הפניקס אקסלנס קופת גמל להשקעה

מוצר חיסכון גמיש בניהול מסורתי

קבוצת הפניקס מציעה ניהול מקצועי של קופות גמל להשקעה באופן אחראי ומקצועי. 

איור של טבלת תשואות קופות גמל הפניקס אקסלנס

הפניקס אקסלנס קופת גמל להשקעה מנהלת קרוב ל-3 מיליארד שקל בהצלחה רבה והפכה לפופולארית בקרב המשקיעים.

חברת הביטוח הפניקס צלחה מיזוג עם בית ההשקעות אקסלנס ויחד רכשו את קופות גמל להשקעה של חברת הביטוח הלמן אלדובי. כתוצאה מכך, סך הנכסים המנוהל תחת הפיקוח של ועדת ההשקעות בהפניקס אקסלנס כמעט הכפיל את עצמו.

כיום מציעה הפניקס מגוון רחב של מסלולי השקעה ברמות חשיפה שונות והתמחות באפיקי השקעה, הכל ממסלול הלכה ושיקלי טווח קצר ועד מניות ומחקה מדד ארה"ב. נראה שכמעט כל משקיע ימצא את עצמו במסלול הנכון עבורו לטווח הקצר וארוך כאחד.

יחד עם זאת, המשקיעים מראים נאמנות להפניקס אקסלנס ומגדילים את סך הנכסים מדי חודש עם צבירה חיובית עודפת. אך האם זה מספיק על מנת שנבחר בפניקס באופן אוטומטי לניהול גמל להשקעה? לא בהכרח, ראשית יש לבדוק התאמה חכמה ונכונה לתיק הנכסים שלכם.

הפניקס קופות גמל להשקעה מסלולים

קבוצת הפניקס מציעה מספר רב של מסלולי השקעה בהתמחויות שונות.

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
5.91
11.72
35.12
51.97
5.08
11.50
25.4
34.4
33.59
4.41
5.13
16.8
14.24
28.8
3.77
9.27
23.22
20.74
52.61
3.06
6.63
21.9
23.03
50.94
2.41
5.03
14.15
12.68
33.54
1.32
2.56
9.05
6.38
19.02
0.87
1.47
6.22
3.84
16.05
0.33
1.10
4.31
5.4

קופת גמל להשקעה מבית הפניקס

קופת גמל להשקעה מבית קבוצת הפניקס מציעה ורסטיליות וגמישות רחבה בניהול השקעות על פני מגוון מסלולי השקעה.

החל ממסלולים סולידים מבוססי אג"ח ממשלתי ופקדון שקלי ועד מסלולי 100% מניות והתמחות במדדים פאסיבים בארה"ב. 

קופת גמל להשקעה הפניקס דמי ניהול

דמי הניהול של קופת גמל להשקעה הפניקס אקסלנס נחשבים כממוצעים לחלוטין ונמצאים בטווח סביר בין חברות הביטוח ובתי השקעות המקבילים.

קופת גמל להשקעה הפניקס אקסלנס כפופים למדרג דמי ניהול המתעדכן מעת לעת בהתאם להחלטות החברה, יחד עם זאת, תקרת ההפקדה השנתית של קופת גמל להשקעה הינה כ70 אלף ₪ בשנה ולכן סכום ההפקדה הראשוני אינו מהווה פקטור משמעותי לקביעת דמי הניהול בקופה.

על פניו נראה שסך הנכסים המנוהל בכל קופות הגמל להשקעה של הפניקס אקסלנס וכעת הקופות מהלמן אלדובי, מעיד שנושא דמי הניהול לא מהווה בעיה בעיני המשקיעים.

הפניקס קופת גמל להשקעה הפקדה

חברת הביטוח הפניקס אקסלנס נמצאת בחזית רמת השירות ובהתאם לכך מנגישה לקהל המשקיעים שלה את אפשרויות תפעול, הפקדה ומשיכה.

הפקדה לקופת גמל להשקעה הפניקס אקסלנס הינה תהליך נוח קל ופשוט ויכול להתבצע במספר דרכים.

במקרה שבחרתם בהפקדה חד פעמית, בין אם זאת הפקדה ראשונה או מזדמנת, מומלץ לבצע העברה בנקאית או למסור צ'ק למשרדי הפניקס או איש מקצוע מטעמם.

למקרים בהם קופת גמל להשקעה משמשת כחיסכון חודשי, מומלץ לבצע את ההפקדה החודשית על ידי הוראת קבע בנקאית.

בכל אופן שתבחרו להפקיד, מומלץ לשלוח להפניקס אקסלנס אסמכתא בנקאית מאשרת את ההפקדה בצירוף תעודת זהות על מנת לוודא שהכספים שויכו לקופה הנכונה על שמכם.

הפניקס קופת גמל להשקעה תשואות

תשואות קופת גמל להשקעה הפניקס אקסלנס מתפלגות בין מסלולי ההשקעה השונים, ניתן לנהל את קופת הגמל להשקעה במגוון רחב של אסטרטגיות השקעה, כגון: מסלול הלכה, שיקלי טווח קצר ועד מסלול מניות ומחקה מדד ארה"ב.

יחד עם זאת, בטווחי זמן שונים הציגו מנהלי ההשקעות של הפניקס תשואה דו ספרתית מעל ל-20% , אמנם ישנם גופים שהציגו תשואה גבוהה יותר, אך היציבות והחוזק של הקופות המנוהלות תחת אקסלנס הפניקס שומר על הכדאיות שלהם.

נתון הצבירה החודשית חיובי במרבית המסלולים ולכן נראה שהמשקיעים עצמם בוחרים באקסלנס הפניקס בזכות השירות, מדרג דמי הניהול והתשואות לטווח ארוך.

הצג עוד

שאלות על קופת גמל להשקעה של הפניקס

קבוצת ההשקעות הפניקס ממשיכה לצמוח ואיתה גם לקוחות גמל להשקעה. במידה ואתם שוקלים להצטרף לאחת מהקופות בניהול הפניקס, ייתכן שיהיו לכם שאלות.

מה זה הפניקס קופת גמל להשקעה?

הפניקס קופת גמל להשקעה מתנהלת בדיוק כמו כל גמל להשקעה. מדובר באפיק חיסכון לכספים נזילים אשר ניתן לנהל תחת ועדת ההשקעות של קבוצת הפניקס בכל אחד ממסלולי הסיכון המוצעים. 

לקופת הגמל להשקעה ניתן להפקיד בסכום באופן "ספונטני" כלומר סכום חד פעמי מעת לעת ועד התקרה של כ-70,000 ש"ח לכל תעודת זהות. 

בנוסף, ניתן לבצע הפקדות שוטפות בהוראת קבע של סכום חודשי נמוך יותר, גם כאן עד התקרה הנקובה בחוק. ניתן לשלב בין דרכי ההפקדה, ככל שהצבירה הכוללת אינה עוברת את התקרה. 

קבוצת הפניקס פועלת שעות נוספות על מנת לשכלל ולייעל את הפעילות הדיגיטלית שלה, במיוחד לאחר המיזוג עם אקסלנס שכן צעד זה מיקום את קבוצת ההשקעות במקומות הראשונים בנפח הלקוחות שכן הפניקס מעניקה שירות גם בתחום הפיננסים וגם בביטוח. 

על מנת להצטרף לקופת גמל להשקעה של הפניקס כל שצריך לעשות הוא להיכנס ללינק ההצטרפות הדיגיטלית ולמלא את הפרטים הנדרשים.. 

כן נציין שהתהליך אומנם דיגיטלי אך לא בהכרח מתאים לכל סוג לקוח ולכן מי שעדיין מעדיף יחס אישי, ליווי ושירות, מומלץ שיפנה אלינו באתר ובשמחה נבצע את הפעולה עבורו. 

קבוצת הפניקס ממשיכה לתחזק איזור אישי מתקדם אשר מציג בצורה נוחה וקלה את כל הפרטים והנתונים אודות המוצרים שאתם מנהלים בהפניקס לרבות קופות גמל להשקעה. 

מומלץ לשלב בין האיזור האישי שלכם בפניקס לבין האתר שלנו שכן כך תקבלו תמונה מלאה אודות כספכם ולא רק מבט ממוקד של הקופה בהפניקס. 

קבוצת הפניקס הינה גדולה בסדרי גודל של בית השקעות וזאת בזכות היכולת להישאר תחרותיים ולנוע יחד עם השוק. 

עם זאת, גם בקופות גמל להשקעה, הפניקס עושה הכל על מנת לדאוג שהערך ללקוח נשאר מעל גובה דמי הניהול אותו היא גובה ולכן מומלץ בחום לפנות מעת לעת להפניקס, או אלינו, על מנת לקבל את מדרג דמי הניהול העדכני והטוב ביותר.

טבלת התשואות נמצאת לפניכם בתחילת העמוד והיא מתעדכנת מעת לעת ולכן קשה לומר באופן מוחלט לגבי התשואות של בית ההשקעות. 

יחד עם זאת, קבוצת הפניקס אכן ביססה את עצמה כגוף מוביל בטבלאות התשואה בכל המוצרים וברב טווחי הזמן. 

האם זאת ערובה וודאית להמשך הפעילות? כמובן שלא, אך בהחלט היא עדות מספקת על מנת לבצע בחינה יסודית יותר ולשקול בכובד ראש ביצוע מעבר או שינוי בהרכב הקופות הקיים שלכם. 

מנהלי השקעות נוספים

רוצים לבחון עוד בית השקעות או חברת ביטוח? לפניכם רשימת הגופים המובילים בניהול קופות גמל להשקעה לבחירתכם.

8 מסלולים

6 מסלולים

11 מסלולים

11 מסלולים

8 מסלולים

9 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

7 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קופת גמל להשקעה
  • 2 דקות
רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשב...
מגיע לך קופת גמל להשקעה מצוינת!

קופת גמל להשקעה של קבוצת הפניקס מציע פתרון דינמי וגמיש לניהול חיסכון נזיל אשר מתאים את עצמו לתנאי השוק המשתנים. ודאו שיש ברשותכם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.