אינפיניטי קרן פנסיה

פנסיה מכוונת מטרה

קרן פנסיה של אינפיניטי מציעה מסלולי ניהול השקעות בסביבה מנייתית במטרה לייצר פוטנציאל תשואה גבוה

טבלה של קופות גמל אינפיניטי

אינפיניטי קרן פנסיה היא שחקנית חדשה בענף הפנסיה ומציעה פתרון רענן לניהול חיסכון לפרישה.

קרן פנסיה אינפיניטי היא קרן פנסיה ברירת מחדל ומתוקף כך מציעה דמי ניהול אטרקטיבים ונמוכים מהרגיל. יחד עם זאת, מדובר בקרן פנסיה צעירה וקטנה יחסית, כזאת שיכולה לבצע שינויים בגמישות וזריזות במידת הצורך. 

בית ההשקעות אינפיניטי מציע מספר אפשרויות ניהול אישי לחסכונות פנסיונים במסגרת של IRA. מכיוון שזה לא אפשרי בקרן פנסיה, אנו יכולים להניח שאינפיניטי ירתמו את יכולות הניהול לטובת מסלולי ההשקעה בקרן הפנסיה.

אינפיניטי קרן פנסיה מסלולים

בית ההשקעות אינפיניטי מציע מגוון רחב מאוד של מסלולי השקעה בקרנות הפנסיה כך שתוכל להתאים לכל סוג משקיע, רמת סיכון או טווח השקעה.

קרן פנסיה של אינפיניטי

בית ההשקעות אינפיניטי הצטרף לשורה של גופים המציעים ניהול של קרנות פנסיה, מקיפה וכללית, ובהדרגה צובר אהדה בקרב המשקיעים. יחד עם זאת, נראה שיש עוד דרך ארוכה על מנת להשוות באופן מלא למתחרים הישירים אך למי שמעדיף גוף קטן, זריז וגמיש, ייתכן שאינפיניטי היא הבחירה העדיפה.

קרן פנסיה אינפיניטי דמי ניהול

קרן הפנסיה של אינפיניטי אינה קרן פנסיה "רגילה" אלה היא הצטרפה למסגרת של קרן פנסיה נבחרת (או קרן פנסיה ברירת מחדל). מתוקף כך, מדרג דמי הניהול של נקבע מראש. 

גובה דמי הניהול מצבירה הינו החל מ-0.195% בעוד שדמי הניהול מהפקדה עומדים על 1%.

אין ספק שדמי הניהול כפרמטר יחיד, מאוד מרשימים אך חשוב לזכור שיש עוד פרמטרים שצריך לשקול כגון תשואה, יתרת נכסים, מדד שארפ ועוד.

אינפיניטי קרן פנסיה הפקדה

בית ההשקעות אינפינטי מנהל בקרנות הפנסיה כ-2 מיליארד ש"ח בעבור לקוחותיו, מתוך כך, חייב בית ההשקעות לשמור על רמת שירות גבוהה, מקצועי ואדיב. 

כחלק מהשירות של בית ההשקעות, מציע אינפיניטי אפשרויות רבות לבצע הפקדה לקרנות הפנסיה, לרבות צ'ק, העברה בנקאית או הוראת קבע.

מרבית החוסכים בקרן פנסיה הינם שכירים ולכן המפקידים העיקריים הם מעסיקים אשר לרב יבחרו בביצוע העברה בנקאית מדי חודש על הסכום הכולל בעבור כל העובדים. 

בנוסף, מצורף להעברה הבנקאית טופס חלוקה מסודר אז ינחה את בית ההשקעות איך לחלק את הסכום שהועבר בין הקופות של העובדים.

דרך נוספת אך פחות פופולארית היא באמצעות צ'ק, במקרה כזה צריך למסור את הצ'ק לנציג של אינפיניטי במשרדי בית ההשקעות או לבקש שיאספו מכם. כך או כך, יש לבקש אישור כתוב על קבלת הצ'ק.

אינפיניטי קרן פנסיה תשואות

אינפינטי קרן פנסיה עדיין צעירה וללא נתונים לביצועי עבר, כך שעל מנת להבין את המסוגלות של בית ההשקעות בניהול קרנות פנסיה, נצטרך להסתכל על מוצרים אחרים כגון קופת גמל, השתלמות ועוד. 

גם כאן, בית ההשקעות אינפיניטי דוגל בעיקר בניהול אישי במסלולי IRA המותאמים ותפורים למידותיו של המשקיע ולכן הביצועים והתשואות משתנות בין המשקיעים. 

יחד עם זאת, אם מסתכלים על המסלולים הכללים, אין ספק שאינפיניטי נמצאת בחציון החיובי של טבלת התשואות, מה שמציג יכולת ניהול השקעות לא רעה בכלל, שלא פעם קראה אתגר גם על הגופים הגדולים. 

הצג פחות

שאלות על קרן הפנסיה של אינפיניטי

שאלות נפוצות שאנחנו מקבלים בנושא הפנסיה באינפיניטי

מהי קרן פנסיה אינפיניטי?

קרן פנסיה של אינפיניטי היא קרן פנסיה נבחרת, ברירת מחדל, המוצעת בדמי ניהול קבועים וידועים מראש ובמסלולי השקעה מגוונים בהתאם לצרכיו ורצונות הלקוח.

כן. בית ההשקעות אינפיניטי מאפשר קבלת הלוואה כנגד החיסכון שצברו בקרן הפנסיה ובתנאים אטרקטיבים. 

יחד עם זאת, מכיוון שמרבית הכספים אשר צבורים בקרן פנסיה מיועדים לקצבה, ייתכן שיהיו תנאי סף לקבלת זכאות להלוואה.

אינפיניטי פנסיה טלפון: 09-970-7100

אפשר גם במייל: gemelishi@infinity.co.il

על מנת לעקוב אחר קרן הפנסיה שלכם באינפיניטי, תוכלו להתחבר לאיזור אישי באתר אינפיניטי.

מכיוון שקרן הפנסיה של אינפיניטי היא חלק מתוכנית קרנות פנסיה ברירת מחדל, כל העמיתים של קרן הפנסיה באינפיניטי, נהנים מדמי ניהול מוזלים וידועים מראש של : 1% מהפקדה, 0.195% מצבירה.

קרן פנסיה של אינפיניטי פועלת באופן ייחודי במעט ומציעה ניהול השקעות רענן ואישי ואמון המשקיעים בועדת ההשקעות הולך וגובר. 

אך האם זה מספיק על מנת לקבוע חד משמעית שקרן הפנסיה של אינפיניטי טובה ביותר? לא בהכרח. מומלץ לבחון מעת לעת את טבלת קרנות הפנסיה בהשוואה אל הקרן הנוכחית של אינפיניטי על מנת לקבוע את כדאיות והצלחתה של הקרן. 

קרן פנסיה לפי מנהל השקעות

בחרו מבין מגוון מנהלי השקעות מובילים קרן פנסיה הנכונה לכם.

22 מסלולים

22 מסלולים

30 מסלולים

35 מסלולים

34 מסלולים

30 מסלולים

29 מסלולים

40 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קרן פנסיה
  • 3 דקות
במידה ואתם צריכים לבצע משיכה מקרן פנסיה, ראוי שתכירו את ה...
מגיע לך קרן פנסיה מצוינת!

קרן פנסיה של אינפיניטי מציעה יכולות ניהול השקעות יחודיות אשר עשויות להתאים לתיק הנכסים שלכם כמו כפפה ליד. וודאו שאכן קיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.