פוליסת החיסכון של הראל מגוון פלוס – מקסימום יתרונות, מינימום חסרונות

לא קורה הרבה שיש מוצר פיננסי שכל כך משתלם למשקיע. הראל מגוון דווקא מצליחה להציג בפנינו מוצר כזה .
אדם שמח עם שטרות כי השקיע בפוליסת החיסכון של הראל מגוון פלוס
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

פוליסת החיסכון של הראל מגוון מציגה את כל יתרונות פוליסת החיסכון הקונבנציונליים ומצליחה להעפיל ולהגדיל את היתרון שלה . איך בדיוק זה קורה ?

אז קודם כל היתרונות הברורים לפוליסת חיסכון

יתרון העלויות – פוליסת חיסכון מתנהלת ללא עלויות קנייה ומכירה, דמי משמרת, עמלת מינימום או עמלת פקיד, העלות היחידה העומדת בפני המשקיע הינם דמי הניהול של פוליסת החיסכון השנתיים, שגם בעניין הזה לאחר בדיקה תוכלו לגלות שפוליסת החיסכון זולה יותר ממוצרי השקעה מקבילים כמו תיקי השקעות בבנק, מנוהלים ע"י בית השקעות מוסדי או בוטיק גדול או קטן כאחד.

אפקט ריבית דה ריבית – החוק החזק בעולם שעובד על נוסחה פשוטה, בפועל מה שקורה בפוליסת החיסכון להבדיל ממכשירי השקעה בבנקים כל פעולה של קנייה ומכירה אינה מהווה אירוע מס, כמו כן כל שינוי בין מסלול למסלול בתוך הפוליסה ואותם כספים שלא שולמו בכל פעולה ממשיכים לעבוד עבורכם עד ליום פדיון הפוליסה. יתרון מאוד משמעותי לאורך שנים ! הרי אם זה עבד לאלברט איינשטיין זה יעבוד גם לכם!

נכסים ראליים – מוסיפים יציבות להשקעה!

יתרון נוסף ומשמעותי הינם הנכסים הראליים של הראל מגוון המונה במסלול הדגל כ37% נכסים לא סחירים המחולקים לאפיקי השקעה מתוחכמים וללא קורלציה לשוק ההון כמו השקעה בתשתיות, נדל"ן, מולטי פמילי בארצות הברית והלוואות אשראי אטרקטיביות.

בעולם בו שוק ההון יכול להגיב באופן דרמטי למקרים חיצוניים ולא עובד רק על פי חוקי מקרו כלכלה יבשים חשוב לבסס את ההשקעות עם עוגן משמעותי ויציב , הראל הייתה מהחלוצות להבין את המתרחש, את צורך השווקים, הלך הרוח וצורך המשקיעים לתשואה אטרקטיבית ולכרית בטחון בתקופות לא פשוטות.

כאשר אנו נמצאים בתקופה בה טרור, מלחמות סחר, עליית ריבית, הדפסת כסף, טכנולוגיה מתקדמת ושינויים דחופים בעולם, עלינו לדעת כיצד להתמודד עם ההפרעות ועדיין לתת לכסף שלנו לעבוד בשבילנו בהראל מצאו את הדרך לשלב בין עולם שוק ההון, ההשפעות החיצוניות ואפשרויות ההשקעה השונות והכל בתוך מוצר השקעה אחד!

חשוב לזכור שפוליסת החיסכון נזילה בכל רגע נתון למשיכה מלאה או חלקית, ולא כרוכה בשום עלות מצד הראל!

מגוון אפשרויות הלוואה אטרקטיביות

אחד הנושאים החשובים העולים בשנים האחרונות הוא הלוואות אטרקטיביות וגם פה קיים יתרון ברור של פוליסת מגוון הראל המציעה הלוואה של עד 70% מסכום הקרן בפריים מינוס 0.5 אחוז ל-7 שנים בגרייס או שפיצר (להלוואה בסכום קרן של עד 1 מיליון ₪) או עד 60% מסכום הקרן בפריים מינוס 0.5 אחוז לבעלי פוליסה מעל 1 מיליון ₪. המשמעות היא שלפי ריבית פריים (06/2018) הלוואה בריבית של 1.1% , כיום אין שום בנק או חברת ביטוח שיודע להעניק את התנאים האלו.

ההלוואה כמובן מאפשרת גמישות לטובת מינוף השקעות , הלוואות לטווח קצר ותהליך ההלוואה פשוט וקצר.

השקעה יציבה ופטורה ממס לזכאים

פוליסת החיסכון נמצאת גם תחת הקטגוריה של סעיף 125 ד עבור המשקיעים שעומדים בתקנה וזכאים לפטור ממס רווחי הון בכל שנת מס מתחדש .

כתבנו באתר רבות על סעיף 125 ד' , אך בכמה מילים למי שלא מכיר, סעיף 125 ד' מעניק פטור ממס רווחי הון עד לגובה מקסימלי של 16,700 ₪ בשנה (לזוג זכאי).

מבלי להאריך במילים, מכיוון שמקור הסעיף הוא במגילת העצמאות, לכן כל אדם אשר נולד לפני 1948 זכאי להטבה ומומלץ מאוד לשקול לבחון את הפוליסה הזאת כאפיק פיננסי לניצול ההטבה.

הדובדבן שבקצפת – ביטוח חיים במתנה!

ואחר כל היתרונות האלו , אז מגיע יתרון נוסף : כל משקיע הנמצא בין גילאים 18-65 מקבל באופן מובנה וללא כל עלות ( בפירוש ללא כל עלות נוספת בדמי ניהול ) ביטוח חיים של 10% מהקרן עד סכום של 100,000 אלף ₪ , אז מי אמר שכסף לא גדל על העצים ? בעצם זה אומר שקיבלתם ביטוח חיים של 10% מהסכום השקעה ללא עלות ! ( מותנה ב2 שאלות חיתום קצרות ).

הכל נשמע מדהים, אבל איך התשואות?

איך נבדוק את הביצועים של הראל , אם נתסכל על פוליסת החיסכון של הראל נראה כי מפגינה יכולות ניהול מאוד גבוהות, בזמנים של משברים בשוק ההון נראה שהיא נפגעת משמעותית פחות ממנהלי השקעות אחרים הן בפוליסות חיסכון, תיקי השקעות ומול מדד הייחוס. ואילו בתקופות שיגרה של שוק ההון הראל מציגה לאורך 5 שנים אחרונות ו3 שנים אחרונות את התשואות הגבוהות ביותר במסלול הכללי . (נכון ל05/2018)

אז איך מתקדמים מכאן ?

חשוב לא לבצע שינוי ללא התייעצות עם מתכנן פיננסי המכיר את הצרכים שלכם ואת תיק הנכסים שלכם. לאחר בדיקה, סבירות אכן גבוהה שפוליסת החיסכון של הראל מגוון תמצא דרך להשתלב בתיק הנכסים שלכם ותצליח לייצב את התיק בתמונה ההוליסטית שלו, ובלי מאמץ ייתכן שגם תגדיל את ביטוח החיים שלכם ב10% מהנכס הקיים, שימו לב זאת גם דרך נפלאה להוזיל עלויות בתיק  הביטוחי הקיים שלכם בחלק היחסי שהראל מעניקה דרך פוליסת מגוון.

מה תמצאו בכתבה

  • פוליסת חיסכון
  • 4 דקות
חברת "הכשרה חברה לביטוח" מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים, בה...
27.01% תשואה.מתקדמים לפוליסת חיסכון ומרוויחים!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.