קופת גמל להשקעה

מגיע לך קופת גמל להשקעה מצוינת.

קופת גמל להשקעה היא פתרון מעולה לחיסכון בסכומים בינוניים ולכן עלינו למצוא את הקופה הטובה ביותר ולנהל את כספנו במסלולים המובילים.

איור טבלה קופות גמל מובילות

קופת גמל להשקעה היא אפיק חיסכון לטווח הקצר והבינוני הכולל הטבות מס רחבות הן כאפיק השקעה לכספים נזילים והן כקצבה עתידית.

גמל להשקעה מאפשרת לכל חוסך בכל גיל ומצב פיננסי להפקיד כל סכום עד התקרה של 70,000 ₪ בשנה (הסכום המדויק מתעדכן מדי שנה). את הכספים המנוהלים והרווחים הצבורים בקופה ניתן למשוך בכל שלב בצורה הונית (באופן חלקי או מלא) ולשלם מס רווחי הון בגובה 25% על הרווחים הראליים.

נוסף על כך, ישנה אפשרות להנות מהטבת מס אשר מאפשרת לאותו חוסך להוון את הכספים בקופה לקצבה החל מגיל 60 פטורה לחלוטין ממס.

קופות הגמל להשקעה הגיעו על מנת להציע אלטרנטיבה עדיפה לאפיקי השקעה שונים בסכומים נמוכים כגון פיקדונות בנקאיים או תיקי השקעות.

המטרה של גמל להשקעה היא לעודד את המשקיעים לנצל את היתרונות של קופת הגמל לטובתם, להוזיל את עלויות ניהול ההשקעה ולהנות מהטבת מס במקרה ויבחרו להוון את הקופה לקצבה.

קופות גמל להשקעה לפי מנהל השקעות

כיום ישנו מבחר גדול ועשיר של מנהלי השקעות אשר מקצוענים בתחומים, בחרו מנהל השקעות ובחנו את קופות הגמל להשקעה אותם הוא מנהל.

8 מסלולים

11 מסלולים

6 מסלולים

11 מסלולים

8 מסלולים

9 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

7 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

היתרונות של קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה הגיחה לחיינו לפני מספר שנים וכבר צברה תאוצה תודות למספר רב של יתרונות, יחד עם הכותרות והפרסומים השונים, יש לא מעט אפלה אודות מה באמת ניתן לקבל מקופת גמל להשקעה.

היתרון הראשון מתייחס לטווח ההשקעה, קופת גמל להשקעה מתאימה באופן גמיש לחלוטין לכל סוג של משקיע, טווח השקעה או סכום הפקדה. גמל להשקעה היא מוצר היברידי כך שהיא יכולה לשמש במוצר נזיל לחלוטין או כמוצר פנסיוני.

היתרון השני פונה דווקא לעלויות ההשקעה, בגמל להשקעה העלות נמוכה משמעותית מכל אפיק השקעה כגון תיק השקעות, קרן השקעות או נדל"ן. קופת גמל להשקעה גובה דמי ניהול אחידים באופן שנתי בגובה ממוצע של 0.7% ללא עלות נוספת בגין כל הפקדה.

יתרון שלישי וחשוב לא פחות מתייחס לגמישות והחופש לבצע פעולות ושינויים בקופת הגמל להשקעה, כלומר, ניתן לנייד את קופת הגמל בין מסלולי ההשקעה השונים (סולידי או מניות) ובין בתי השקעות וחברות ביטוח השונות ללא אירוע מס כלשהו. בשונה מתיקי השקעות למשל.

הלוואות בתנאים אטרקטיביים

קופת גמל להשקעה מאפשרת לכם לקבל הלוואה בתנאים מעולים מכל אפיק פיננסי אחר. לרוב בריבית פריים מינוס חצי.

מקלט מס משפחתי

משפחה ממוצעת יכולה להפקיד בשנה כ-350,000 ₪ לקופות גמל להשקעה.

קופת גמל להשקעה כנראה תנצח כל אפיק השקעה נזיל אחר וזאת בזכות דמי הניהול הנמוכים, דחיית מס ואפקט ריבית דה ריבית, גמישות ואפשרות לעבור בין מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות ואף לנייד את הכסף בין בתי השקעות וחברות ביטוח שונות. בנוסף קופת גמל להשקעה מתאימה כמוצר פנסיוני המעניק פטור ממס למשקיעים אשר בוחרים למשוך קצבה חודשית מהקופה.

הצג עוד

קופות גמל להשקעה מובילות לפי התמחות

גמל להשקעה מתאימה לחיסכון למטרות מגוונות ושונת ועל כן חשוב לשדך את רמת הסיכון המתאימה לכם ולא להיפך.

פברואר
0.77
פברואר
1.72
פברואר
0.77
פברואר
3.44
פברואר
3.44
פברואר
0.36
פברואר
1.12
פברואר
2.5

גמל להשקעה שאלות נפוצות

קופת גמל להשקעה היא אפיק חיסכון פופולארי בזכות היתרונות הרבים שלה, בדקו כיצד למנף את קופת גמל להשקעה להצלחה הפיננסית שלכם.

מהי קופת גמל להשקעה?

בפשטות, זוהי למעשה קופת גמל נזילה. כלומר זאת קופת גמל שאליה ניתן להפקיד כל סכום עד התקרה של כ-70 אלף ₪ לאדם לשנה.

ברגע משיכה של הכסף (סכום מלא או חלקי) יחויב בעל הקופה במס רווחי הון בגובה 25%. בנוסף, ישנה אפשרות למשוך את הכסף כקצבה חודשית (החל מגיל 60) ללא תשלום מס כלל.

התכונות והמאפיינים של קופת גמל להשקעה הופכים אותה לגמישה מאוד, כזאת המתאימה לכולם! כל אדם בכל שלב בחייו יכול למצוא שימוש בגמל להשקעה כחיסכון לטווח קצר ומיידי או ארוך. בין אם מדובר בחיסכון חודשי לילד, סכום חד פעמי עודף שנשאר מחתונה של זוג צעיר או ניהול חסכונות של משפחה.

סכום ההפקדה המקסימלי נקבע מדי שנה ונע סביב ה-70 אלף ₪ (70,913.10 ₪ ליתר דיוק), הסכום המינימאלי להפקדה הוא 100 ₪.

כל סכום שהופקד לקופת גמל להשקעה נזיל לחלוטין וניתן למשוך אותו בכל שלב כסכום חד פעמי (מלא או חלקי), בנוסף ניתן למשוך את הכספים כקצבה רק החל מגיל 60.

כמובן. גמל להשקעה הוא אחד ממוצרי החיסכון הטובים ביותר להשקעה לילדים לטווח הארוך. כך למעשה ישנה אפשרות למשוך את הכסף במהלך חייו של הילד או להשאיר אותם כקצבה עתידית.

כל בית השקעות או חברת ביטוח מציעים מגוון אפשרויות הפקדה לגמל להשקעה, כלומר כמעט כל האופציות פתוחות בפניכם למעט הפקדה במזומן. כאשר הפופולאריות ביותר הן העברה בנקאית או צ'ק.

לא. נכון להוראת השעה האחרונה של משרד האוצר, לא ניתן לנהל באופן עצמאי את קופת גמל להשקעה ב-IRA. אלא אך ורק במסגרת מסלולי ההשקעה בבתי ההשקעות וחברות הביטוח השונות.

לא. קופת גמל להשקעה הינה מוצר נזיל לחלוטין. בשונה מקרן הפנסיה אשר כוללת מרכיב ביטוחי ולמעשה פועלת כקרן "קיבוצית", בגמל להשקעה כל חוסך יקבל קצבה התאם לסכום שנצבר בקופה.

כתבות, חדשות וראיונות

  • קופת גמל להשקעה
  • 2 דקות
רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשב...
מגיע לך קופת גמל להשקעה מצוינת!

כלי חיסכון יוצא דופן בעל יכולת למנף את מצבכם הכלכלי. וודאו שאתם לא מפספסים מסלול השקעה אשר יכול לשרת אתכם טוב יותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.