מגדל קשת: תשואה גבוהה ללא מניות וללא נדל"ן

במידה ושמעתם על פוליסת חיסכון, בוודאי השוואתם את הביצועים שלה אל מול תיק השקעות בעל חשיפה גבוהה למניות, אך האם ישנה פוליסת חיסכון סולידית אשר נותנת מענה ללקוחות שמעדיפים פקדונות בנקאיים? אכן כן וקוראים לה מגדל קשת!
מגדל פוליסת חיסכון 7 אחוז תשואה
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

במידה ואתם לא חובבי סיכון, סביר להניח שהכסף שלכם נמצא בבנק בעובר ושב או בפיקדון בנקאי מסוג כלשהו. כיום גם למשקיע סולידי ושמרן יש מקום להרוויח על כספו, הכירו את מגדל קשת: פוליסת החיסכון הסולידית הכי חזקה של 2019.

אחוז ניכר מהקוראים שלנו באתר חובב ריגוש בשוק ההון ומנהלים את כספם לפחות ב-25% מניות ועד 100% מניות עם מינוף מצטבר של 320%, אך מה לגבי אותם לקוחות סולידים? אנחנו כמובן לא מעודדים לשמור את הכסף בבלטות בבית אבל יצאנו לבדוק אופציות ללא מניות וללא נדל"ן והכרנו את מגדל קשת, פוליסת חיסכון מצוינת לטווח הארוך ולמשקיע סולידי.

מגדל קשת היא אחת מפוליסות החיסכון הוותיקות בתחום, אתם בוודאי מכירים אותה כפתרון לחיסכון חודשי מתחדש (לפני השקת גמל להשקעה) , המוצר היה פופולארי לחיסכון של סכומים קטנים לילדים או נכדים ולהנות מתשואה נמוכה אך יציבה לאורך שנים.

ספויילר קטן: בחנו את מסלול האג"ח של מגדל אל מול מנהלי ההשקעות הטובים ביותר והיא עדיין במקום הראשון, אבל יש לנו עוד הרבה הסברים בהמשך הכתבה.

אז מהי מגדל קשת פוליסת חיסכון?

למי שעוד לא ממש מכיר מהי פוליסת חיסכון, נשמח להסביר בקצרה:

פוליסת חיסכון הינה מכשיר פיננסי המאפשר ניהול כספים נזילים כתיק השקעות אך במתווה המזכיר ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות.

ומה הכוונה? בפוליסת חיסכון אין עלויות קנייה ומכירה, לא קיימים גם דמי משמרת. בנוסף כל שינוי ומעבר בין מסלול השקעה אחד למשנהו לא מהווה אירוע מס.

מכיוון שפוליסת החיסכון של מגדל פונה בעיקר לחוסכים אשר כספם נמצא בפק"ם , היתרון העיקרי של פוליסת החיסכון הוא זמינות הכסף מכיוון שבפק"ם תצטרכו לסגור את הכסף לתקופה ארוכה מאוד על מנת לקבל ריבית חיובית כלשהי.

הטבה נוספת מתייחסת לחוסכים מבוגרים אשר אינם מחפשים הרפתקאות בשוק ההון אך עדיין רוצים למקסם את הטבות המס המגיעות להם בחוק. סעיף 125 ד  מעניק פטור ממס רווחי הון עד התקרה לכל החוסכים אשר נולדו לפני שנת 1948 (כולל).

מדוע המסלול הזה מתאים כל כך למשקיע סולידי?

דבר ראשון, אין מניות! שוק המניות אומנם מציג מגמות חיוביות לאורך שנים אך אנחנו יודעים שלא כל משקיע מעוניין להיכנס לשוק ההון לתקופה בלתי מוגבלת ולכן בטווח קצר ייתכנו עליות וירידות לסירוגין.

מסלול האג"ח של מגדל קשת מכיל מעל 80% אג"ח ממשלתי וקונצרני בארץ ובחו"ל.

הרכב נכסים במסלול מגדל קשת אג"ח לפי אתר ביטוח נט
הרכב נכסים במסלול מגדל קשת אג"ח לפי אתר ביטוח נט

נכון, אלו אומנם לא אג"ח מיועדות כמו בקרנות הפנסיה ואין דבר כזה "בטוח" בשוק ההון, אך שוק האג"ח הקונצרני והניהול שמרני הצליח לייצר תמורה יציבה יחסית לאורך שנים, יחד עם זאת, רק בשנים האחרונות הצליח המסלול הסולידי של מגדל להציג תשואה גבוהה ואטרקטיבית מספיק למשוך משקיעים.

הבנקים תמיד יהיו שמחים לקבל ממכם כסף לפק"ם ארוך טווח, אז לפני שאתם סוגרים כסף בפקם שיעלה לכם יותר מהריבית לפרוע אותו מוקדם (קנס פרעון מוקדם המוכר לכולנו) , שקלו לבחון את ביצועי מגדל קשת וההתאמה שלה לתיק הנכסים שלכם סולידי ככל שיהיה.

איך ניתן לעקוב אחרי פוליסת החיסכון ?

המכנה המשותף הכי גדול של המשקיעים הסולידים שלנו באתר הוא מעקב יומי אחר ההשקעה שלהם, רק כך יוכלו להרגיע את החשש מירידות והפסדים.

מגדל השיקה אפליקציה נהדרת לאייפון ואנדרויד בה תוכלו לקבל שיערוך יומי בכל בוקר של היתרה , תשואה יומית, תקופתית ומתחילת הפעילות.

זוהי אפשרות נהדרת לכל אותם משקיעים חדשים, תחילה אתם תבדקו את האפליקציה מספר פעמים ביום ולפני שתרגישו, תמצאו את עצמכם שוכחים שהיא קיימת לתקופה ?

יחד עם זאת, תמיד חשוב לבצע בדיקה של ביצועי הפוליסה אל מול המתחרים על מנת לדאוג שהכספים מנוהלים בצורה האופטימלית ביותר.

אנחנו כאן לעזור, פנו אלינו ונשמח לבצע את ההשוואות בשבילכם.

מגדל קשת – השוואה מול המתחרים

התקשורת , האינטרנט ובכמעט בכל אמצעי שיווק מתמקדים בעיקר במסלולים הכללים (כ-30% מניות) והמסלולים של 100% מניות.

ברוב המקרים אנחנו מוצאים את אותם בשמות בראש הטבלה, אלטשולר שחם, ילין לפידות ואקסלנס נשואה. אך האם השמות הללו מצליחים לנצח גם במסלולים סולידים? הטבלה לפניכם (נלקחה מאתר משרד האוצר)

השוואת תשואות בפוליסות חיסכון ללא מניות
השוואת תשואות בפוליסות חיסכון ללא מניות נלקח מאתר ביטוח נט

טבלת התשואות תסביר יותר טוב מאיתנו שאין לנו זיקה למגדל או שזהו מאמר שיווקי, תפקיד הכותבים שלנו הוא לחפש פתרון השקעה לכל סוג של משקיע בין אם הוא חובב אג"ח, מניות בארץ, חול או כל קומבינציה מקובלת.

יחד עם זאת, הפוליסה של מגדל עדיין קטנה יחסית במסלול האג"ח אך במידה והגודל יקשה על אופי הניהול שלהם , אנחנו כמובן נדאג לעדכן אתכם.

האם מגדל מאפשרת הלוואות ?

בין אם אתם חובבי מינוף או רק זקוקים להלוואה ולכסף נזיל, מגדל קשת מציעה למשקיעים שלה הלוואה בתנאים מועדפים זאת מתוך מטרה לעודד חיסכון ארוך טווח.

תנאי ההלוואה במגדל נכון לרגע כתיבת השורות אלו הם פריים מינוס חצי עם גרייס של 4 שנים. אלו תנאי הלוואה מושלמים לחובבי המינוף, בגרייס אתם משלמים רק את הריבית ואלו הכספים פנויים להשקעה נוספת (נדל"ן או מניות).

מגדל היא פוליסת החיסכון המובילה שגם מאפשרת הלוואה בפריים מינוס חצי.

מגדל קשת – המילה האחרונה

במידה ואתם חוסכים שמרנים וסולידים, אנחנו מפצירים בכם לשקול לנהל את כספכם בפוליסת החיסכון של מגדל במסלול אג"ח.

במידה ואתם שוקלים מינוף או זקוקים לכסף בטווח הקצר, שווה לכם לשקול ניהול במסלול אג"ח וניצול תנאי ההלוואה של מגדל וכך למקסם את ניצול הכסף שלכם לטווח הארוך.

אם יש ספק, אין ספק, מתלבטים? אנחנו כאן.. מקסימום שוחחנו 2-3 דקות ותצליחו להרוויח יותר בזכותנו.

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 4 דקות
חברת "הכשרה חברה לביטוח" מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים, בה...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.