קופת גמל להשקעה כחיסכון מעולה לילדים

רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשבה שהפקדות חודשיות לאורך השנים יצטברו לסכום משמעותי שיסייע לילד להגשים את עצמו במהלך החיים. קופת גמל להשקעה יכולה להעניק יתרונות רבים על פני תוכניות חיסכון מסורתיות ולהוות אפיק השקעה מצויין לטווח ארוך.
גמל להשקעה הינו אפיק מעולה לחיסכון ארוך טווח לילדים
אם רוצים, אפשר גם רק להקשיב 🎧

קופת גמל להשקעה היא אפיק חיסכון משתלם. רבים בוחרים לפתוח קופת גמל להשקעה על שם הילד וכך הילד נהנה מסכום נאה שנצבר להתחיל אתו את החיים. אין הגבלה על מטרת ההשקעה בקופת גמל להשקעה ילדים. על כל מספר זהות ניתן לפתוח קופה אחת כך שלכל ילד תוכלו לפתוח קופה אחת מבלי שמטרת ההשקעה תתמקד בחיסכון לתחום מסוים. זה יכול להיות חיסכון למימון לימודים גבוהים, הון עצמי לרכישת דירה לילד ועוד.

מהי קופת גמל להשקעה?

משרד האוצר ייסד את האפשרות להשקיע בקופת גמל להשקעה. מדובר במוצר חיסכון לטווח הבינוני והארוך. כספי הקופה נזילים בכל רגע נתון והם יכולים לשמש גם כחיסכון לפנסיה תוך פטור ממס על המשיכה (כל עוד והיא נעשית על פי הקריטריונים המזכים).

קופת גמל להשקעה מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים. בכל גיל ניתן להתחיל לחסוך. רבים מנצלים את האפשרות הזו ופותחים קופת גמל להשקעה על שם הילד, כך הילד נהנה מחיסכון משמעותי יותר ממה שהוא מקבל דרך התוכנית הממשלתית חיסכון לכל ילד.

מהו חיסכון לכל ילד?

בשנת 2017 הוחלט על תוכנית חיסכון לכל ילד. מדובר בתוכנית ממשלתית תודות לה כל ילד תושב ישראל מקבל מידי חודש 50 ₪ לחיסכון. ההורים הם אלו שבוחרים את קופת החיסכון עבור ילדם. וכך, ניתן לבחור קופת חיסכון בבנק כמו פק"מ, או אפילו סתם קופת חיסכון קיימת.

הורה שלא יבחר קופת חיסכון, ברירת המחדל של המוסד לביטוח לאומי תהיה חיסכון בבנק, מה שמקטין את החשיפה של הקופה באופן משמעותי. המדינה מקצה 50 ₪ בחודש להפקדה, הורה המעוניין להגדיל את החיסכון יכול להוסיף עוד 50 ₪ על חשבון קצבת הילדים שהוא מקבל…

אבל 100 ₪ בחודש לא מספיקים לכל מטרה והורים רבים מעוניינים להשקיע יותר. פותחים קופת גמל להשקעה על שם הילד בה גובה התקרה השנתית להפקדה היא 70,000 ₪. המציאות מוכיחה כי קופת גמל להשקעה חיסכון לכל ילד היא המשתלמת ביותר.

למה קופת גמל להשקעה על שם הילד משתלמת?

קופת גמל להשקעה ילדים ידועה כאפיק חיסכון מעולה דרכו ניתן לחסוך בקלות פתיחת קופת גמל להשקעה ילדים משתלמת מכמה סיבות מובילות:

• ילדכם נהנה מחיסכון משמעותי מצטבר המנוהל בידי מקצוענים בתחום. הכסף מושקע במקומות הנכונים על ידי טובי המומחים (בתקווה שאכן פניתם לבית השקעות בעל מומחיות).
• ניתן למשוך את כספי קופת גמל להשקעה ילדים בכל רגע נתון. תצטרכו להתריע לבית ההשקעות מספר ימים קודם ותוכלו למשוך את הכסף.
• מדובר בחיסכון משתלם במיוחד, כך שמי שבוחר אפיק חסכוני כדאי לילדיו, בוחר לפתוח קופת גמל להשקעה על שם הילד. באמצעות החיסכון בקופה ניתן להנות מפוטנציאל תשואה שלא היה ניתן להגיע בצורה אחרת. מסלולי ההשקעה הניתנים לבחירה נבחרים בקפידה בליווי מקצועי על דעת החוסך וכך ניתן לאזן את ההשקעות ולהפיק מהם את המירב.

משיכה קופת גמל להשקעה ילד

כספים הנמשכים מקופת גמל להשקעה, גם אם הם נפתחו על שם ילד כשהוא עוד היה קטן, יחויבו במס רווחי הון בגובה 25% על הרווחים הריאליים. רבים בוחרים להעביר את כספי הקופה אל קופת הפנסיה שלהם ובכך הם מגדילים את ה"נטו" באופן משמעותי יחד עם הקצבה הצפויה.

בעיקרון, קופה כזו ניתנת למשיכה בכל רגע נתון וכספי הקופה נזילים. לפני משיכת הכספים תצטרכו להודיע על כך לבית ההשקעות 4 ימי עסקים קודם לכן. משיכת הכספים לאחר גיל 60 מזכה בפטור מלא מתשלום מס.

מה תמצאו בכתבה

  • קופת גמל להשקעה
  • 3 דקות
אם נחריג את שנה המאתגרת שעוברת עלינו 2020, חשוב בוודאי לח...
38.39% תשואה.מתקדמים לקופת גמל להשקעה מנצחת!
כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.