפוקח הפועל תחת רגולציה מחמירה, התנהלות המעניקה ביטחון למשקיעים.

החופש לבחור עסקאות

כל משקיע יכול לבחור איזה עסקה שירצה בהתאם לדרישות והחלטות שלו בתיק.

השקעה בנדל"ן מניב לטווח ארוך יכול לאזן משמעותית תיק נכסים אשר רווי בנכסים סחירים התלויים בעיקר בשוק ההון התנודתי. יחד עם זאת, משקיעי נדל"ן מסורתיים, יוכלו להיחשף לסוג העסקאות "פרמיום" שרק בזכות פרופרטיז של אלטשולר שחם ניתן להגיע אליהם.

למי מיועד פרופרטיז של אלטשולר שחם?

עסקאות נדל"ן מניב מטבעם בנויים לאורך שנים, אלו עסקאות מורכבות הכוללות לרוב השכרה לטווח ארוך, שיפוץ נכס קיים וכדומה. לכן, תשואת הלקוח תתקבל רק לקראת סוף הפרויקט ולא במהלכו כפי שאולי מקובל בשוק ההון המסורתי.

אמנם ישנן יתרונות רבים בשילוב השקעות נדל"ן בתיק נכסים אך אלמנט חוסר הנזילות שישנו בעסקאות מהסוג הזה לא בהכרח מתאימות לכל סוג לקוח. וזה בסדר.

יחד עם זאת, על מנת לתת כלל אצבע, אנשי המקצוע של פרופרטיז ממליצים לתחום את סכום ההשקעה של הלקוח כך שלא יעלה על 10% מסך הנכסים שברשותו.

דעתנו בקצרה על פרופרטיז

פרופרטיז של אלטשולר שחם אכן ניצב בדירוג די גבוה בעיני המשקיעים וזאת מסיבה אחת ועיקרית.

במידה ועסקת נדל"ן תאושר בועדת ההשקעות, בית ההשקעות אלטשולר שחם יהיה מוכן לרכוש את כל העסקה בעצמו לטובת קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וכדומה. 

כך שאנחנו כמשקיעים לא צריכים לחשוש שמדובר בקרן נדל"ן שעיקרה הוא לפרסם עסקאות למימון המוני, אלה בית השקעות הפועל בשגרה ומציע לנו הזדמנות להצטרף אליו לעסקה.

כל עוד פרופרטיז נשארת בהרכבה הקיים ובשליטת אלטשולר שחם, נראה שיש מקום לשקול לשלב את פרופרטיז בתיק ההשקעות הקיים שלכם בצורה חכמה. 

הצג עוד

שאלות נפוצות אלטשולר שחם פרופרטיז

פרופרטיז של אלטשולר שחם הינה פופולארית ביותר בין המשקיעים ולכן ייתכן שיעלו לכם שאלות על המוצר החם בתחום.

על מנת להצטרף לעסקה הקרובה של פרופרטיז, תוכלו לפנות לאתר החברה ולמלא טפסים ראשוניים או לפנות אלינו ואנו נדאג לעשות עבורכם את העבודה.

האם יש מינימום השקעה בפרופרטיז?

סכום ההשקעה המינימלי נקבע ומשתנה בהתאם לעסקת הנדל"ן הרלוונטית וסוג העסקה.

עסקאות הנדל"ן של פרופרטיז נחשבות כמובן השקעות לא נזילות, כלומר אלו עסקאות בהן נדרש להשאיר את ההשקעה פעילה לאורך זמן, לכן מומלץ לוודא שהשקעה מסוג זה לא תעלה על כ-10% מתיק הנכסים שלכם על מנת להשאיר לכם נזילות יחסית במקרה הצורך.

בקצרה, בכלל לא. באריכות, זה בהחלט יעזור.
ועדת ההשקעות של פרופרטיז אלטשולר שחם עושה הכל על מנת לוודא שיגיעו אל שולחנכם אך ורק עסקאות מאושרות על ידם, יחד עם זאת, משקיעים אשר בקיאים בנדל"ן יוכלו לקבל החלטה עצמאית באלו עסקאות להשתתף ועל אלו לוותר.

פרופרטיז של אלטשולר שחם אינה פועלת כקרן השקעות אשר חייב לגלגל הון מעסקה לעסקה, לכן פרופרטיז יכולה לנצל את גודלו של בית ההשקעות ולבחון כל עסקה לגופה וכנראה לקבל גישה מלאה לכל עסקה או קרן נדל"ן באירופה.

אלטשולר שחם כן מאמינים בשותף אסטרטגי מקומי, לכן לא מן הנמנע שתראו בעסקאות שונות, חברות מנהלות ושותפים לעסקה שונים וזאת מפני שבפרופרטיז מאמינים שחייבים שותף מומחה עם עיניים בשטח לאורך כל העסקה.

העסקאות בפרופרטיז שונות אחת מהשניה בתכלית, לכן ישנן עסקאות נדל"ן מניב בהם צפי ההחזר הוא רק בסוף התקופה ויש עסקאות המבוססות על החזר רבעוני.

כך או כך, החזר ההשקעה מוגדר כצפי וכפוף לשינויים בהתאם לאותה השקעה.

ועדת ההשקעות של אלטשולר שחם אכן עושה את כל הבדיקות הנדרשות על מנת להפחית את הסיכון בהשקעה ככל שניתן אך בכל זאת, אלמנט הסיכון קיים בכל עסקה.

אלטשולר שחם לא מתחייבים לתשואה כלשהי אך הערכות הצפי שלהם נחשבות מסורתיות ולא פרועות על מנת לשקף כמעט בצורה מלאה את הסיכון והמציאות סביב העסקה.

בנוסף, השקעות לא נזילות אומנם לא קשורות באופן ישיר לשוק ההון אך אינן מוגנות לחלוטין משינויים לא צפויים בעולם.

  • ועדת השקעות נדל"ן של אלטשולר שחם בוחנת עבורכם בכל פרט ופרט בעסקאות המוצעות על מנת לחסוך לכם את הצורך בידע מקדים בנדל"ן.
  • מעקב צמוד ודיווח רציף למשקיעים לכל אורך העסקה.
  • לכל לקוח ניתנת האפשרות לבחור אלו מהעסקאות שמעניינות אותו בהתאם לתיק הנכסים הקיים שלו.
  • בית ההשקעות אלטשולר שחם חשוף לעסקאות והזדמנויות שייתכן ולא היו זמינות ללקוח פרטי.

על מנת להישאר מעודכנים בעסקאות השוטפות, תוכלו להירשם אצלנו באתר לעדכונים או באתר הישיר של פרופרטיז.

כתבות, חדשות וראיונות

  • קרן נדלן
  • 2 דקות
קרנות פרייבט אקוויטי מציעות אפיקי השקעה מתוחכמים למשקיעים...
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.