הראל קופת גמל להשקעה

אפיק חיסכון מגוון.

קופת גמל להשקעה של הראל מציעה פיזור השקעות רחב ומגוון המשמש כעוגן לתקופות סוערות. ודאו שיש בידכם את התנאים הטובים ביותר.

טבלה של קופות גמל של הראל

הראל קופת גמל להשקעה חווה קפיצת גדילה משמעותית בעזרת מיזוג עם פסגות. זוהי תנופה אדירה לחברת הביטוח הראל.

חברת הביטוח הראל נחשבת לגוף בכיר בתחום הנכסים הלא סחירים, ועדת ההשקעות בהראל מצליחה לשלב בכל מסלולי ההשקעה במוצרים השונים, השקעה בנכסים לא סחירים שכל מטרתם היא לאזן ולמתן את התנודתיות האופיינית לשוק ההון.

את היכולת הזאת מנתבת הראל לקופת הגמל להשקעה שלה בהצלחה יתרה, קהל המשקיעים מצביע ברגליים והצבירה בהראל גדלה באופן חיובי מדי חודש. הראל עתידה למזג באופן מלא את קופות הגמל להשקעה של פסגות וכך להגדיל באופן ניכר את הנכסים המנוהלים בה.

אך האם הראל גמל להשקעה היא הבחירה הנכונה בזכות הנכסים הלא סחירים? ייתכן שכן, אך יש צורך לבדוק באופן יסודי התאמה נכונה לתיק הנכסים שלכם.

הראל קופות גמל להשקעה מסלולים

טבלת מסלולי השקעה של גמל להשקעה בהראל ברמות סיכון שונות.

שם קופהחודשיתמתחילת שנה12 חודשים36 חודשים60 חודשיםתכונות
6.58
12.24
35.13
4.2
8.02
3.66
9.42
24.93
25.99
59.46
3.56
1.59
-2.17
2.29
5.04
13.5
15.41
32.58
1.63
4.09
10.92
7.66
15.96
1.24
2.77
9
7.21
18.17
0.94
2.14
7.57
4.45
13.1
0.31
1.02
4.52
4.66

קופת גמל להשקעה בהראל

אפיק חיסכון מצוין לכספים נזילים בעלי טווח השקעה בינוני הוא קופת גמל להשקעה ובפרט גמל להשקעה של חברת הביטוח הראל. 

בעזרת ועדת ההשקעות של הראל, מצליחה חברת הביטוח להציע לקהל המשקיעים מוצר שלם המאפשר יציבות לאורך שנים ובדמי ניהול תחרותיים.

קופת גמל להשקעה הראל דמי ניהול

דמי ניהול גמל להשקעה הראל משתנים מעת לעת וכפופים לפרסום מדרג דמי ניהול. חברת הביטוח הראל נמצאת במקום מכובד באמצע טווח דמי הניהול על פני כל המוצרים הפיננסים והנזילים שלה ולכן ניתן להעיד באופן דומה גם על הגמל להשקעה שלה.

סך הנכסים בקופת הגמל להשקעה של הראל מעיד שנושא דמי הניהול הוא אינו המכשול או הפקטור שמכריע האם משקיעים יבחרו להצטרף. יחד עם זאת, יש צורך לבחון לאורך זמן ועל פני מסלולי ההשקעה השונים את התמורה לעלות ניהול ההשקעות.

הראל קופת גמל להשקעה הפקדה

חברת הביטוח הראל חרטה על דגלה לאפשר גמישות מלאה לקהל המשקיעים בכל המוצרים שלה, החל מתפעול ושירות של מוצרים קיימים והצטרפות דיגיטלית למוצרים חדשים.

לכן, הפקדה לקופת גמל להשקעה הראל נחשב לתהליך נוח פשוט וקל ויכול להתבצע במגוון דרכים.

למקרה של הפקדה חד פעמית בין אם ראשונה או מזדמנת, נהוג לבצע זאת בעזרת העברה בנקאית או מסירת צ'ק למשרדי הראל או לאיש מקצוע מטעמם.

במידה ובחרתם לבצע הפקדה חודשית בסכום קבוע מראש, מומלץ לעשות זאת על ידי הוראת קבע בנקאית.

בכל דרך שתבחרו להפקיד, מומלץ לוודא שיש בידכם אסמכתא בנקאית להפקדה שביצעתם וזאת על מנת לוודא שהכספים שויכו לקופה הנכונה על שמכם.

הראל קופת גמל להשקעה תשואות

תשואות קופת גמל להשקעה הראל חוות תנודתיות מתונה בהשוואה לגופים מקבילים בענף וזאת בזכות אסטרטגית השקעה בנכסים הבלתי סחירים שלה, יחד עם זאת, התשואה הכוללת אינה ממקמת את הראל בצמרת טבלת התשואות בטווחי זמן שונים.

גמל להשקעה הראל מציגה תשואה אטרקטיבית למשקיעים דווקא במסלולים הסולידיים יותר, בהם הציגה הראל מספר פעמים תשואה דו ספרתית.

יחד עם זאת, הראל מוכרת בניהול ההשקעות של פוליסת החיסכון שלה "הראל מגוון" ולכן משקיעים רבים בוחרים בגמל להשקעה הראל מתוך כוונה להנות מאותה איכות ניהול ההשקעות לטווח הארוך.

הצג עוד

שאלות על קופת גמל להשקעה של הראל

ריכזנו את כל השאלות הפופולאריות שקיבלנו אודות גמל להשקעה של הראל.

מה זה הראל קופת גמל להשקעה?

הראל קופת גמל להשקעה הינה קופת חיסכון לכספים נזילים לטווח השקעה ארוך/בינוני. לגמל להשקעה ניתן להפקיד באופן חד פעמי או חודשי קבוע עד התקרה של כ-70,000 ש"ח בשנה לכל תעודת זהות. 

יחד עם זאת , הראל מציעה מגוון מסלולי השקעה ברמות סיכון ואופי ניהול השקעות שונה, לרשות כל משקיע האפשרות לבחור איזה מסלול נכון להרמוניה של תמהיל תיק הנכסים שלו.

הראל חברה לביטוח מציעה דרך האתר שלה אפשרות להצטרפות דיגיטלים לקופת גמל להשקעה שלה. תהליך ההצטרפות קל ופשוט אך בעיקרו דיגיטלי לחלוטין ולכן במידה ויש קוראים אשר מעוניינים דווקא ביחס וליווי אישי, הינכם מוזמנים לפנות אלינו. 

מומחי אתר לירות ישמחו ללוות אתכם ואף לבצע את התהליך עבורכם. כל זאת הינו חלק מהשירות שאתר לירות מציע (ללא עלות כמובן. )

חברת הביטוח הראל מציעה איזור אישי משוכלל ומתקדם הנועד לסייע לכם לבצע מעקב הדוק אחר כל המוצרים המנוהלים בהראל, הן בפיננסים והן בביטוח. 

יחד עם זאת, מלבד תצוגה של הסכום העדכני שיש ברשותכם בקופת גמל להשקעה בהראל, מומלץ לשלב גם את אתר לירות המציע השוואה של קופות גמל להשקעה שונות וכך לקבל תמונה מלאה ובחינה יסודית האם כספכם נמצא במקום הנכון ביותר.

חברת הביטוח הראל דוגלת בשמירה על גמישות ותחרות ככל הנוגע לתעריפים ודמי ניהול, הן בביטוח והן בפיננסים ולכן מומלץ בחום לעקוב מעת לעת אחר מדרג דמי הניהול של חברת הביטוח. 

יחד עם זאת, ככל שיש שינויים בשוק ובענף ההשקעות, מדרג דמי הניהול של הראל עלול להיות דינמי ולהשתנות וכך גם מרבית בתי ההשקעות וחברות הביטוח המובילים. 

לכן, לפני כל שינוי, מומלץ לפנות להראל או למומחי אתר לירות על מנת לקבל את מדרג דמי הניהול העדכני ביותר וכך לקבל החלטה מושכלת.

בטבלה בראש העמוד ניתן לראות את פירוט המסלולים של הראל יחד עם התשואה אשר מתעדכנת באופן אוטומטי בכל חודש. 

יחד עם זאת, ניתן לומר שועדת ההשקעות של הראל דוגלת בשילוב חכם של נכסים לא סחירים כחלק משגרת ההשקעות וזאת בשביל לייצר יציבות מלאכותית של הקופה בתקופות שונות בשוק. 

לנכסים לא סחירים יש יתרונות וחסרונות אך ללא ספק אי אפשר להתעלם מהתרומה שלהם לביצועי הקופה לאורך שנים. 

לכן, ניתן לומר ששילוב נכון וחכם של אחד ממסלולי ההשקעות של הראל כחלק מפאזל הנכסים שלכם, יכול להיות צעד חיובי מצדכם.

מנהלי השקעות נוספים

רוצים לבחון עוד בית השקעות או חברת ביטוח? לפניכם רשימת הגופים המובילים בניהול קופות גמל להשקעה לבחירתכם.

8 מסלולים

6 מסלולים

11 מסלולים

8 מסלולים

11 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

7 מסלולים

10 מסלולים

11 מסלולים

כתבות, חדשות וראיונות

  • קופת גמל להשקעה
  • 2 דקות
רבים מההורים מתחילים לחסוך לילדיהם כבר בגיל קטן מתוך מחשב...
מגיע לך קופת גמל להשקעה מצוינת!

קופת גמל להשקעה של הראל יכולה להוות תוספת נהדרת לפאזל ההשקעות שלכם בשל ריבוי הנכסים הלא סחירים שלה. בדקו שקיבלתם את התנאים הטובים ביותר.

כל הזכויות שמורות לאתר לירות
אלפי מבקרים כבר נרשמולניוזלטר המשובח שלנו

הרשו לנו לשלוח לכם מדי פעם עדכונים חשובים הנוגעים לכסף שלכם, בין אם בנושא פנסיה או השקעות מעבר לים.