כלל קרן השתלמות

השקעה עם הטבות מס וניהול דינמי.

קרן השתלמות של כלל משכללת את אופי ניהול ההשקעות שלה . ודאו שקיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

טבלה של קופות גמל כלל

חברת הביטוח כלל מנהלת מעל 10 מיליארד שקל רק בקרן השתלמות במסלול כללי, זוהי הבעת אמון אדירה מצד המשקיעים השונים.

קרן ההשתלמות כלל מנוהלת בחברת הביטוח על ידי ועדת השקעות ומפוזרת על פני מגוון מסלולי השקעה שונים בעלי התמחות בסקטורים נפרדים. לאחרונה הוסיפה כלל את האפשרות למסלול פאסיבי מחקה מדד S&P500.

סך הנכסים המנוהל בכל קרנות ההשתלמות של כלל מעיד שמשקיעים רבים אכן מוצאים את דרכם לגוף יציב וותיק כמו חברת הביטוח כלל. בטווחי זמן שונים, נראה שהמסלול הכללי של קרן ההשתלמות כלל אף מוצא את מקומו בחציו העליון של טבלת התשואות אל מול הגופים המקבילים.

האם שילוב של חברת ביטוח יציבה כמו כלל כחלק מהגופים המנהלים את קרן ההשתלמות הוא בהכרח נכון? ייתכן, בכל זאת יש לבצע בדיקת התאמה חכמה לתיק הנכסים הקיים שלכם.

כלל קרנות השתלמות מסלולים

עיינו במגוון מסלולי ההשקעה של קרנות ההשתלמות בכלל

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
3.16
5.44
26.36
49.31
-0.21
0.36
2.95
3.43
0.35
0.81
5.09
6.35
7.1
0.29
0.46
4.84
4.22
10.63
0.32
0.36
5.53
2.23
9.05
0.86
0.89
7.4
4.56
1.94
1.93
10.33
9.38
20.67
2.21
2.10
9.42
13.38
33.08
4.87
4.71
15.48
14.38
46.15

קרן השתלמות בכלל

חברת הביטוח כלל מוכרת בעיקר בזכות ניהול ההשקעות בפוליסות החיסכון אך גם קרנות ההשתלמות של כלל נכחו בחציו העליו של טבלת התשואות. 

יחד עם זאת, יש להסתכל על מסלולי ההשקעה של כלל כשחקני חיזוק לתיק נכסים אורגני, יציב וגדול יותר כך שיוכל להניב פירות לטווח הארוך.

קרן השתלמות כלל דמי ניהול

דמי ניהול קרן השתלמות כלל נקבעים לפי מדרג דמי הניהול אשר מתעדכן מעת לעת לפי החלטות הנהלת החברה, אין אפשרות לפרסם או לנקוב בדמי הניהול שכן הם עשויים להשתנות.

חברת כלל דוגלת בהוגנות בכל הנוגע לעלויות ניהול השקעות, על כן, גובה דמי הניהול נמצא במקום נוח במרכז טווח דמי הניהול של המתחרות שלה.

בנוסף, ייתכן ואף הגמישות של כלל בדמי הניהול של קרן ההשתלמות היא תרמה לגדילה של סך הנכסים בקרנות ההשתלמות של כלל. יחד עם זאת, מומלץ לוודא עם נציג כלל, מהו מדרג דמי הניהול העדכני ביותר.

כלל קרן השתלמות הפקדה

הפקדה לקרן השתלמות כלל מתאפשרת במספר דרכים, חברת הביטוח כלל רגילה להעניק שירות על פני מספר מוצרים , הן פנסיונים והן לביטוח.

על כן, מציעה כלל לקהל המשקיעים לבצע הפקדה יזומה או חודשית לקרן ההשתלמות בעזרת צ'ק, העברה בנקאית, הוראת קבע וכו'.

במקרה של משקיע עצמאי המנהל קרן השתלמות, מומלץ לבצע העברה בנקאית לחשבון הבנק של כלל הייעודי לאותו מסלול השקעה. לאחר מכן יש לשלוח אסמכתא בנקאית המאשרת את ביצוע ההעברה בצירוף צילום תעודת זהות על מנת לשייך את ההעברה בצורה נכונה לקופה.

עובדים שכירים נהנים מפעולה נוחה יותר שכן המעסיק מבצע את ההעברה עבור כל העובדים בכל חודש באופן מרוכז ומצרף לכך דוח פיצול המנחה את כלל כיצד לפזר את הכסף בין קופות העובדים.

כלל קרן השתלמות תשואות

תשואות קרן השתלמות כלל יציבות במידה לאורך זמן, בשנת 2019 הציגה קרן ההשתלמות של כלל במסלול מניות תשואה דו ספרתית מרשימה מאוד, נכון שזאת הייתה שנה פורייה בפוטנציאל תשואה בשוק המניות אך זה לא מובן מאליו שהצליחה ועדת ההשקעות של כלל למקסם את הפוטנציאל.

יחד עם זאת, ישנה תנודתיות מסוימת במסלולי ההשקעה אשר בטווחי זמן שונים נמצאים בחציו העליון של טבלת התשואות. לאור זאת, ישנם משקיעים אשר נרתעים במקצת להצטרף לקרן השתלמות עם מדד שארפ נמוך מהממוצע.

כך או כך, מומלץ לעקוב אחר ביצועי קרן ההשתלמות של כלל הנחשבת ליציבה באופן יחסי, בעלת נכסים וחופש פעולה של ועדת ההשקעות.

הצג עוד

שאלות על קרן השתלמות של כלל

בין אם לצורך הצטרפות או ניוד לכלל, ייתכן שיהיו לכם שאלות

מהי קרן השתלמות של כלל?

קרן השתלמות של כלל היא קרן השתלמות המנוהלת תחת הפלטפורמה וועדת ההשקעות של כלל. חברת הביטוח מציעה מגוון מסלולי השקעה על מנת שיתאימו לכל סוג משקיע.

בהחלט. חברת הביטוח כלל מציעה לקהל המשקיעים שלה את האפשרות לקבל הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות שלהם בתנאים מועדפים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שתנאי ההלוואה עלולים להשתנות מעת לעת ולכן חשוב לוודא שיש בידכם את התנאים הטובים ביותר.

כלל קרן השתלמות טלפון :5454*

תוכלו לעקוב אחר קרן ההשתלמות שלכם בכלל דרך האיזור אישי באתר של כלל.

חברת הביטוח כלל מעמידה לרשות המשקיעים מגוון רחב של מסלולי השקעות לניהול קרנות השתלמות במדרג דמי ניהול תחרותי ואטרקטיבי כלל שניתן. 

יחד עם זאת, מדרג דמי הניהול עלול להשתנות מעת לעת בהתאם לתנאי השוק ולכן תמיד חשוב לבדוק שאכן קיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

חברת הביטוח כלל עושה מאמצים גדולים על מנת למצב את קרנות ההשתלמות שלה כמוצר הנכון ביותר ולעיתים נראה שאכן מסלולים נבחרים מציגים תשואות יוצאות דופן. אך האם זה מספיק על מנת לקבוע שקרן ההשתלמות של כלל הטובה ביותר? לא כל כך. 

לצד ההצלחה של כלל, ישנה תנודתיות במסלולים מסויימים אשר מחייבת אותנו כמשקיעים לבצע שילוב חכם של קרן ההשתלמות של כלל לתיק נכסים קיים.

מנהלי השקעות נוספים

כיום יש מבחר רחב של מנהלי השקעות מובילים לניהול קרנות השתלמות.

11 מסלולים

11 מסלולים

8 מסלולים

14 מסלולים

9 מסלולים

13 מסלולים

16 מסלולים

14 מסלולים

12 מסלולים

13 מסלולים

81 מסלולים

2 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קרן השתלמות
  • 3 דקות
קרן השתלמות הינה מכשיר חיסכון מצוין, אך כל נושא גובה ההפק...
מגיע לך קרן השתלמות מצוינת!

קרן השתלמות של כלל יכולה להוות תוספת לתיק נכסים גדול הבנוי לאורך שנים, וודאו שאכן קיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.