אנליסט קופת גמל להשקעה

חיסכון נזיל ורסטילי בניהול נועז

קופת גמל להשקעה של אנליסט מנוהלת ביד רמה בסביבת שוק ההון. ודאו שיש לכם את התנאים האידיאלים.

איור של טבלת קופות גמל של אנליסט

בית ההשקעות הוותיק , אנליסט, הצטרף לתחום קופות הגמל להשקעה ומציע מספר מסלולים מדויק המתמחים בשווקים שונים.

קופת גמל להשקעה אנליסט מציגה בעבור המשקיעים נתונים מרשימים לאורך זמן, הרבה בזכות אופי בית ההשקעות אשר שם דגש על ניהול השקעות לפני הכל.

בשנת 2019 הזכורה לטוב, הצליח בית ההשקעות אנליסט להציג בקופת הגמל המנייתית שלו תשואה דו ספרתית אשר כמעט ונגעה ב-30%. זהו כמובן לא נתון שיש לקחת כמובן מאליו או לצפות שיקרה בשנית, אך מטרתו לציין את יכולתו של מנהל ההשקעות באנליסט לקטוף את הפירות של שוק ההון ככל שיתאפשר.

אם כך, האם קופת הגמל להשקעה של אנליסט חייבת להיות חלק בתיק הנכסים שלכם? ייתכן, למרות הביצועים הטובים, חשוב לבצע בדיקת התאמה חכמה של תיק הנכסים שלכם וקופות הגמל להשקעה השונות.

אנליסט קופות גמל להשקעה מסלולים

בית ההשקעות אנליסט מציע מגוון מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות.

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
6.27
12.01
34.16
4.34
5.54
17.15
21.73
39.9
3.68
9.54
28.87
29.94
85.08
2.26
4.65
14.66
14.46
30.28
2.16
4.77
16.04
18.04
38.81
1.24
2.56
9.52
6.72
17.24
0.37
0.85
5.06
1.84
6.29
0.32
1.04
4.7
5.66
6.01

אנליסט קופת גמל להשקעה

אנליסט בית השקעות מציע קופות גמל להשקעה בניהול ייחודי תוך שמירה על זכויות והטבות המס הכלולות בהן. 

משקיעים הבוחרים לנהל את קופת הגמל להשקעה שלהם באנליסט נהנים מרמת שירות ואיכות ניהול השקעות יוצא דופן. 

קופת גמל להשקעה אנליסט דמי ניהול

דמי ניהול של קופות גמל להשקעה באנליסט כפופים למדרג דמי ניהול המתעדכן מעת לעת ומשתנה בהתאם להחלטות הנהלת החברה.

יחד עם זאת, ניתן לומר שבית ההשקעות אינו מאופיין כקיצון בתחום דמי הניהול ולכן ישנה סבירות גבוהה שמשקיעים ירגישו בנוח לשלב את מוצרי אנליסט לפי מדרג דמי הניהול הקיים.

על מנת לוודא שקיבלתם את דמי הניהול ההוגנים ביותר, מומלץ תמיד לפנות לאיש מקצוע או נציג אנליסט על מנת לקבל את מדרג דמי הניהול העדכני ביותר ולא להסתמך על נתוני עבר.

אנליסט קופת גמל להשקעה הפקדה

על מנת לבצע הפקדה חד פעמית או חודשית לקופת גמל להשקעה באנליסט, ניתן להיעזר בכל אחד ממגוון אפשרויות ההפקדה שמציע בית ההשקעות.

האפשרות הנפוצה היא כמובן הוראת קבע חודשית, חוסכים רבים נעזרים בקופת גמל להשקעה כמעין קופת חיסכון לצרכים שונים ולכן מעדיפים להפקיד סכום קבוע באופן חודשי.

על מנת לבצע הפקדה חודשית בהוראת קבע, דאגו לבקש מנציג אנליסט או איש מקצוע מטעמם את פרטי חשבון הבנק, פנו אל הסניף שלכם והקימו הרשאת הוראת קבע. לאחר מכן, יש לשלוח צילום אסמכתא לבית ההשקעות על מנת לשייך את הפעולה לקופה הנכונה.

האפשרות השנייה היא העברה בנקאית חד פעמית או מסירת צ'ק, באופן הזה פונים אל סניף הבנק או מבצעים את ההעברה באפליקציה ומוסרים לבית ההשקעות אסמכתא וצילום תעודת זהות על מנת לשייך את ההעברה לקופה הנכונה.

בכל דרך שתבחרו, יש לחתום ראשית על טפסי הצטרפות והפקדה, בין עם מול נציג אנליסט או איש מקצוע מטעמם.

אנליסט קופת גמל להשקעה תשואות

תשואות של קופת גמל להשקעה אנליסט תחרותיות אל מול הגופים הבולטים בשוק, בית ההשקעות אינו זר למקומות הראשונות אך גם מצא את עצמו קרוב לממוצע לא פעם ולא פעמיים.

לכן, קשה להעיד באופן מוחלט שאכן ניהול ההשקעות של אנליסט יכול לנצח כל גוף ובכל טווח זמן, אך בהחלט הוא יכול להעיד שבשילוב נכון ומעקב צמוד, ניתן להפיק תמורה הולמת לניהול ההשקעות בקופת גמל להשקעה.

משקיע אשר ירצה לשלב את אנליסט ולרתום את יכולות ניהול ההשקעות לקופת גמל להשקעה שלו, יצטרך לבצע התאמה חכמה לרמות החשיפה השונות והתמחות ההשקעות אל מול התיק הקיים שלו.

הצג עוד

שאלות על קופת גמל להשקעה של אנליסט

ריכזנו את כל השאלות הנפוצות אודות אנליסט קופת גמל להשקעה.

מהי קופת גמל להשקעה של אנליסט?

קופת גמל להשקעה הינה אפיק השקעה אידיאלי לחיסכון בינוני ולטווח השקעה ארוך/קצר מועד. מדובר בכלי חיסכון לכספים נזילים אשר ניתן להפקיד אליו באופן חד פעמי או באופן חודשי (בהוראת קבע) , ככל שסך ההפקדות לא תעלה על כ-70,000 ש"ח. 

גמל להשקעה של אנליסט הינה קופת גמל להשקעה אשר מנוהלת בבית ההשקעות אנליסט ותחת ועדת ההשקעות שלו. אנליסט מציע ללקוחותיו מגוון מסלולי השקעה בעלי אופי ורמות סיכון שונות לבחירתו. 

אנליסט בית ההשקעות מציע אפשרות הצטרפות דיגיטלית לכל אחת מקופות הגמל להשקעה שלו באמצעות מערכת חיצונית בשם "פורמלי". 

התהליך אינו קשה אך דיגיטלית לחלוטין ולכן במידה ויש בניכם קוראים אז מעוניינים מכל סיבה בליווי אישי ויחס VIP, אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן באתר ואנו נשמח לעשות עבורכם את העבודה ולוודא שיש ברשותכם קופת גמל להשקעה באנליסט. 

אנליסט בית השקעות מפעיל איזור אישי מתקדם בו הוא מציע לקהל המשקיעים את כל המידע העדכני ביותר אודות החסכונות שלו הנמצאים תחת הניהול של אנליסט. 

יחד עם זאת, שילוב של האזור האישי באנליסט עם האתר שלנו יציע לכם תמונה מלאה הן של הכסף שלכם והן של קופות גמל להשקעה מתחרות ושאר הענף. 

בית ההשקעות אנליסט פועל לשמור על אפקט תחרותי אל מול הגופים המובילים בענף וזאת על מנת להציע תמורה לקהל המשקיעים. 

בתחום דמי הניהול, בית ההשקעות עובד לפי מדרג קשיח ולכן יש לפנות לבית ההשקעות או אלינו באתר לירות , על מנת לקבל את מדרג דמי הניהול העדכני ביותר ולפיו לקבל החלטות. 

טבלת מסלולי ההשקעה של אנליסט נמצאים בתחילת העמוד כך שתוכלו לחזור אליו ולהתעדכן מעת לעת. 

יחד עם זאת, בית ההשקעות מאופיין ביכולות וסגנון ניהול השקעות מעט ייחודי אשר מקנה לו יתרון תחרותי בסקטורים ובתנאי שוק מסויימים. 

בנוסף, חשוב להבין ששילוב של אנליסט בתיק הנכסים הקיים שלכם, גם בצורה של גמל להשקעה, מחייב התאמה של ששאר חלקי הפאזל על מנת לשמור על הרמוניה וסינרגיה בין מנהלי ההשקעות השונים. 

מנהלי השקעות נוספים

רוצים לבחון עוד בית השקעות או חברת ביטוח? לפניכם רשימת הגופים המובילים בניהול קופות גמל להשקעה לבחירתכם.

8 מסלולים

6 מסלולים

11 מסלולים

11 מסלולים

9 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

7 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קופת גמל להשקעה
  • 2 דקות
רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשב...
מגיע לך קופת גמל להשקעה מצוינת!

קופת גמל להשקעה של אנליסט בית השקעות יכולה בהחלט להוות אבן פינה בתיק הנכסים הקיים שלכם. בדקו שיש ברשותכם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.