ילין לפידות קרן השתלמות

חיסכון נזיל בניהול ביד רמה

קרן השתלמות של ילין לפידות עשויה להניב פירות לכל תיק נכסים המנוהל לטווח בינוני או קצר.

טבלה של קופות גמל ילין לפידות

בית ההשקעות המוביל ילין לפידות מנהל כ-20 מיליארד ₪ על פני כל מסלולי ההשקעה בקרנות ההשתלמות בניהולו.

קרנות ההשתלמות של ילין לפידות מובילות בענף בטווחי זמן שונים, נראה שאיכות ניהול ההשקעות המאפיין את מנהלי ההשקעות בילין לפידות הצליח למקם את בית ההשקעות גבוה בטבלת התשואות לא פעם ולא פעמיים.

בית ההשקעות ילין לפידות בניצוחם של דב ילין ויאיר לפידות, הצליח למשוך משקיעים רבים לאורך תקופה ארוכה עד אשר הגיעו לסך נכסים מנוהל של כ-20 מיליארד ₪. זאת למעשה עדות מוחשית לכך שהעמיתים מביעים אמון בבית ההשקעות.

האם קרן ההשתלמות של ילין לפידות הינה בגדר חובה בכל תיק נכסים? לא בהכרח, ראשית יש לבצע בדיקת התאמה חכמה של קרן ההשתלמות לשאר המוצרים הפנסיונים אשר ברשותכם.

ילין לפידות קרנות השתלמות מסלולים

ילין לפידות מציעה מגוון רחב מאוד של מסלולי השקעה בקרנות השתלמות כך שתוכל להתאים לכל סוג משקיע, רמת סיכון או טווח השקעה.

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
4.09
4.70
23.46
32.24
69.05
3.4
5.39
1.92
2.25
13.75
18.54
36.59
0.84
1.03
9.12
12.29
25.14
0.49
0.75
8
8.13
17.23
0.31
1.05
0.27
0.33
3.74
-0.29
3.34
-0.11
0.02
5.02
6
12.58

קרן השתלמות בילין לפידות

קרן השתלמות בילין לפידות מציעה מגוון אפשרויות ניהול, החל ממסלולים סולידים ועד מסלולים המתמחים במניות. 

לאורך שנים, קרן ההשתלמות של ילין, ביססה את מקומה כמובילת הטבלה בתשואות ואכן משכה משקיעים רבים. לכן חשוב להכיר ולבחון את האפשרות להצטרף לילין לפידות.

קרן השתלמות ילין לפידות דמי ניהול

דמי ניהול בקרן השתלמות של ילין לפידות כפופים למדרג דמי ניהול המתעדכן מעת לעת על ידי הנהלת החברה. גובה דמי הניהול בפועל נקבע בעת הצטרפות לקרן ההשתלמות של ילין לפידות ולכן יש צורך לוודא מהו מדרג דמי הניהול העדכני ביותר.

ילין לפידות מאופיין כגוף יוקרתי לניהול השקעות וכן בזכות הביצועים המרשימים לאורך שנים, דמי הניהול בקרנות ההשתלמות נחשב ל"פרמיום", יחד עם זאת, נראה שיחס התמורה בגין עלות ניהול ההשקעות הינו חיובי ועודף.

על כל פנים, נראה שעם מספר העמיתים וסך הנכסים המנוהל בילין לפידות נושא דמי הניהול אינו מהווה כל בעיה או שיקול בעיני המשקיעים האם להצטרף לקרן ההשתלמות של ילין לפידות.

ילין לפידות קרן השתלמות הפקדה

בית ההשקעות ילין לפידות מנהל עשרות מיליארד ₪ בקרנות השתלמות, הסכום הנ"ל מחייב את בית ההשקעות להציע רמת שירות ותפעול ברמה גבוהה.

אחת הפעולות השכיחות ביותר היא הפקדה חודשית או שנתית לקרן השתלמות במעמד שכיר או עצמאי ולכן על מנת להקל על קהל העמיתים, מציע בית ההשקעות מספר אפשרויות לבצע הפקדה נוחה וקלה לקרן ההשתלמות.

עובדים שכירים אשר מנהלים את קרן ההשתלמות בילין לפידות נהנים מתהליך חלק ו"שקוף" מבחינתם, במקרה כזה , המעסיק נוהג לבצע העברה בנקאית מרוכזת מדי חודש ומצרף אליה דוח מפורט המנחה את בית ההשקעות כיצד "לפזר" את ההפקדה בין הקופות השונות.

בנוגע לעצמאים אשר מנהלים קרן השתלמות, אלו יכולים לתזמן את ההפקדות שלהם בכל שלב במהלך השנה, דרכי ההפקדה הנפוצים לעצמאים הן העברה בנקאית או מסירת צ'ק ישירות למשרדי בית ההשקעות או לנציג מטעמם.

במקרה של העברה בנקאית יש לבקש מסניף הבנק אסמכתא המאשרת את ביצוע ההעברה ולשלוח אותה לבית ההשקעות בצירוף צילום תעודת זהות על מנת שאלו יבצעו עבורכם שיוך של הכספים לקופה המתאימה.

ילין לפידות קרן השתלמות תשואות

בית ההשקעות ילין לפידות מזוהה עם המושג תשואות עודפות כמעט באופן נרדף, זהו בית השקעות אשר חרט על דגלו להוביל ולנהל את כספי העמיתים בצורה הטובה ביותר.

קרנות ההשתלמות במסלול המניתי הציגו לתקופות שונות תשואות יוצאות דופן ביחס לשוק וזאת בזכות יכולות Stock Picking המאפיינת את דב ילין ויאיר לפידות ושאר מנהלי ההשקעות, זאת למעשה יכולת של בחירה חכמה ונכונה של מניות בעלות פוטנציאל גבוהה.

יחד עם זאת, כמו כל גוף המנהל בשוק ההון, אין הבטחה ברורה להמשך ביצועים ותשואות עודפות, לכן יש לוודא שאכן המסלול הנבחר במידה ואתם שוקלים את קרן ההשתלמות של ילין לפידות הוא מתאים לכם ולתיק הנכסים שלכם לטווח הארוך.

הצג עוד

שאלות על קרן השתלמות של ילין לפידות

קרן השתלמות של ילין לפידות הינה מהותיקות, ריכזנו עבורכם את השאלות החשובות

מהי קרן השתלמות של ילין לפידות?

קרן השתלמות של ילין לפידות הינה אפיק חיסכון נזיל לטווח בינוני/קצר המנוהלת באחד ממסלולי ההשקעה המוצעים ובהתאם לרמת הסיכון המתאימה.

כן, ילין לפידות מעניק אפשרות לקבלת הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות המנוהלת בבית ההשקעות בתנאים אטרקטיבים. יחד עם זאת, ייתכנו שנויים ועדכונים בתנאים מעת לעת.

ילין לפידות קרן השתלמות טלפון : 03-713-2323

ניתן לפנות גם במייל: info@yl-invest.co.il

תוכלו לעקוב אחר קרן ההשתלמות שלכם בילין לפידות דרך האיזור אישי באתר של ילין לפידות.

דמי הניהול בקרן השתלמות ילין לפידות מאוד תחרותיות בהתאם לענף. בית ההשקעות פועל על מנת לשמור על אטרקטיביות לצד מקצועיות. יחד עם זאת, חשוב לבדוק מעת לעת את השינויים במדרג דמי הניהול. 

בית ההשקעות ילין לפידות מאופיין ביכולות ניהול השקעות בכל המוצרים ובקרן ההשתלמות בפרט. יחד עם זאת, אין הבטחה לתשואה עתידית ולכן חשוב לבחון את הכדאיות של קרן ההשתלמות של ילין לפידות לתיק הנכסים שלכם. 

מנהלי השקעות נוספים

כיום יש מבחר רחב של מנהלי השקעות מובילים לניהול קרנות השתלמות.

11 מסלולים

12 מסלולים

14 מסלולים

9 מסלולים

13 מסלולים

16 מסלולים

14 מסלולים

12 מסלולים

10 מסלולים

14 מסלולים

81 מסלולים

2 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קרן השתלמות
  • 3 דקות
קרן השתלמות הינה מכשיר חיסכון מצוין, אך כל נושא גובה ההפק...
מגיע לך קרן השתלמות מצוינת!

קרן השתלמות של ילין לפידות יכולה להוות ערך נהדר לתיק הנכסים הנזיל שלכם לטובת השקעה לטווח בינוני/קצר. ודאו שאכן קיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.