מנורה קופת גמל להשקעה

אפיק חיסכון גמיש בניהול מסורתי ואחראי

קופת גמל להשקעה של מנורה מציעה תמורה עודפת לקהל המשקיעים שלה לאורך שנים. 

קופות גמל של מנורה מסודרות בטבלה

קופת גמל להשקעה מנורה מנהלת מעל מיליארד שקל במגוון מסלולי השקעה שונים ועם צבירה חיובית עודפת באופן חודשי.

חברת ביטוח מנורה מנהלת קופות גמל להשקעה עבור קהל החוסכים שלה על פני מספר מסלולים בעלי רמות חשיפה משתנות לשוק המניות.

ועדת ההשקעות של מנורה מציגה מדיניות השקעה יציבה בכל מוצרי החיסכון ובגמל להשקעה בפרט, ייתכן שזאת בוודאי תרמה לתחושת הביטחון של העמיתים השונים להצטרף ולהגדיל את ההשקעות במנורה.

יחד עם זאת, נראה שמרבית העמיתים בוחרים דווקא במסלול הכללי (עד 40% מניות), האיזון שבין הסולידיות המאופיינת של מנורה עם פוטנציאל התשואה של שוק ההון הוא מה שהפך את מנורה ליעד אטרקטיבי לגמל להשקעה.

מנורה קופות גמל להשקעה מסלולים

חברת הביטוח מנורה מציעה מגוון מסלולי השקעה לניהול גמל להשקעה

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
3.03
4.00
17.95
28.16
51.8
2.6
5.30
25.13
2.22
2.29
10.72
12.58
26.75
1.91
1.38
8.8
4.68
15.31
1.89
3.16
17.51
26.02
1.63
1.89
0.88
0.88
8.79
6.14
15.68
0.35
0.75
4.77
4.65
4.97
0.21
0.16
4.52
0.69
5.23
-0.85
-0.14
7.31
7.18
-0.87
-0.35
8.13
9.03

מנורה קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה של מנורה "חסכון טופ" , מנוהלת על פני מספר רב ומגוון של מסלולי השקעה, החל ממסלול שקלי ועד מסלול מניות בניהול אקטיבי. 

מנורה מנהלת את קופות הגמל להשקעה שלה באופן די יציב ואחראי לאורך זמן, לפרקים אף התחרה מנורה עם הגופים המובילים בצמרת הטבלה.

קופת גמל להשקעה מנורה דמי ניהול

דמי ניהול בקופת גמל להשקעה של מנורה כפופים למדרג דמי הניהול המתעדכן מעת לעת ונתון לשיקול דעת ההנהלה.

נושא דמי הניהול בקופת גמל להשקעה אינו נתון למשא ומתן באופן ניכר וזאת משום שתקרת ההפקדה ידועה מראש (עד כ-70 אלף שקל לשנה) כך שאין מרווח תמרון משמעותי.

לכן, סכום ההפקדה אינו צריך להוות שיקול מבחינת דמי ניהול, יחד עם זאת, מומלץ תמיד להתעדכן מול נציג מנורה או איש מקצוע מטעמה מה הוא מדרג דמי הניהול העדכני ביותר.

נוסף על כך, חברת מנורה הינה דוגלת בהוגנות ושקיפות בכל נושא דמי הניהול ולכן נראה שנושא דמי הניהול אינו מנע ממשקיעים להצטרף לקופת גמל להשקעה במנורה.

מנורה קופת גמל להשקעה הפקדה

במקרה ובחרתם להצטרף למנורה ולפתוח קופת גמל להשקעה במנורה, תתבקשו לבצע הפקדה ראשונה לקופה, בין אם מדובר בהפקדה חד פעמית, מזדמנת או ראשונה, או הפקדה חודשית קבועה של סכום מוגדר מראש.

חברת הביטוח מנורה מציעה לעמיתים שלה מספר אפשרויות לביצוע הפקדה, בצורה קלה נוחה ובטוחה. העמיתים שיבחרו לבצע הפקדה חד פעמית, יוכלו לעשות זאת באמצעות העברה בנקאית או למסור צ'ק ישירות לחברת הביטוח או איש מקצוע מטעמם. במקרה ובחרתם בהפקדה חודשית קבועה, מומלץ להיעזר בהוראת קבע בבנק.

בכל אחת מהדרכים שתבחרו תמיד מומלץ לוודא שיש ברשותכם אסמכתא בנקאית המאשרת את ביצוע העברה בנקאית או הוראת הקבע, שלחו את האסמכתא בצירוף צילום תעודת זהות על מנת לוודא שהכספים אכן משויכים לקופה הנכונה על שמכם.

מנורה קופת גמל להשקעה תשואות

קופות גמל להשקעה של מנורה מנהלות מעל מיליארד שקל אשר מפוזרים באופן לא סימטרי בין כל מסלולי ההשקעה שמציעה חברת הביטוח. נראה שהמסלול העיקר הוא מסלול כללי אשר כולל עד 40% חשיפה למניות ואלו המסלול השני בגודלו הוא מסלול 100% חשיפה למניות.

המסלול הכללי של מנורה מציג תשואה מרשימה ויציבה לאורך שנים, ייתכן שמדיניות ההשקעה אינה אגרסיבית או "חמדנית" ולכן מצליחה לשמור על תנודתיות נמוכה אשר אטרקטיבית מאוד לקהל המשקיעים.

נראה שמנורה אכן מספקת תמורה ראויה לדמי הניהול שהיא גובה בעבור ניהול ההשקעות שכן סך נכסים מנוהל של מיליארד שקל אינו מובן מאליו, יחד עם זאת, יש לבחון בכל עת האם יחס התמורה שמתקבל הוא אכן עדיף על פני האלטרנטיבות.

הצג עוד

שאלות על חסכון טופ של מנורה

כל התשובות לכל השאלות החשבונות על גמל להשקעה במנורה

מה זה חסכון לטופ של מנורה?

קופת גמל להשקעה של מנורה נקרא גם "חסכון טופ", מדובר בקופת חיסכון לתקציב בינוני וטווח השקעה גמיש המאפשר הפקדה עד התקרה של 70,000 ש"ח לכל שנה. ניתן לבצע את ההפקדה באופן חד פעמי או לפתוח הרשאה קבועה בהוראת קבע להפקדה חודשית. 

ניתן להצטרף לחסכון טופ של מנורה דרך האתר שלהם, התהליך עצמו דיגיטלי ונוח ומאפשר הרשמה עצמאית כמעט מלאה. בסוף התהליך, תצטרכו לבקש ממנורה אישור לפתיחת הקופה והנחיות הפקדה.

יחד עם זאת, במידה ואתם מעוניינים לקבל יחס אישי וליווי מלא, נשמח אם תפנו אלינו באתר לירות ואנו נעשה את כל העבודה עבורכם. 

באיזור אישי של מנורה, תוכלו לעקוב מדי חודש אחר ההתקדמות של קופת הגמל להשקעה שלכם במנורה. בנוסף לכך, האיזור האישי ירכז עבורכם את כל המידע אודות כל המוצרים המנוהלים במנורה, הן בביטוח והן בפיננסים. 

יחד עם זאת, בדיקה של יתרה עדכנית בגמל להשקעה של מנורה, אינה מספיקה על מנת לקבוע שאכן זוהי הקופה הנכונה עבורכם, לכן מומלץ לשלב את האזור האישי עם עמוד השוואת קופות גמל להשקעה שלנו כאן באתר. 

חברת הביטוח מנורה שואפת למקם את המוצר "חיסכון טופ" כאפיק השקעה אטרקטיבי ומוביל ועל כן שומרת על תחרותיות ואטרקטיביות במדרג דמי הניהול אותו היא מציעה. 

יחד עם זאת, מדרג דמי הניהול דינמי ומשתנה מעת לעת בהתאם לשינויים בשווקים ובענף. 

לכן, מומלץ בחום לפנות למנורה ישירות מעת לעת על מנת לוודא שאתם מעודכנים במדרג דמי הניהול העדכני והנכון ביותר. 

במידה ואינכם רוצים לבזבז זמן ולפנות לכל חברת ביטוח או בית השקעות בנפרד, תוכלו לפנות אלינו ולקבל מדרג עדכני של דמי הניהול לכל הגופים.

קופות הגמל להשקעה של מנורה, חסכון טופ, מנוהלות על ידי ועדות ההשקעה של מנורה באופן שמרני במידה וזאת ניכר בטבלת התשואות. יחד עם זאת, מסלולי ההשקעות 100% מניות הציגו תשואה דו ספרתית מספר פעמים לאורך שנים.

האם עובדה זאת היא ערבות או הבטחה לתשואה עתידית במנורה? כמובן שלא. אך גרף התשואה ה"יציב" במידה לעומת המתחרים מהווה עדות חשובה לחשיבות של שילוב אפשרי של מנורה בחלק בפאזל הנכסים שלכם.

מנהלי השקעות נוספים

רוצים לבחון עוד בית השקעות או חברת ביטוח? לפניכם רשימת הגופים המובילים בניהול קופות גמל להשקעה לבחירתכם.

8 מסלולים

6 מסלולים

11 מסלולים

11 מסלולים

9 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

7 מסלולים

10 מסלולים

8 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קופת גמל להשקעה
  • 2 דקות
רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשב...
מגיע לך קופת גמל להשקעה מצוינת!

גמל להשקעה של מנורה יכול לסייע בבניית תיק נכסים יציב ומפוזר לאורך שנים. תבדקו שאכן יש ברשותכם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.